Тема уроку: «Показникові, логарифмічні рівняння та системи рівнянь» (підготовка до ЗНО)
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь та навичок
Цілі уроку:
1. Узагальнити та систематизувати вивчені способи розв'язання показникових, логарифмічних рівнянь.
2. Продовжити розвиток вміння порівнювати, аналізувати, узагальнювати, класифікувати.
3. Продовжити розвиток вміння здійснювати самооцінку, оцінку роботи інших учнів.
4. Виховувати в учнів працьовитість, позитивне ставлення до знань.
5. Виховувати почуття колективізму, взаємодопомоги, взаємоперевірки.
Завдання уроку:
Обладнання та матеріали: роздатковий матеріал, дошка та крейда.
Методи:
Форма роботи:
На дошці записано число, місяць, рік цього уроку, і навіть тема уроку. Тривалість уроку – 45 хвилин.
Хід уроку
1. Організація початку уроку
2. Мотивація навчальної діяльності
Я запрошую вас до співпраці та бажаю, щоб кожен із вас на сьогоднішньому уроці зміг захоплено вигукнути «Еврика!». А все, що вам потрібно для цього – не залишатись осторонь.
3. Актуалізація опорних знань
Для того щоб згадати основні властивості розв'язку логарифмічних рівнянь. Пропоную учням пройти тестування на телефонах за посиланням:
https://learningapps.org/5232222
https://learningapps.org/385482
А також роздаю учням шпоргалку.
4. Розв'язання завдань та вправ
Рішення логарифмічних рівнянь я взяла з тестів ЗНО. Учням дається силка, по котрій вони переходять на телефонах. Потім вони виконують самостійно тест, відповідь звіряють з вчителем і розбирають плмилки.
Посилання на тести: https://zno.osvita.ua/mathematics/tag-pokaznykovi_logharyfmichni_rivnjannja_ta_systemy_rivnjan/
5. Інформація про домашнє завдання
Домашнее завдання може буди різноманітне , вчитель сам задає що побажає. Я задаю на сайті Освіта, тести ЗНО.
6. Оцінювання
7. Підбиття підсумку з уроку
1. Що нового ви дізналися сьогодні на уроці?
2. Чого ви навчилися сьогодні на уроці?
3. Що було незрозумілого під час уроку?
4. Які питання виникли урозв1язу показникових. логарифмічних рівнянь?