Урок на тему "«Складання плану роботи над проектом. Оформлення рубрик, стислих описів етапів роботи, аналіз результатів діяльності»

Про матеріал

Матеріал містить розробку уроку української мови в 8 класі на тему «Складання плану роботи над проектом. Оформлення рубрик, стислих описів етапів роботи, аналіз результатів діяльності» за новою програмою. На допомогу вчителю додається презентація до уроку

Перегляд файлу

Розробка уроку української мови у 8 класі на тему «Складання плану роботи над проектом. Оформлення рубрик, стислих описів етапів роботи, аналіз результатів діяльності»

                                                          Учитель української мови та літератури

                                                           вищої категорії

                                                          Мотижинської ЗОШ І-ІІІ ступенів

                                                          Суздальцева Т.Т.

Мета: ознайомити зі змістом роботи над проектом; запропонувати ідеї виконання проекту; допомогти визначитися з метою і задачами проекту, скорегувати план дій; розвивати уміння збирати, обробляти і ана­лізувати інформацію; виховувати дружелюбність, повагу один до одного; збагачувати словниковий запас учнів.

Тип уроку: урок розвитку зв’язного мовлення.

Обладнання: памятки роботи над проектом, комп’ютер.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

 

Я починаю з ідеї, і  потім  це  становиться  чимось   ще.

Пабло Пікассо

 

 

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

  1. Оголошення теми уроку

2. Цілевизначення

Слово вчителя. На минулому році ми зрозуміли для себе, що кожний вид діяльності потребує ретельної підготовки. І основою такої підготовки є планування роботи .Сьогодні ми з вами підемо далі й навчимося працювати над проектом. Чому саме проект? Проект – це скоординована робота людини або групи людей спрямована на досягнення поставленої мети за визначений час  Цінність проекту полягає в тому, що готуючи проект, ви вчитеся самостійно  орієнтуватися в потоці інформації, аналізувати, узагальнювати.Це допоможе в майбутньому швидше  адаптуватися до мінливих умов життя. І перший крок ми зробимо на цьому уроці, навчившись складати план роботи над проектом.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

 

♦ Які етапи роботи над проектом?

♦ У чому, на вашу думку, полягає етап підготовки та планування?
 

ІV. Сприйняття та засвоєння учнями навчального матеріалу.

Підготовча робота над проектом та планування діяльності.

 Завдання1. Обговорити тему й мету проекту, сформулювати завдання, плану дій, добір учасників та розподіл обов'язків між учасниками проекту.

1. За допомогою прийому «Пори року» учні об'єднуються в групи для подальшої роботи над складанням плану.

2. Інтерактивний прийом «Читаємо!» ( На партах  лежать уривки з художніх  творів ,в яких йдеться про мову, її значення в житті людини. Учні формулюють тему проекту.( Учитель допомагає в постановці завдань мети, коригує, пропонує ідеї, висуває пропозиції).
3. За алгоритмом   роботи над проектом (додаток) учні планують, яку інформацію за темою проекту потрібно зібрати, як її обробити й узагальнити; в який спосіб презентувати результат проекту.

Завдання 2.  

-Запропонувати джерела інформації за проектом.
- Яка інформація може бути дещо спільною для всіх творчих груп? (Прийоми роботи із матеріалами.)
-Яка інформація є конкретною для кожної групи?

 

V. Рефлексія

Учні дають відповіді на питання міні-анкети, вибираючи один із варіантів відповіді:

Працюючи в групі, ви спілкувалися. Як це впливало на результат?

* Робота стала більш ефективною;

* Це гальмувало процес;

* В роботі ми допускали неточності;

* Не дозволило задіяти ресурси всіх учасників групи.

VІ. Підсумок уроку

Коментоване оцінювання досгнень учнів

VІІ. Домашнє завдання

 1.  Завдання для всього класу.

Закінчити роботу над планом.

2.  Індивідуальне завдання.

Підготувати буклет за темою проекту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використана література

1. Абашина Н.С. Розвиток ключових життєвих компетенцій через метод проектів // Метод проектів: традиції, перспективи, життєві результати: Практико-зорієнтований збірник / С.М.Шевцова, І.Г.Єрмаков. ─К.: Департамент, 2003. ─ С.257-258.

2. Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання історії в школі. ─ Запоріжжя: Просвіта, 2004.─ С. 77-100.

3. Зозюк І. Творчі проекти: обґрунтування необхідності // Українська мова та література. ─ 2005. ─ № 45.─ С. 6-7.

Інтернет –джерела

1. http: // users.kpi.kharkov.ua/ lre / bde / ukr/ pedde /active.htm

2. http: //nsk. fio. ru /festival / docs / polat.htm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки

Алгоритм   роботи над проектом

 


 


 

Етапи 

роботи

Діяльність учнів/ термін виконання

1

Вибір теми, визначення завдань типу проекту

Обговорюють чи пропонують тему, мету і завдання проекту

2

Визначення важливих проблем дослідження

Вживаються в ситуацію, висувають проблеми

3

Розподіл за групами, обговорення можливих методів дослідження

Формують склад груп, розподіляють ролі, здійснюють планування роботи, вибирають форму презентації, обґрунтовують критерії роботи над проектом

4

Самостійна робота над проектом

Активно й самостійно працюють над виконанням відповідно до ролей та плану роботи

5

Захист проекту

Захищають проект, демонструють розуміння проблеми, цілей та завдань, уміння планувати та здійснювати діяльність, аргументувати свої висновки

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Kiryan Irina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Kise Svetlana
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    3.0
docx
Додано
1 лютого 2018
Переглядів
18069
Оцінка розробки
4.5 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку