Урок на тему: «Вивчення танцювального елементу па галопу у парі. Навчальний танець «Весела полька»..

Про матеріал
Тема. «Вивчення танцювального елементу па галопу у парі. Навчальний танець «Весела полька». Конспект уроку гуртка з основ хореографії для дітей 6-8 років на тему «Танцювальні елементи»
Перегляд файлу

 

Комунальний Заклад «зОЛОЧІВСЬКИЙ БУДИНОК ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ» зОЛОЧІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

 

 

 

Тема. «Вивчення танцювального елементу па галопу у парі. Навчальний танець «Весела полька».

Конспект уроку гуртка з основ хореографії для дітей 6-8 років на тему «Танцювальні елементи»

 

Дата 19.04.2021

 

 

 

 

 

 

 

 
Рівень гуртка: початковий

Рік навчання: другий

Вік гуртківців: 6 – 8 років

Місце проведення: хореографічна зала

Тип заняття: практичне

Керівник: Лавріненко Любов Василівна.

Дата: 19.04.2021

 

Тема: Вивчення танцювального елементу па галопу у парі. Навчальний танець «Весела полька».

Мета:

  • музично-ритмічний розвиток;
  • оволодіння технікою вправ біля станка;
  • зміцнення м’язового апарату, відпрацювання правильної постави;
  • виховання працездатності.

Завдання:

- навчити вихованців правильної постави корпусу, позиції рук, ніг, положення голови;

- розвинути емоційність, уяву, акторську майстерність;

- вивчити танцювальний елемент па галопу;

- використати вивчений елемент в об’єднанні з іншими танцювальними рухами у навчальному танці «Весела полька».

Обладнання: хореографічний станок, магнітофон, флешка.

 

Хід заняття:

І. Організацій момент.

- привітання, оголошення теми і мети заняття;

- перевірка присутніх.

Керівник гуртка: - Добрий день, діти!

Діти виконують вихід та уклін.

 

ІІ. Колективно-порядкові вправи.

Ця вправа направлена на музично-ритмічний розвиток дітей, знайомить з малюнками танців, розвиває координацію, допомагає орієнтуватися у просторі, готує дітей до виконавчої творчості.

1. Фігурне марширування.

- ходіння по одному (по колу);

- розходження вправо, вліво через одного;

- розходження парами, четвірками;

- ходіння з високим підніманням колін.

 

ІІІ. Вправи класичного танцю (обличчам до станка).

Вправи біля станка сприяють правильної постави корпусу, рук, ніг і голови в манері, стилі, та характері класичного та народного танців а також мають оздоровчій вплив на фізичний розвиток дітей.

- «releve» по 6-ій позиції;

- «pase» носком до коліна;

- «demi plie» по І, ІІ позиції;

- «battement tendu» по І позиції (вбік);

- «battement tendu» по І позиції (вбік) з «demi plie»;

- поняття «port de bras» (підготовче).

 

ІV. Вправи на середині зали.

- стрибки по 6-ій позиції;

- «pas coute» по І-ій позиції;

- вправи для рук, «port de bras» у комбінації.

Ці вправи обʼєднують в собі вивчення позиції рук, положення голови. Правильної постави, нахили та згинання корпусу.

 

V. Основна частина.

 Вивчення танцювального елементу па галопу у парі.

 

Діти стають у пари по колу обличчям один до одного, розкривають руки у ІІ позицію з’єднав долоньки. Рухаються по лінії кола з носка, підстрибуючи підбиваючи задньою ногою передню, а потім з другої ноги виконують танцювальний елемент у протилежну сторону кола.

 

Етюд на основі опанованого навчального матеріалу «Весела полька».

Діти стають у пари обличчям по лінії кола, схрестивши руки перед собою.

Далі виконують танцювальні рухи по колу:

- 2 польки, 4 підскока (два рази);

- 7 галопів обличчам один до одного на 8-ий притоп однією ногою;

- 7 галопів у протилежну сторону на 8-ий притоп однією ногою;

- відплескують у долоні музичний малюнок;

- 16 підскоків на місці у парі (крутячись на місці);

- виконують уклін один одному і повторюють комбінацію танцювальних рухів ще раз.

 

VІ. Заключна частина.

1.Вправа на розслаблення. « Глибоке дихання». Діти виконують глибоке дихання піднімаючись на півпальці та піднімать руки до гори, затримують дихання на мить і повільно видихають. Продовжують дихати глибоко, поки не віднайдуть почуття спокою.

 

2.Вправа на розвиток уяви та фантазії. «Я малюю».

Діти лягають на підлогу, розслабляються, закривають очі, слухають музику та малюють уявний малюнок, те що вони представляють під цю музику.

 

3.Імпровізаційні завдання. «Фігури перед дзеркалом».

Діти дзеркала, підскіками або легким бігом на носочках, рухаються до своєї пари і танцюють навколо своєї фігури. Після закінчення музики, діти дзеркала, зупиняються навпроти своєї пари, і як в дзеркалі відображають ту саму фігуру. Діти-дзеркала, які не зовсім точно відобразили фігури, називають «кривим дзеркалом» Гра починається спочатку.

 

VІІ. Підсумок заняття.

Керівник: Отже, сьогодні ми з вами діти танцювали відмінно, але ще раз зверніть увагу, що вивчений елемент па галопу треба виконувати з рівною поставою спини, витягнутим носком у підлогу і з легкістю.

Молодці діти! До побачення!

 

(Вихованці виконють уклін та виходять із зали).

docx
Додано
19 квітня 2021
Переглядів
778
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку