урок " Написання електронного листа"

Про матеріал
Конспект уроку, ророблений відповідно до сучасних вимог, на уроці було використано різні форми та методи роботи, щоб учні добре засвоїли навчальний матеріал.
Перегляд файлу

Дата:

Тема: Електронний лист

Мета: оптимізувати знання учнів по темі « Хобі»; Тренувати в складанні речень « Present Simple»; вдосконалювати навички говоріння і аудіювання, читання і письма; вдосконалення вимову учнів; ознайомлення з повними словами навчити складати електронний лист.

Очікування: учні повинні запам’ятати нові лексики одиниці; уміти написати е-листа своєму другу, другу зрозуміти відео звернення учня.

Тип уроку: Застосування набутих знань на практиці.

Обладнання: підручник О. Карпюк 5 клас, відео лист, зразок електронного листа на дошці.

Хід уроку

IОрганізаційні моменти

IIПовідомлення теми і мети.

The topic of our lesson is “ E-mail” and after our lesson you will be able to:

  • Recognize new words from the next;
  • Understand the video letter from your friend;
  • Paraphrase the letter and write your own
  • Listen and watch a video
  • Read the text
  • Play the game
  • Write an e-mail
  • Answer the questions

III Фонетична зарядка

 Puff out the candles

 On the pink pig cake

/p/ /p/ /p/

/p/ /p/ /p/

IV Мовленєва зарядка

Гра « name your favoutire» « Name hоbby»

Діти стають у коло праву руку кладуть зверху на руку сусіду, плескати по руці сусіда називають хобі, а потім іх улюблені речі поставивши питання. ( « What is your favourite …… ?)

V Основна частина

Look at the blackboard there are some new words let`s learn them

  1. Уведення нового лексичного матеріалу)
  • Contact
  • E-mail letter
  • To seach
  • Useful
  • To be keen on

Who is keen on Math? Music? English? Sport?

  1. (Повторення лексики)

Складання речень за опорною таблицею

We are good                   in              music

He is keen                        at             speaking English

They are fond                 of             reading books

She is interesting           on             sport

  1. Аудіювання.

Hello, pupils

My name is Max, I want to tell you about myself and my hobby. I want to be your friend.

I am from Ukraine, from Beryslav. I study in school #3. I am 14 I am keen on English. My hobby plying computer games. I like to search the Internet. It is very usefull when you do your homework.

Please share the information about your hobby. You can contact me by writing email latter. Write back soon.

Bye

Look at the TV. I have a video letter for you. Be very attentive I`ll ask you some questions.

  • What is the boy`s name?
  • Where is he from?
  • What is he keen on?
  • What is his hobby?
  • What does he like?
  • What`s the number of his?

Фізкультхвилинка

  1. Читання (групова робл. Кооперативне навчання)

Учні розділяються на 3 групи зазделегіть , щоб виконувати різнорівневі завдання.

(тексти, щоб був аудійований на партах)

1 – підкреслити нові слова (найлегше завдання)

2- поставити речення по порядку (складніше завдання)

3- вставити пропущені слова (найскладніше завдання)

(учні обєднуються в групи відповідно до рівней складностей)

 

  1.  Письмо( складання письма)

Now look at the blackboard there is a Max letter.

     V Заключна частина

  1. Підведення підсумків( Feed back)

Who can translate new words;

Who can watch and understand video in English?

Who can write an e-mail.

  1. Оцінювання учнів.
  2. Повідомлення ДЗ

Write me e-mail on my e-mail address or info your copybook.

 

docx
Додано
2 березня 2020
Переглядів
5902
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку