Дата:
Тема: Електронний лист
Мета: оптимізувати знання учнів по темі « Хобі»; Тренувати в складанні речень « Present Simple»; вдосконалювати навички говоріння і аудіювання, читання і письма; вдосконалення вимову учнів; ознайомлення з повними словами навчити складати електронний лист.
Очікування: учні повинні запам’ятати нові лексики одиниці; уміти написати е-листа своєму другу, другу зрозуміти відео звернення учня.
Тип уроку: Застосування набутих знань на практиці.
Обладнання: підручник О. Карпюк 5 клас, відео лист, зразок електронного листа на дошці.
Хід уроку
I – Організаційні моменти
II – Повідомлення теми і мети.
The topic of our lesson is “ E-mail” and after our lesson you will be able to:
III Фонетична зарядка
Puff out the candles
On the pink pig cake
/p/ /p/ /p/
/p/ /p/ /p/
IV Мовленєва зарядка
Гра « name your favoutire» « Name hоbby»
Діти стають у коло праву руку кладуть зверху на руку сусіду, плескати по руці сусіда називають хобі, а потім іх улюблені речі поставивши питання. ( « What is your favourite …… ?)
V Основна частина
Look at the blackboard there are some new words let`s learn them
Who is keen on Math? Music? English? Sport?
Складання речень за опорною таблицею
We are good in music
He is keen at speaking English
They are fond of reading books
She is interesting on sport
Hello, pupils
My name is Max, I want to tell you about myself and my hobby. I want to be your friend.
I am from Ukraine, from Beryslav. I study in school #3. I am 14 I am keen on English. My hobby plying computer games. I like to search the Internet. It is very usefull when you do your homework.
Please share the information about your hobby. You can contact me by writing email latter. Write back soon.
Bye
Look at the TV. I have a video letter for you. Be very attentive I`ll ask you some questions.
Фізкультхвилинка
Учні розділяються на 3 групи зазделегіть , щоб виконувати різнорівневі завдання.
(тексти, щоб був аудійований на партах)
1 – підкреслити нові слова (найлегше завдання)
2- поставити речення по порядку (складніше завдання)
3- вставити пропущені слова (найскладніше завдання)
(учні обєднуються в групи відповідно до рівней складностей)
Now look at the blackboard there is a Max letter.
V Заключна частина
Who can translate new words;
Who can watch and understand video in English?
Who can write an e-mail.
Write me e-mail on my e-mail address or info your copybook.