18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок «Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Робота з деформованим текстом. Інсценування діалогу»

Про матеріал
За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я українська мова, за підручником М. Вашуленко, С. Дубовик Мета. Закріпити знання учнів про слова — назви дій предметів (дієслова), навичку знаходити дієслова, доречно їх вживати у мовленні, ставити до них запитання, вчити виправляти деформований текст, збагачувати словниковий запас учнів.
Перегляд файлу

 

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом Савченко О.Я

2 клас

українська мова, за підручником М. Вашуленко, С. Дубовик

Тема. «Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Робота з деформованим текстом. Інсценування діалогу»

Мета. Закріпити знання учнів про слова — назви дій предметів (дієслова), навичку знаходити дієслова, доречно їх вживати у мовленні, ставити до них запитання, вчити виправляти деформований текст, збагачувати словниковий запас учнів.

Розвивати вміння вживати слова — назви дій предметів (дієслова) у власному мовленні, розвивати діалогічне мовлення.

Виховувати любов до прекрасного, до театру; охайність при виконанні творчих робіт.

Обладнання.  Мультимедійний комплекс, картки для відновлення тексту,  шаблони для листівок

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

Діти, чули ви дзвінок?

Це почавсь новий урок.

І щоб був урок чудовий

Приступаємо до вивчення рідної мови.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

1.Хвилинка каліграфії

Сс сс со он нц це

сонце

Зимове сонце світить яскраво, але гріє мало.

  • Знайдіть у реченні дієслова.
  • Поставте до них запитання.
  • Побудуйте звукові моделі цих слів.

2. Відновити текст.

 

Дієслова - називають дії __________________________ і відповідають на питання що робити? що робить?що ______________? що ______________? що ________________? що буде _________________? що _______________?

 

 

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

1.Робота над віршем.

Дієслово

Хто в нас завжди в дії, в русі,

Не лінується ніколи,

Працьовиті в нього друзі?

  • Це звичайно, Дієслово.

На зорі розбудить Сонце

І росою Землю вмиє,

У будинку всі віконця

З радістю навстіж відкриває.

З вами робить він зарядку

І скопає землі грядку,

І посіє й заскородить,

Виросте і щедро вродить.

Він з людьми життю радіє

І планує й забавляє,

на питання «Що робити?»

завжди всім відповідає.

Шиє, в’яже, одягає,

Пече, варить і годує,

Розуму усіх навчає,

З діточками сам зростає.

Пропонує, вибирає,

Передбачує й все знає.

Все замітить, все побачить,

І підтримає, й пробачить.

Приголубить, усміхнеться,

У коханні всім клянеться.

З успіхом всіх повінчає

«Що зробив ти?» - все ж спитає.

- Чи змогли ви полічити чи запам’ятати всі дієслова у вірші? Чому?

- Чи цікавим виявився вірш?

- Чи можна сказати, що дієслова у вірші відіграють важливу роль?

- Чи можна сказати, що дієслова відіграють важливу роль у мовленні?

- Чи потрібно вчитися їх вживати у мовленні.

 Отже, сьогодні ми з вами будемо навчатися вживати дієслова в мовленні.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

https://www.youtube.com/watch?v=uem0Z_-Bwmo

ІУ. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ.

1.Робота за підручником, с. 84. Вправа 13

1)Фронтальне виконання вправи

Прочитати текст вправи, знайти і назвати дієслова та поставити до них запитання.

2)Словникова робота.

Актори - виконавці ролей у театральних виставах.

  • Складіть речення зі словом «актори»

2. Перегляд та обговорення лялькової вистави «Колосок»

https://www.youtube.com/watch?v=rUA69hVqwjk

 3. Вправа «Розсипанка», с. 84 – 85, вправа 15.

Зі слів кожного рядка утворити речення.

  • Я тобі телефонувала у неділю. Де ти була?
  • Я ходила з батьками у театр.
  • У який театр ви ходили?
  • Ми відвідали театр імені Івана Франка.
  • Яку виставу ви дивилися?
  • Ми дивилися казку «Котигорошко».
  • Чи сподобалася вам гра акторів?
  • Так, я навіть подарувала акторці квіти.
  • Варто виставу подивитися і мені?
  • Обов’язково варто подивитися цю виставу.
  • Дякую за пораду.

4.Робота у парах. Розігрування складеного діалогу.

5.Творче завдання

G:\ПЛАНИ 2\17.12\мова, 58\3440707c465ca27890b243dbe5f906de.jpgДіти читають зразок вітальної листівки у вправі 16 та складають свою, з використанням дієслів. Оформлюють листівку на заготовлених шаблонах.

G:\ПЛАНИ 2\17.12\мова, 58\ng_det1_m.png 

 

 

 

 

 

 

V. РЕФЛЕКСІЯ

Перегляд лялькової вистави про мамонтеня.

https://www.youtube.com/watch?v=8T4Sz4WEzuM

 

docx
Додано
16 грудня 2019
Переглядів
2316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку