На уроці історії у 6 класі після вивчення теми "Роль архелогів у розвитку історичної науки" вчитель організував гру, поділивши клас на дві команди. Він завчасно підготував матеріали і поле для розкопок,закопавши їх там. Учні, отримавши усі знаряддя для розкопок, розпочали пошуки археологічних знахідок. Розкопавши річ, вони повинні були провести всі процедури для її очищенні й за допомогою вчителя ідентифікувати її (що це таке,для чого вона і в який період нею користувалися). Перемогу здобула та команда, яка розкопала найбільше знахідок. Після такого уроку учні відчули себе справжніми археологами, познайомилися з усіма деталями їхньої роботи, а жага до перемоги викликала велику кількість емоцій.
6 клас
Всесвітня історія
Тема: Роль археологів для розвитку історичної науки
Тип уроку: урок нетрадиційного типу (урок-гра)
Хід уроку
Організаційний момент.
Перевірка домашнього завдання.
Вивчення нового матеріалу
Педагог коротко познайомив учнів із поняттям «Архелогія» та «археологи», розказав про те як працюють археологи і про їхню роль для розвитку історичної науки. Далі вчитель вивів учнів на поле для археологічних розкопок, де закопав знахідки. Він поділив їх на дві команди і дав усі необхідні матеріали для розкопок. За його допомогою школярі віднайшли археологічні знахідки, провели всі археологічні процедури і визначили їх (що це за річ, для чого вона призначена і коли нею користувалися).
Переможців визначила кількість знайдених археологічних матеріалів.
Після проведення такого уроку учні відчули себе справжніми археологами, дізналися багато цікавих фактів про їхню роботу, а жага до перемоги принесла багато позитивних емоцій.