Урок нетрадиційного типу (урок -гра) "Роль архелогів у розвитку історичної науки"

Про матеріал

На уроці історії у 6 класі після вивчення теми "Роль архелогів у розвитку історичної науки" вчитель організував гру, поділивши клас на дві команди. Він завчасно підготував матеріали і поле для розкопок,закопавши їх там. Учні, отримавши усі знаряддя для розкопок, розпочали пошуки археологічних знахідок. Розкопавши річ, вони повинні були провести всі процедури для її очищенні й за допомогою вчителя ідентифікувати її (що це таке,для чого вона і в який період нею користувалися). Перемогу здобула та команда, яка розкопала найбільше знахідок. Після такого уроку учні відчули себе справжніми археологами, познайомилися з усіма деталями їхньої роботи, а жага до перемоги викликала велику кількість емоцій.

Перегляд файлу

6 клас

Всесвітня історія

Тема: Роль археологів для розвитку історичної науки

Тип уроку: урок нетрадиційного типу (урок-гра)

Хід уроку

Організаційний момент.

Перевірка домашнього завдання.

Вивчення нового матеріалу

Педагог  коротко познайомив учнів із поняттям «Архелогія» та «археологи», розказав про те як працюють археологи і про їхню роль для розвитку історичної науки. Далі вчитель вивів учнів на поле для археологічних розкопок, де закопав знахідки. Він поділив їх на дві команди  і дав усі необхідні матеріали для розкопок. За його допомогою школярі віднайшли археологічні знахідки,  провели всі археологічні процедури і визначили їх (що це за річ, для чого вона призначена і коли нею користувалися).

Переможців визначила кількість знайдених археологічних матеріалів.

Після проведення такого уроку учні відчули себе справжніми археологами, дізналися багато цікавих фактів про їхню роботу, а жага до перемоги принесла багато позитивних емоцій.

docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Пометун О.І., Мороз П.В., Малієнко Ю.Б.)
Додано
15 серпня 2018
Переглядів
738
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку