Урок образотворчого мистецтва "Золота рибка"

Про матеріал
За мету взяла: розвивати творчу уяву, мислення, вміння фантазувати; виховувати працьовитість, охайність у роботі,любов до навколишнього світу.
Перегляд файлу

Тема: Практична робота. Казкова аплікація «Золота рибка».

Мета: Продовжувати ознайомлювати учнів з прийомами декоративної      

            аплікації; розвивати навички послідовного виконання завдання;                                

            формувати в дітей зацікавленість до праці; виховувати уважність до  

             роботи, охайність, терпіння.

Обладнання:   картон-основа, кольоровий папір, шаблони, олівець,             

                                    Ножиці, клей, казкові герої.
                               

 

                                              Хід уроку

 


І. Організаційний момент.

  1. Привітання.
  • Ось дзвінок нам дав сигнал.

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо

І урок розпочинаймо.

  1. Перевірка готовності до уроку.
  2. Упорядкування робочих місць.

ІІ. Робота над новим матеріалом.

  1. Оголошення теми уроку.
  • Сьогодні на уроці ми  будемо працювати з папером. Ми також познайомимось з  новим словом «аплікація».

Аплікація – це приклеювання окремих деталей на основу.

  1. Вступна бесіда
  • Діти, скажіть будь – ласка, хто крім людей живе на нашій планеті?
  • Яких тварин ви знаєте?
  • Де вони живуть?
  • Чи живуть тварини у воді?
  • Як вони називаються?
  • Яких риб ви знаєте?
  1. Зустріч казкових гостей. (Марійка та Вовчик).
  • Діти, чуєте, щось шарудить за вікном. Погляньте, хто це до нас

прийшов? Та це ж Марійка та Вовчик.

  • Вам відомі ці герої?
  • Наші чарівні, казкові гості не просто так сьогодні завітали до нас.

Вони нам принесли завдання на урок,  а також хочуть розповісти цікаву пригоду, яка з ними сталася.

  1. Цікава пригода. (сценка)

Вовчик вже давно збирався до чемних дітей 1 класу у гості.

Щоб не йти з порожніми лапами вирішив наловити для вас риби. Було б усе добре, як би не з‘явилась Марійка. Вона так біля Вовчика стрибала, що розсипала усіх черв‘яків, яких він приготував як наживку. Співала, танцювала,  у м‘яч грала – і розлякала усю рибу.

              Побачивши,що вона накоїла, взялася сама ловити рибу. І , щоб ви думали, зловила Марійка рибину, та не просту, а золоту. Золота рибина може виконати три бажання. І, от за перше бажання Марійка попросила для вас повну банку риби. А два інші бажання ви дізнаєтесь пізніше на уроці.

  1. Робота з підручником.
  • Що ми будемо робити з нашим подарунком, ви дізнаєтесь з

підручника .

  • Ми сьогодні будемо виготовляти казкову аплікацію «Золота

рибка».

Вчитель читає інформацію підручника, учні розглядають ілюстрації.

                                                  Фізкультхвилинка

                                       І ведмедики малята

                                       Вміють лапки піднімати.

                                       Підняли і опустили,

                                        Їх так мами в лісі вчили.

                                        А якщо в піжмурки гратися

                                       Треба низько нахилятися,

                                       Щоб ніхто не здогадався,

                                       Де ведмедик заховався.

                                       Ще ведмеді люблять вправу ,

                                       Нахил вліво, нахил вправо.

                                       Ще катаються ведмеді

                                       В лісі на велосипеді.

                                       Є забав у них багато,

                                        Дружать з ними всі звірята.

ІІІ. Практична робота учнів.

  1. Підбір необхідних матеріалів.
  2. Робота в парах. Розподіл обов‘язків. Правила роботи в парах.
  3. Повторення правил роботи з ножицями на уроці мистецтва.
  • Зараз, я вам роздам на парту по одному шаблону рибини.

Розмістіть шаблон на кольоровий папір та виріжте силует рибини. За малюнком підручника зробіть надрізи на хвості та плавцях. Наклейте рибу на картон. Прикрасіть аплікацію водоростями з паперу.

ІV. Підсумок уроку.

  1. Виставка учнівських робіт. Учні після завершення роботи парами 

виходять на середину класу.

  • Молодці! Ви дуже гарно попрацювали на уроці. Золота рибка

обіцяла виконати друге бажання Марійки. Вона передала золоті корони для ваших рибок, щоб вони також стали золотими і виконували ваші бажання.  

  1. Хвилинка для гостей.
  • Діти , вам напевно цікаво, яке третє бажання загадала наша гостя

Марійка? Ви знаєте, що сьогодні у нас в гостях не тільки Вовчик та Марійка, але й вчителі нашої школи.

Тож третє бажання золотої рибки має бути виконаним: 

                                                       За клопітку та невтомну працю, за старанність, активність, любов до своєї професії та своїх вихованців. За веселі обличчя, завжди неперевершений вигляд нагороджуються почесними золотими рибками наші гості вчителі.

  1. Мікрофон. Запитання до учнів та гостей.                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                        

docx
Додано
21 лютого 2023
Переглядів
1407
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку