Заняття гуртка "Світ мистецтва" з теми: "Живопис як вид о/м. Художники – живописці. Пейзаж. П/р «Малювання пейзажу»

Про матеріал
Мета заняття: формувати мистецькі компетенції з теми: живопис як вид о/м, художники – живописці, пейзаж як жанр о/м, види пейзажів; закріплювати: знання з основ кольорознавства, види та жанри о/м, практичні навички роботи з живописними матеріалами; розвивати: творчі здібності, аналітико-синтетичну діяльність, окомір, дрібну моторику, асоціативно-образне мислення, координацію руки і ока, кольоросприймання; виховувати зацікавленість, самостійність, естетичний смак; коригувати зорове та дотикове сприймання.
Перегляд файлу

ЗАНЯТТЯ  ГУРТКА  «СВІТ МИСТЕЦТВА»

 

Дата    12.10.21                   Клас   1-5                 Заняття:  Гурток «Світ мистецтва»

Тема заняття:   Живопис як вид о/м. Художники – живописці. Пейзаж.  П/р «Малювання пейзажу»

Мета заняття:  формувати мистецькі компетенції з теми: живопис як вид о/м, художники – живописці, пейзаж як жанр о/м, види пейзажів; закріплювати:  знання  з  основ  кольорознавства,  види  та жанри  о/м, практичні навички роботи з живописними матеріалами;  розвивати: творчі здібності, аналітико-синтетичну діяльність, окомір, дрібну моторику, асоціативно-образне мислення, координацію руки і ока, кольоросприймання; виховувати зацікавленість, самостійність, естетичний смак; коригувати зорове та дотикове сприймання.         

Тип заняття: комбінований

Інструменти та матеріали до заняття: живописні матеріали, графічні матеріали, роздатковий  матеріал   з теми.

Хід заняття

І. Організаційний момент 

Емоційне налаштування «Кольоровий настрій»

  • Якого кольору був  настрій у рідних?
  • Якого кольору був транспорт, яким ти користувався (лася) вранці?
  • Якого кольору сьогодні небо?

ІІ. Повторення раніше вивченого матеріалу

  Розділити на 2 групи:  живописні і графічні матеріали   (робота в групах)                    

ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної  діяльності

 «Проблемне питання» від «Чомучки»: розділити  пейзажі за видами

ІV. Повідомлення теми і мети заняття       

 V. Сприймання нового матеріалу

Перегляд  художніх репродукцій  з теми. Пояснення вчителя.

VІ. Динамічна пауза, гімнастика для очей

VІІ. Коригування набутих компетенцій 

Практична  робота: зображення в кольорі пейзажу з дотриманням  плановості простору.

VІІІ. Підсумок заняття   

Рефлексія «Кольорова  посмішка»                                                     

                                                                           

 

 

docx
Додано
21 березня 2023
Переглядів
391
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку