Урок "Підсумкова контрольна робота з української мови для учнів 7 класу"

Про матеріал
В розробці уроку подані завдання з української мови за 7 клас. Завдання початкового рівня 1-6 мають по 4 варіанти відповіді серед яких 1 правильний. Кожне завдання оцінюється в 0,5 б. Завдання середнього рівня (7-9) оцінюються в 1 б. Достатній рівень (10-11 завдання) по 2 б. кожне. Високий рівень (12 завдання) теж 2 б. побудоване у вигляді твору із завданнями.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Повторення вивченого»

Завдання 1 – 6 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ.

Початковий рівень  (0,5 б.)

1.У якому рядку всі слова з частками написано правильно?

А хто-небудь, казна-як, будь-який;

Б казна який, ні-що, будь-де;

В ні який, що небудь, хтозна-що;

Г хтозна-як, коли небудь, будь що.

2.Усі прислівники слід писати через дефіс у рядку:

А по/латині, по/перше, по/декуди;

Б по/друге, по/материнськи, де/не/де;

В віч/на/віч, сам/на/сам, по/шепки;

Г на/зло, тихо/тихо, на/завжди.

3.Виберіть серед наведених форм дієслова дієприслівники.

А прив’язано, вимито, пройдено;

Б прив’язавши, вимивши, пройшовши;

В прив’язав, вимив, пройшов;

Г прив’язаний, вимитий, пройдений.

4. Сурядними є всі сполучники в рядку:

А наче, щоб, коли;                Б так що, але, та;

В а, зате, і;                             Г бо, що, тому що. 

5. У якому рядку всі дієслова та його форми належать до одного часу?

А буду співати, наполягаючи, недопрацьована;

Б спланований, пропав, прочитавши;

В співаючи, усміхнувся, дякує;

Г милувалася, знаю, розмовляючи.

 6. Прийменник в слід уживати в рядку:

А побачив (у, в) театрі;

Б плавала (у, в) океані;

В підтримати (в, у) хвилюючий момент;

Г залишитися (у, в) своєму класі.

Середній рівень (по 1 б.)

7. У якому реченні допущено граматичну помилку?

А Відчувши небезпеку, хлопцю захотілося повернутися.

Б Перепочивши, мати знову взялася за роботу.

В Андрій заспокоївся, вислухавши думку друга.

Г Прочитавши цікаву книжку, я захотів поділитися враженнями.

 

8.  НЕ слід відокремлювати дієприслівниковий зворот у    реченні:

А Не спитавши броду, не лізь у воду.

Б Гриць, тремтячи від холоду, горнувся до батька.

В Не розбивши крашанки, не спечеш яєчні.

Г Не треба сидіти, склавши руки.

 

9. Утворіть з двох поданих речень одне з дієприкметниковим зворотом.

Хліба  яскраво зеленіли . Хліба  були змиті дошем.

  

Достатній рівень ( по 2 б)

 

10. Відредагуйте речення.

Учні записували матеріал у зошиті по українській літературі. Лежачи на сонці, у мене заболіла голова.

 

11. Складіть по одному реченню зі сполучником зате і сполученням за те.

 

Високий рівень (2б.)

 

12. Складіть невеликий текст ( 4-5  речень) на тему «Моє хобі», використавши одиничний  дієприслівник і дієприслівниковий зворот.

 

 

 

 

docx
Додано
25 листопада 2023
Переглядів
1124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку