Урок математики 4 клас
Тема. Письмове ділення на двоцифрове
число.Задачі з різницевим і крат-
ним порівнянням.
Мета:ознайомити учнів з письмовим діленням на двоцифро-
ве число;закріплювати вміння розв’язувати задачі на
різницеве і кратне порівняння; розвивати уяву, логічне
мислення; виховувати вміння працювати в команді.
Обладнання:картки для гри «Листоноша», сигнальні картки,
посібники «Мій помічник з математики», планшети,
картки для роботи в групах.
Хід уроку.
1.Організаційний момент. «Реклама».
- Я пропоную вам скласти рекламу нашого уроку.Продовжіть
думку:
Ми будемо на уроці…(активні, працьовиті, тиорчі, уважні, зібрані)
Урок буде…(цікавим, навчальним, продуктивним,творчим)
2.Очікувані результати.План уроку за фішками.
- Що ви чекаєте від уроку? Давайте спробуємо разом передбачити.
- Так, я надіюся, що сьогодні ми з вами посадимо ще одну зернину знань у родючий грунт. І для того, щоб це зерно проросло, нам потрібно використати знання, здобуті на попередніх уроках. Завдяки цьому, зернина проросте, пустить коріння, а пшениця заколоситься і ми отримаємо зерна нових знань.
Бажаю вам успіху!
3.Розминка для пам'яті
- запам’ятовування чисел за методом Цицерона(ейдетика)
5, 7, 24, 61, 80, 93, 100, 357, 2.
Число 5 напишемо білою фарбою на підлозі, число 7 намалюємо
на стіні чорним маркером, 24 – на шафі жовтою фарбою, 61 – на стелі солодким медом, обережно, щоб не накрапав на голову, 80 –
на запітнілому склі вікна напишемо пальчиком, а число 93 нашкрябаємо цвяхом на парті, на дошці напишемо зубною пастою
число 100, під дошкою на шпалерах, щоб ніхто не бачив,напишемо
число 357, а 2 – в себе на долоні ручкою, а краще фломастером.
- Уявіть всю подорож і пригадайте числа!
- гра «Гойдалка» (робота в парах)
285 – 582, 413 – 314 і т.д.
4.Усний рахунок.
- гра «Листоноша»
- гра «Мікрофон»( № 89, кругові приклади)
5.Мотивація.
Робота з посібником « Мій помічник» ст.86
1 етап 2 етап 3 етап
№3 (1 і 2 приклади) |
№4 (1 і 2 приклади) |
№6 (2 стовпчик) |
|
№3 (2 і 3 приклади) |
№4 ( 3 стовпчик) |
|
|
№ 3 (4 і 5 приклади) |
(Поки «червоні» працюють самостійно, «сині» і «зелені» - з учителем )
Спільне завдання № 90
6.Оголошення теми й мети уроку
.
7. Робота над новим матеріалом.
- Робота з книгою.
№91- фронтальна робота
№92- робота в групі
№93- 4 учні біля дошки.Всі інші працюють самостійно.
8.Фізкультхвилинка+Ребуси.
Нудьгувати - не для нас!
Ребуси у вільний час!
Робота над задачами.
№ 94 – ( на картках для кожної групи)
№ 95 – (учні з високим рівнем працюють самостійно)
Аналіз задачі.
(Щоб зменшити число у кілька разів, потрібно більше число
поділити на менше)
1)1000:10=100(р.)
2)1000-100=900(р.)
Або
1000-1000:10=900(р.)
Відповідь: на 900 років більше живе дуб.
9.Завдання з логічним навантаженням.
№96 – в групі
347-х=129
х=347-129
х=218(груш)
10.Рефлексія.
- Чи справдилися ваші очікування?
- Я вмію…
- Я вважаю…
- Я ціную…
- Мені сподобалося…
- Я задоволена вашою працею на уроці і вважаю, що реклама,
яка була складена на початку урока, виправдала себе.
11.Домашнє завдання.
№ 97, №98.