Урок "Письмове ділення на двоцифрове число.Задачі з різницевим і кратним порівнянням."

Про матеріал
Урок математики 4 клас Тема. Письмове ділення на двоцифрове число.Задачі з різницевим і кратним порівнянням. Мета:ознайомити учнів з письмовим діленням на двоцифрове число;закріплювати вміння розв’язувати задачі на різницеве і кратне порівняння; розвивати уяву, логічне мислення; виховувати вміння працювати в команді. Обладнання:картки для гри «Листоноша», сигнальні картки,посібники «Мій помічник з математики», планшети, картки для роботи в групах. Хід уроку. 1.Організаційний момент. «Реклама». - Я пропоную вам скласти рекламу нашого уроку.Продовжіть думку: Ми будемо на уроці…(активні, працьовиті, тиорчі, уважні, зібрані) Урок буде…(цікавим, навчальним, продуктивним,творчим) 2.Очікувані результати.План уроку за фішками. - Що ви чекаєте від уроку? Давайте спробуємо разом передбачити. - Так, я надіюся, що сьогодні ми з вами посадимо ще одну зернину знань у родючий грунт. І для того, щоб це зерно проросло, нам потрібно використати знання, здобуті на попередніх уроках. Завдяки цьому, зернина проросте, пустить коріння, а пшениця заколоситься і ми отримаємо зерна нових знань. Бажаю вам успіху! 3.Розминка для пам'яті - запам’ятовування чисел за методом Цицерона(ейдетика) 5, 7, 24, 61, 80, 93, 100, 357, 2. Число 5 напишемо білою фарбою на підлозі, число 7 намалюємо на стіні чорним маркером, 24 – на шафі жовтою фарбою, 61 – на стелі солодким медом, обережно, щоб не накрапав на голову, 80 – на запітнілому склі вікна напишемо пальчиком, а число 93 нашкрябаємо цвяхом на парті, на дошці напишемо зубною пастою число 100, під дошкою на шпалерах, щоб ніхто не бачив,напишемо число 357, а 2 – в себе на долоні ручкою, а краще фломастером. - Уявіть всю подорож і пригадайте числа! - гра «Гойдалка» (робота в парах) 285 – 582, 413 – 314 і т.д. 4.Усний рахунок. - гра «Листоноша» - гра «Мікрофон»( № 89, кругові приклади) 5.Мотивація. Робота з посібником « Мій помічник» ст.86 1 етап 2 етап 3 етап №3 (1 і 2 приклади) №4 (1 і 2 приклади) №6 (2 стовпчик) №3 (2 і 3 приклади) №4 ( 3 стовпчик) № 3 (4 і 5 приклади) (Поки «червоні» працюють самостійно, «сині» і «зелені» - з учителем ) Спільне завдання № 90 6.Оголошення теми й мети уроку . - Сьогодні ми будемо вчитися виконувати письмове ділення на двоцифрове число, а також закріпимо вміння розв’язувати задачі на різницеве і кратне порівняння. 7. Робота над новим матеріалом. - Робота з книгою. №91- фронтальна робота №92- робота в групі №93- 4 учні біля дошки.Всі інші працюють самостійно. - Перші три зошити – на оцінку. 8.Фізкультхвилинка+Ребуси. Нудьгувати - не для нас! Ребуси у вільний час! - Продовжуємо працювати далі. Робота над задачами. № 94 – ( на картках для кожної групи) № 95 – (учні з високим рівнем працюють самостійно) Аналіз задачі. - Який вік дуба? - А верби? - Чи можемо дізнатися який вік верби? Якою дією? (Щоб зменшити число у кілька разів, потрібно більше число поділити на менше) - Як дізнатися, на скільки більше років може жити дуб, ніж верба?(Потрібно від більшого числа відняти менше) - 1)1000:10=100(р.) 2)1000-100=900(р.) Або 1000-1000:10=900(р.) Відповідь: на 900 років більше живе дуб. 9.Завдання з логічним навантаженням. №96 – в групі 347-х=129 х=347-129 х=218(груш) 10.Рефлексія. - Чи справдилися ваші очікування? - Я вмію… - Я вважаю… - Я ціную… - Мені сподобалося… - Я задоволена вашою працею на уроці і вважаю, що реклама, яка була складена на початку урока, виправдала себе. 11.Домашнє завдання. № 97, №98.
Перегляд файлу

Урок математики  4 клас

Тема. Письмове ділення на двоцифрове

   число.Задачі з різницевим і крат-

   ним порівнянням.

Мета:ознайомити учнів з письмовим діленням на двоцифро-

        ве число;закріплювати вміння розв’язувати задачі на

        різницеве і кратне порівняння; розвивати уяву, логічне

        мислення; виховувати вміння працювати в команді.

Обладнання:картки для гри «Листоноша», сигнальні картки,

  посібники «Мій помічник з математики», планшети,

  картки для роботи в групах.

 

    Хід уроку.            

1.Організаційний момент. «Реклама».

 

 - Я пропоную вам скласти рекламу нашого уроку.Продовжіть

думку:

Ми будемо на уроці…(активні, працьовиті, тиорчі, уважні, зібрані)

Урок буде…(цікавим, навчальним, продуктивним,творчим)

 

2.Очікувані результати.План уроку за фішками.

 

- Що ви чекаєте  від уроку? Давайте спробуємо разом передбачити.

- Так, я надіюся, що сьогодні ми з вами посадимо ще одну зернину знань у родючий грунт. І для того, щоб це зерно проросло, нам потрібно використати знання, здобуті на попередніх уроках. Завдяки цьому, зернина проросте, пустить коріння, а пшениця заколоситься і ми отримаємо зерна нових знань.

Бажаю вам успіху!

 

3.Розминка для пам'яті

  - запам’ятовування чисел за методом Цицерона(ейдетика)

5, 7, 24, 61, 80, 93, 100, 357, 2.

Число 5 напишемо білою фарбою на підлозі, число 7 намалюємо

на стіні чорним маркером, 24 – на шафі жовтою фарбою, 61 – на стелі солодким медом, обережно, щоб не накрапав на голову, 80 –

на запітнілому склі вікна напишемо пальчиком, а число 93 нашкрябаємо цвяхом на парті, на дошці напишемо зубною пастою

число 100, під дошкою на шпалерах, щоб ніхто не бачив,напишемо

число 357, а 2 – в себе на долоні ручкою, а краще фломастером.

- Уявіть всю подорож і пригадайте числа!

   - гра «Гойдалка» (робота в парах)

285 – 582,  413 – 314  і т.д.          

4.Усний рахунок.

- гра «Листоноша»

- гра «Мікрофон»( № 89, кругові приклади)

5.Мотивація.

Робота з посібником « Мій помічник» ст.86

1 етап          2 етап    3 етап

№3 (1 і 2 приклади)

№4 (1 і 2 приклади)

№6 (2 стовпчик)

 

№3 (2 і 3 приклади)

№4 ( 3 стовпчик)

 

 

№ 3 (4 і 5 приклади)

 

(Поки «червоні»  працюють самостійно, «сині» і «зелені» - з учителем )

Спільне завдання № 90

 

6.Оголошення теми й мети уроку

.

  • Сьогодні ми будемо вчитися виконувати письмове ділення на двоцифрове число, а також закріпимо вміння розв’язувати задачі на різницеве і кратне порівняння.

 

 

 

 

7. Робота над новим матеріалом.

- Робота з книгою.

№91- фронтальна робота

№92- робота в групі

№93- 4 учні біля дошки.Всі інші працюють самостійно.

  • Перші три зошити – на оцінку.

 8.Фізкультхвилинка+Ребуси.

 Нудьгувати - не для нас!

 Ребуси у вільний час!

 

  • Продовжуємо працювати далі.

Робота над задачами.

№ 94 – ( на картках для кожної групи)

№ 95 – (учні з високим рівнем працюють самостійно)

Аналіз задачі.

  • Який вік дуба?
  • А верби?
  • Чи можемо дізнатися який вік верби? Якою дією?

(Щоб зменшити число у кілька разів, потрібно більше число

поділити на менше)

  • Як дізнатися, на скільки більше років може жити дуб, ніж верба?(Потрібно від більшого числа відняти менше)
  •  

1)1000:10=100(р.)

2)1000-100=900(р.)

  Або

1000-1000:10=900(р.)

 

Відповідь: на 900 років більше живе дуб.

 

9.Завдання з логічним навантаженням.

№96 – в групі

347-х=129

х=347-129

х=218(груш)

 

10.Рефлексія.

 

- Чи справдилися ваші очікування?

- Я вмію…

- Я вважаю…

- Я ціную…

- Мені сподобалося…

 

- Я задоволена вашою працею на уроці і вважаю, що реклама,

яка була складена на початку урока, виправдала себе.

 

11.Домашнє завдання.

 

№ 97, №98.

 

 

 

doc
Додано
17 січня 2019
Переглядів
1404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку