Учитель: Липчанська Юлія Анатоліївна
Урок: 1 клас
Тема: Почуття. (Feeling words)
Мета: Створення умов для формування компетентностей (предметних та ключових)
реалізації наскрізних ліній – екологічна безпека і сталий розвиток (бесіда про погоду і пори року) здоров’я і безпека (вміти повідомляти англійською мовою про умови щодо збереження власного здоров’я)
Тип уроку: засвоєння нових знань
Обладнання: підручник та друкований зошит Family and Friends Starter; демонстраційний матеріал з тем: «Погода», «Пори року», «Почуття», «Алфавіт», м'яч, роздавальний матеріал за темою «Числівники»; аудіозаписи
та відеоматеріали за темою уроку; бандана та сундук пірата з шоколадними монетами та повітряними кульками; роздатковий матеріал (смайлики-почуття); телевізор, ноутбук, колонка, телефон.
Перебіг уроку
1.Організаційний етап.
Привітання вчителя та гостей піснею: «Hello song» (діти співають та показують рухи. Перший куплет обличчям до вчителя, а другий до гостей)
Перевірка готовності учнів до уроку. Гра:,,Show me…''(вчитель просить показати по черзі підручник, зошит і пенал ,а діти піднімають догори предмети які почули )
2.Введення в іншомовну атмосферу.
1)Бесіда про погоду та пори року. Look at the window! Do you like the weather today? What's the weather like today? What season is it now?(після фронтального опитування, вчитель показує картки з погодними явищами, а діти називають їх разом та по черзі) Look and say,please.
2)Let’s play the game «True or False »(вчитель демонструє картку з погодою та називає погодне явище. Якщо картка та слово співпадає,то діти плескають в долоні,а якщо ні, то топають ногами.)
3.Актуалізація опорних знань .
1)Повторення алфавіту за карткам . Гра: «Guess and Say»
(вчитель показує картки з буквою, а діти спочатку називають букву,а потім вгадують слово на цю букву.)
2)Гра з м'ячем: «Fast river» (діти по черзі передають м'яч та називають букви в алфавітному порядку, закінчуючи буквою Ll. Якщо хтось з учнів назвав неправильно або забув букву,всі разом повторюємо її три рази. )
3)Актуалізація опорних знань по темі: «Сім'я»
Виставка проектів учнів по темі «My family» (на попередньому уроці діти представляли свої проекти ,але за бажанням декілька учнів виходять та розповідають про свою сім'ю, демонструючи свій проект.)
Повторення членів сім'ї з якими діти зустрічаються у підручнику відбувається за картками. Let’s look and say, please. Who is this?
Пісня: «Family» (діти співають пісню про сім'ю та виконають рухи разом з вчителем)
Гра: «Guess and Say» (вчитель демонструє фрагменти карток з членами сім'ї, а діти вгадують хто це.)
4.Повідомлення теми і мети уроку.
Вчитель пропонує подивитися відео та здогадатися, що за тема нашого уроку. Потім розповідає про слова, які виражають почуття і запитує, які почуття запам'ятали діти, переглянувши відео. Також повідомляє, що йому передали незвичайний предмет (показує бандану пірата та сундук, який можна буде відкрити, якщо ми виконаємо всі завдання пірата та будемо працювати як команда. )
5.Основний етап уроку.
1)Демонстрація карток та слів на дошці.(happy, sad, hungry, thirsty, hot, cold)
Додаємо відповідні рухи до кожного почуття.(happy-wave arms in the air, sad-mime crying, hungry-rub tummy, thirsty-mime drinking, hot-fan your face, cold-shiver) Let’s demonstrate an action for each word, please.
Вчитель розміщує картки до відповідних слів на дошці та об’єднує по два слова у хмару.Let’s say the opposite words together.(happy/sad,hungry/thirsty ,hot/cold)
Питає у дітей,чому так об'єднались слова?(діти відповідають ,що це слова-антоміми, які вони вивчають на уроці української мови.)
Гра на дошці: «Catch the letter»(діти за бажанням виходять до дошки та обводять букви, які загадує вчитель та інші учні)
2)Робота з підручником.Open your books at page 38 and look at the pictures, please. Then listen, point and repeat. (transcript 63)
Ex.2 Let’s listen and chant. (діти спочатку слухають нові слова, а потім повторюють їх та показують на малюнках в підручниках у певному порядку.
3)Демонстрація відеоматеріалу та повторення нових слів з відповідними рухами(happy-wave arms, sad-mime crying, hungry-rub tummy, thirsty-mime drinking, hot-fan your face, cold-shiver)(transcript 64)
4)Робота з підручником.
Еx.3(point and say, stick the stickers)
Діти працюють з малюнком сім'ї та наклейками. Children, let's look at the picture and stick the stickers. Who is hot? Why? Take the «hot» sticker and stick! Grandpa is hot because he is near the fireplace.
6.Фізкультхвилинка.
Гра: «Cannot do it!»(діти повторюють рухи за вчителем, але одну дію повторювати неможна.)
7.Усвідомлення вивченого.
Робота у зошитах з друкованою основою.
W.b.p.38 Let’s look and trace the correct word. (діти дивляться на дошку, знаходять відповідні слова до кожного з малюнків та наводять їх за зразками.)Let’s read and translate the words. (після виконання кожного завдання, вчитель оцінює та мотивує учнів словами-підтримки)
8.Узагальнення вивченого.
Гра на розвиток навичок аудіювання.
Гра: «Listen and Show the Number» Вчитель читає нові слова з дошки, які позначені відповідним числом ,а діти розпізнають слово та підіймають вгору правильне число.(hot-number 2)
Гра: «Show the feeling»(діти виходять по черзі до дошки , витягують картки з малюнками, які відображають почуття та показують їх рухами, а інші діти вгадують та називають вголос)
Робота з піснею. Сhildren, stand up, please, watch the video and sing a song together.(діти та вчитель співають пісню та повторюють рухи з відеозапису) Пісня «If you happy»
9.Підсумок уроку. Рефлексія.
Вчитель дякує дітям за гарну роботу на уроці та відмінне виконання усіх завдань пірата. Потім просить виразити свої почуття, домалювавши посмішку смайлику. (happy or sad) You are great today. Come to me and let’s open this chest. Діти отримують скарби пірата з сундука.(повітряні кульки та шоколадні монети)
Пісня: «Goodbye song»(діти співають пісню, виконуючи прощальні рухи спрямовані до вчителя та гостей уроку)