Урок "Подорож до країни Грошеляндія"

Про матеріал

Економічні події, що відбуваються в Україні, потребують реформ в навчанні. Сучасний світ вимагає постійної зміни освіти. Однією з важливіших потреб сучасної школи є виховання ділової людини, особистості з розвиненим економічним мисленням, готовою до життя й господарської діяльності в умовах ринкових відносин. Не виникає заперечень, що освіта завжди була і буде найважливішим чинником управління будь-якими змінами. Сучасні знання, інтелект, компетентність стали найбільш вартісним товаром. Саме таким товаром, потрібним людині, виробництву і державі, стали знання з основ бізнесу.

Перегляд файлу

Тема.   Подорож до зимового лісу.

 Математика:: Вправи і задачі на засвоєння  таблиць додавання і віднімання.     Порівняння чисел. 

 Природознавство: Узагальнюючий урок за розділом " Навколишній  світ".Бережне ставлення до природи.

 Навчання грамоти: Закріплення казки " Вовк та лисиця"

 

Інтегрований урок   ( математика, природознавство, навчання грамоти)

Мета: удосконалювати знання учнів про порядкову лічбу, вправляти у порівнянні чисел, у складанні та розв’язуванні прикладів на додавання, закріплювати знання назв компонентів при дії додавання, частин задачі ; поглиблювати вміння розв’язувати задачі на знаходження суми.;                 підвести дітей до усвідомлення необхідності зберігати, примножувати природні багатства; закріплювати правила поведінки в природному середовищі;                                                                                                               формування ключових компетентностей: спілкування рідною мовою (вміння висловлювати свою думку), математичної (культура логічного мислення), природничих наук (розуміння природи), вміння вчитися (набуття нових вмінь та навичок), екологічної грамотності та здорового життя (уміння розумно та раціонально користатися природними ресурсами);                                                              розвивати спостережливість, пізнавальний інтерес, логічне мислення; виховувати акуратність, доброзичливість, любов до навчання, і бережне ставлення до при­роди, тварин, птахів рідного краю.

Обладнання: презентація, малюнки до казки, карта подорожі, сніжинки.

 

 

 

 

 

 

Барви зими буяють довкола:

Світиться радістю, гомоном школа,

Й ми на урок понесемо сніжинку:

Теплу, веселу і творчу смішинку.

Посмішки друзям даруємо щиро,

Разом трудитися будемо вміло!

 

Тож передайте свою усмішку один одному, мені, Наталі Миколаївні. Адже усмішка ще:

- прикрашає обличчя;

- підвищує настрій;

- допомагає знайти нових друзів;

- і навіть деколи допомагає здійснювати бажання.

 

Подивіться, до нас у гості завітало сонечко, але воно засмучене, бо його промінчики затулили хмарки.

- скажіть, як називається день, коли сонечко затуляють хмарки? ( похмурим)

- А до якої природи належать Сонце і хмари? ( до неживої)

- Доведіть мені це.

-  Я з вами цілком згодна.

-  Діти, а ви любите подорожувати?

- А хто скаже яка зараз пора року?

- Так от, щоб сонечко знову засяяло своїми веселими промінчиками, я пропоную вам завітати до зимового казкового лісу. Мандруючи лісовими стежками спробуємо виконати завдання нашої чарівниці зими.  А щоб не заблукати в лісі у нас є карта нашої подорожі. Ми з вами побуваємо на цікавих галявинках. І перша наша зупинка - це галявина " Лісові друзі". Подивіться, хто там ховається між ялинками?

 - Це лисичка.

- В лісовій школі їй задали завдання, але вона не може його сама виконати і просить вас їй допомогти. Допоможемо лисичці виконати ці завдання.

 

- Порахуйте від 1 до 10

- Назвіть сусідів числа1, 5, 9

- Яке число ми отримуємо, якщо додаємо 1

- Яке число ми отримуємо, якщо віднімаємо 1

- Перевіряємо, розв'язуємо приклади, але дуже швидко, бо лисичка поспішає додому

                   (  розв'язання прикладів + - 1 в зошиті)

-  Молодці. Лисичка дякує вам за роботу. А ми рушаймо далі.

- Діти, а у нашої лисички є ж ще товариш. Він на вигляд великий, сірий, злий. Відгадали хто він?

- Вовк

 

 

 

- Так це вовк. Допоможемо Вовчику?

- Назвіть як називаються числа при додаванні?

-  Ой, подивіться сніжок закрив перший доданок. Допоможіть Вовчику знайти другий доданок.

- Молодці. Подивіться на наше сонечко, вже один промінчик пробрався крізь хмарку. А ми вирушаємо далі і зупиняємося на  Пташиній галявині.

- Яких пташок ви знаєте?

- А які з них залишаються у нас зимувати, прилітають із лісу в місто, щоб легше перезимувати?

- А можливо це ті пташки, яким ми нещодавно допомогли, ви разом з батьками зробили годівнички і ми повісили їх біля школи. Одна з цих пташок загадає вам про себе загадку.

   Жовті щебетушки

Мають чорні капелюшки,

   сірі лапки, білі щічки, називаються..... синички

 

- Так, синичка пропонує вам трошки відпочити і пограти в гру жива задача.

-  Але спочатку назвіть мені частини, з яких складається задача. Добре. Починаємо гру.

( раз, два, три задача оживи)

- А наша подорож триває і ми зупиняємося на галявині Таємниця.

- Подивіться на малюнок і скажіть з якої казки наша лисичка та вовчик?

- " Лисичка та Вовк панібрат"

- Ми з вами прочитали цю казку і чарівниця зима пропонує вам гру " За кадром"  Готові, будьте уважними.

                                             гра

- А скажіть до якої природи належать лисичка, вовк, синичка? Доведіть це.

- Розумнички, подивіться, сонечко повеселішало, а зима дуже задоволена вашими знаннями.

- А ми йдемо далі на галявину Екологічна

Зима – красива і чарівна пора року! Але їй навіть іноді потрібна допомога. Чому? Тому що, щодня надходять тривожні сигнали від вчених про те, що на Землі зникає певний вид рослини чи тварини. І, впершу чергу, у цьому вина людина. Ми висушуємо болота, щоб будувати дороги, міста. А куди діватися жителям болота? Людина тракторами оре степи, щоб вирощувати хліб. А куди подітися тваринам степу? А що буде з рослинами дикихстепів? Дедалі більше лісів вирубується для запасів деревини. Нам потрібні меблі, будинки, папір. А що робити жителям лісу?

 

 

 

 

 

 

На жаль, люди інколи забувають, що вони — теж частина природи, що вони повинні її берегти і примножувати. Якщо зникнуть рослини — зникне і людство.Тому в нашій державі видано спеціальні накази про збереження рослин і тварин. Збудовано заповідники. Це такі місця, де забороняється господарська діяльність людини, де забороняється полювання. Дуже важливо, щоб ви, діти, виросли охоронцями природи, шанували рідну землю і берегли її багатства.

- Зараз, діти,  ми для себе визначимо правила поведінки в природі.

Чудесна, чудова стежина – Земля .

На ній стільки щастя, багатства, тепла.
Це все нам даровано Богом могутнім,

Давай збережемо це і на майбутнє.

- Зараз я буду читати правила, якщо ви вважаєте що це треба робити  - плескаєте в долоні, а якщо не треба робити – тупочете ніжками.

 

  • Саджати квіти, дерева, рослини.
  • Ламати гілок дерев.
  • Охороняти  рідкісні рослини .
  • Обдирати кору дерев.
  • Рвати багато квітів.
  • Милуватися красою природи.
  • Підгодовувати птахів.
  • Знищувати гнізда.

- Отже, як треба ставитися до природи?

- Бережливо

Висновок: Нехай усе росте, цвіте і живе – бо це закон природи.

 

- Діти, вам сподобалося мандрувати ? Пропоную вам зробити для нашої чарівниці зими та сонечка невеличкий подарунок . Чого нам не вистачає зараз взимку?

- Снігу

- Так. Подивіться у вас на партах лежать сніжинки. Давайте зробимо в класі завірюху, якщо під час подорожі вам було цікаво та все зрозуміло то ви наклейте білу сніжинку, якщо ні -то блакитну.

 

Люби цей світ, моя дитино,

Свій рідний край, ліси, поля.

Турбуйсь  про нього кожну днину,

Бо рідна це твоя земля.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
22 травня 2018
Переглядів
541
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку