Урок-подорож на тему "Пори року. Осінь"

Про матеріал

Урок – подорож.

Тема: Пори року. Осінь.

Мета: презентувати нові лексичні одиниці, повторити та активізувати лексичні одиниці теми, повторити граматичний матеріал:Present Simple Tense та конструкцію I like у стверджувальній, заперечній та питальній формі; повторити англійську абетку, назви кольорів; продовжувати навички правильної вимови звуків англійської мови; розвивати вміння монологічного мовлення; розвивати різні типи пам'яті; виховувати дбайливе ставлення до природи; розвивати соціокультурну компетенцію; прищеплювати любов до англійської мови.

Обладнання: підручник, зошит, картки для індивідуальної роботи, магнітофон, телевізор, кольорові олівці, карта скарбів.

Перегляд файлу

2 клас, 2 семестр, дата:

 

Урок №

Урок – подорож.

Тема: Пори року. Осінь.

Мета: презентувати нові лексичні одиниці, повторити та активізувати лексичні одиниці теми, повторити граматичний матеріал:Present Simple Tense та конструкцію I like у стверджувальній, заперечній та питальній формі; повторити  англійську абетку, назви кольорів; продовжувати навички правильної вимови звуків англійської мови; розвивати вміння монологічного мовлення; розвивати різні типи пам’яті; виховувати дбайливе ставлення до природи; розвивати соціокультурну компетенцію; прищеплювати любов до англійської мови.

Обладнання: підручник, зошит, картки для індивідуальної роботи, магнітофон, телевізор, кольорові олівці, карта скарбів.

 

Хід уроку:

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення:
  • Привітання! Good morning, children! How are you? How do you do? Nice to see you!  Пісня – Hello!

 

  • Повідомлення теми та мети уроку:

 - Я знайшла вчора в скрині батька стару карту (показує Сувій).                                                         -  Це ж карта Острова Скарбів! І тепер мені потрібно побудувати корабель і набрати команду!                                                                                                                                                     - Ми вирушимо у мандрівку за скарбом. Ця подорож вимагатиме від вас знань, умінь, активності, винахідливості, кмітливості. Під час подорожі на нас чекають нові знайомства, різні пригоди. Чим краще ви будете працювати на уроці - тіш менше штормів, тим більше шансів дістатися до скарбу. Ось перед вами карта.                                                                                      - Ти, напевно, знаєш, що пірати - це морські розбійники, безстрашні та нещадні. Вони нападали на морські судна, а награбовані багатства ховали на далеких незаселених островах.                                                                                                                                             - Але знайте, що справжні моряки повинні багато знати і вміти!                                                         - Для збереження дисципліни на кораблі під час гри порушників карають відніманням набраних балів у їхньої команди ( Чорна мітка ).

 

  • Перевірка домашнього завдання:

А розпочнеться наша мандрівка з Океанії знань: На минулому уроці у нас була тема «Літо». І для того, щоб заробити «золотий піастр» нам потрібно  назвати деякі слова англійською мовою.

Crab, sea, star, stone, sand, rock, fish, jellyfish. (Після того, як учні виконали завдання, вчитель приліплює «Золотий піастр на карту скарбів»)

 

  •  Наступна зупинка – Бухта зниклих  кораблів: Учні вставляють пропущені літери у слова: cr_b, st_ne, s_nd, sta_, fis_, r_ck. . (Після того, як учні виконали завдання, вчитель приліплює «Золотий піастр на карту скарбів»)

 

  • Фонетична зарядка:

Продовжимо нашу мандрівку і зупинимося на Острові Звуків: У вчителя на дошці вже записана скоромовка, учні розучують її, а потім вчитель повідомляє, що трапилась якась магія і слова почали зникати (учитель витирає по одному слову доки учні повністю не повторять всю скоромовку)Snow is so snowy when it is snowing(Після того, як учні виконали завдання, вчитель приліплює «Золотий піастр на карту скарбів»)

 

II Основна частина уроку:

 

  • Наступна зупинка – Острів Абетки:

Спочатку учні виконують пісню і показують кожну літеру в книжці, а потім Диктант – учитель визиває до дошки учня, який пише диктант з іншої сторони дошки, всі останні учні виконують ці завдання в зошиті. Учні записують число, тему, диктант: P, I , R, A, T, E, S. Учні звіряють написані диктанти з дошкою.(самоперевірка) Діти, а яке це слово у нас вийшло? Молодці! – Пірати.(Після того, як учні виконали завдання, вчитель приліплює «Золотий піастр на карту скарбів»)

 

  • Наступна наша зупинка – Бухта Капітана Крюка і Конкурс капітанів.

Учитель роздає капітанам картки з малюнками з допомогою яких вони повинні розповісти про їх улюблену пору року. Поки капітани готовляться їх команди виконують наступне завдання:

1 варіант –  Учитель роздає учням картки , де учні повинні з’єднати малюнки з словами.

 

                     

 

 Cloudy               snowy                   sunny                     rainy                    windy

 

2 варіант –  Учитель роздає учням картки , де учні повинні з’єднати            малюнки з словами

 

                           

 

It is __________.            It is __________.                It is __________.            It is __________.

 

 

                               ( winter, spring, autumn, summer)

 

 

По одному учню з кожного варіанту, читають свої відповіді – всі перевіряють. Учні перевіряють дивлячись на дошку .(Після того, як учні виконали завдання, вчитель приліплює «Золотий піастр на карту скарбів»)

Далі  капітани розказують свої розповіді, за які отримують «Золоті піастри»

 

  • Фізкультхвилинка: Ви мабуть вже трохи заморилися, отже наступна зупинка – Острів відпочинку.

 

Leaves are falling

Leaves are falling

One fell on  my nose

 

Leaves are falling

Leaves are falling

One fell on my toes

 

Leaves are falling

Leaves are falling

One fell on my head

 

Leaves are falling

Leaves are falling

Yellow, orange and red.

 

 

  • А далі ми  опиняємося на Загадковому острові: Учитель читає загадки – учні відгадують.

1) Беда у всех Танюш, Марин

Веснушки. Виновата …. (SPRING)

2) Шапку на уши плотнее надвиньте,

Ведь холод настал с названием .... (WINTER)

3) Любуюсь я листьев желтых полетом,

Пора золотая зовется…. (AUTUMN)

4) Нас от жары спасает панама

Оно в разгаре наше …. (SUMMER)

(Після того, як учні виконали завдання, вчитель приліплює «Золотий піастр на карту скарбів»)

  • Так як ми з вами вже згадали пори року давайте послухаємо пісеньку , а хто хоче може підспівувати! ( Учитель включає на телевізорі мульт- пісню)

 

 

  • Введення нової лексики:

Далі ми перепливаємо до  Бухти Новизни: Учні відкривають свої підручники на ст. 78., ознайомлюються з новими словами: pear, plum, melon, watermelon, tomato. (Після того, як учні виконали завдання, вчитель приліплює «Золотий піастр на карту скарбів»)

  • Наступна зупинка – Острів Русалоньки: Вона приготувала для вас декілька завдань:

Учитель пише на дошці речення, учні виходять до дошки і повинні   поставити його у заперечну і питальну форми. Всі учні виконують це завдання в зошитах.

I like a plum.

I don’t like a plum.

Do you  like a plum?

(Після того, як учні виконали завдання, вчитель приліплює «Золотий піастр на карту скарбів»)

 

  • Наступна зупинка Коралові рифи:

Учні згадують назви кольорів за допомогою вірша – вчитель розкладує картки- кольорові перед дошкою. Потім роздає всім розмальовку, де по інструкції вони повинні розмалювати її. The sun is orange, the clouds are green, the umbrella is blue, the snowflakes is red.

(Після того, як учні виконали завдання, вчитель приліплює «Золотий піастр на карту скарбів»)

 

  • Далі ми пробираємося з вами через Джунглі читання:

Учні відкривають ст. 74 і читають слова ланцюжком.

(Після того, як учні виконали завдання, вчитель приліплює «Золотий піастр на карту скарбів»)

 III  Заключна частина уроку:

  •  І нарешті наша остання зупинка –Печера Завдань: Учитель роздає картки з домашнім завданням та пояснює, що треба зробити.

 

 

Домашнє завдання:

Вивчити слова ,записати  їх у словник: a pear(піа), a plum(плам), a melon(мелон), a watermelon(вотемалон), a tomato(томатоу), minus(майнес), plus(плас)

Читання: Впр. 4 ст. 74

Письмово:

II рівень  (переписати в зошит)

  I like watermelon.

  I do not like watermelon.

  Do you like watermelon?

I рівень Поставити речення у заперечну і питальну форму. I like pears.

 

 

  • - Тепер, коли усі монети знайдено. І за них ви можете викупити ключ від скриньки. Ось він! Ви знайшли скарб, довели, що вмієте працювати у команді, дружно та завзято. Настав час отримати нагороду.  Тож, відкривайте мерщій скриню та поділіть скарб справедливо!
  • Оцінювання.
  • Прощання: пісня  - Goodbye!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                     

 

       Cloudy               snowy                   sunny                     rainy                    windy

 

 

 

  I варіант

             

 

 

Домашнє завдання:

Вивчити слова ,записати  їх у словник: a pear(піа), a plum(плам), a melon(мелон), a watermelon(вотемелон), a tomato(томатоу),

 minus (майнес), plus (плас)

Читання: Тект – Осінь читати і перекладати і вивчити перші 2 речення.

Письмово:

II рівень  (переписати в зошит)

  I like watermelon.

  I do not like watermelon.

  Do you like watermelon?

I рівень Поставити речення у заперечну і питальну форму. I like pears.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    II варіант

                           

 

It is __________.            It is __________.                It is __________.            It is __________.

 

 

                               ( winter, spring, autumn, summer)

 

 

Домашнє завдання:

Вивчити слова ,записати  їх у словник: a pear(піа), a plum(плам), a melon(мелон), a watermelon(вотемелон), a tomato(томатоу),

 minus (майнес), plus (плас)

Читання: Тект – Осінь читати і перекладати і вивчити перші 2 речення.

Письмово:

II рівень  (переписати в зошит)

  I like watermelon.

  I do not like watermelon.

  Do you like watermelon?

I рівень Поставити речення у заперечну і питальну форму. I like pears.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\рамки\5.jpg

 

 

 

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\рамки\rasteniya-4.gif 

 

 

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\рамки\rasteniya-4.gifC:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\рамки\rasteniya-4.gif 

 

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\рамки\rasteniya-4.gif 

 

 

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\рамки\s6448.gifC:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\рамки\s6204.gifJ0254462

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\рамки\rasteniya-4.gif 

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\рамки\rasteniya-4.gif 

 

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\рамки\rasteniya-4.gifC:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\рамки\rasteniya-4.gifJ0254462

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\рамки\593184.jpg

 

 

 

http://i026.radikal.ru/0805/19/75303d58b5fd.gifгусьгусьгусь

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\рамки\multyashki-2223.gifC:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\рамки\emocii-2243.gifJ0254462

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\рамки\skazka_86.jpg

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\рамки\593185.jpg

 

 

                           

 

It is __________.            It is __________.                It is __________.            It is __________.

 

 

                               ( winter, spring, autumn, summer)

                           

 

It is __________.            It is __________.                It is __________.            It is __________.

 

 

                               ( winter, spring, autumn, summer)

                           

 

It is __________.            It is __________.                It is __________.            It is __________.

 

 

                               ( winter, spring, autumn, summer)

                           

 

It is __________.            It is __________.                It is __________.            It is __________.

 

 

                               ( winter, spring, autumn, summer)

                           

 

It is __________.            It is __________.                It is __________.            It is __________.

 

 

                               ( winter, spring, autumn, summer)

 

 

 

                     

 

 Cloudy               snowy                   sunny                     rainy                    windy

 

                     

 

 Cloudy               snowy                   sunny                     rainy                    windy

 

                     

 

 Cloudy               snowy                   sunny                     rainy                    windy

 

                     

 

 Cloudy               snowy                   sunny                     rainy                    windy

 

                     

 

 Cloudy               snowy                   sunny                     rainy                    windy

 

 

 

 

                           

 

It is __________.            It is __________.                It is __________.            It is __________.

 

 

                               ( winter, spring, autumn, summer)

                           

 

It is __________.            It is __________.                It is __________.            It is __________.

 

 

                               ( winter, spring, autumn, summer)

 

                     

 

 Cloudy               snowy                   sunny                     rainy                    windy

 

                     

 

 Cloudy               snowy                   sunny                     rainy                    windy

 

                     

 

 Cloudy               snowy                   sunny                     rainy                    windy

 

docx
Додано
27 березня 2018
Переглядів
1071
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку