Урок – подорож.
Тема: Пори року. Осінь.
Мета: презентувати нові лексичні одиниці, повторити та активізувати лексичні одиниці теми, повторити граматичний матеріал:Present Simple Tense та конструкцію I like у стверджувальній, заперечній та питальній формі; повторити англійську абетку, назви кольорів; продовжувати навички правильної вимови звуків англійської мови; розвивати вміння монологічного мовлення; розвивати різні типи пам'яті; виховувати дбайливе ставлення до природи; розвивати соціокультурну компетенцію; прищеплювати любов до англійської мови.
Обладнання: підручник, зошит, картки для індивідуальної роботи, магнітофон, телевізор, кольорові олівці, карта скарбів.
2 клас, 2 семестр, дата:
Урок №
Урок – подорож.
Тема: Пори року. Осінь.
Мета: презентувати нові лексичні одиниці, повторити та активізувати лексичні одиниці теми, повторити граматичний матеріал:Present Simple Tense та конструкцію I like у стверджувальній, заперечній та питальній формі; повторити англійську абетку, назви кольорів; продовжувати навички правильної вимови звуків англійської мови; розвивати вміння монологічного мовлення; розвивати різні типи пам’яті; виховувати дбайливе ставлення до природи; розвивати соціокультурну компетенцію; прищеплювати любов до англійської мови.
Обладнання: підручник, зошит, картки для індивідуальної роботи, магнітофон, телевізор, кольорові олівці, карта скарбів.
Хід уроку:
- Я знайшла вчора в скрині батька стару карту (показує Сувій). - Це ж карта Острова Скарбів! І тепер мені потрібно побудувати корабель і набрати команду! - Ми вирушимо у мандрівку за скарбом. Ця подорож вимагатиме від вас знань, умінь, активності, винахідливості, кмітливості. Під час подорожі на нас чекають нові знайомства, різні пригоди. Чим краще ви будете працювати на уроці - тіш менше штормів, тим більше шансів дістатися до скарбу. Ось перед вами карта. - Ти, напевно, знаєш, що пірати - це морські розбійники, безстрашні та нещадні. Вони нападали на морські судна, а награбовані багатства ховали на далеких незаселених островах. - Але знайте, що справжні моряки повинні багато знати і вміти! - Для збереження дисципліни на кораблі під час гри порушників карають відніманням набраних балів у їхньої команди ( Чорна мітка ).
А розпочнеться наша мандрівка з Океанії знань: На минулому уроці у нас була тема «Літо». І для того, щоб заробити «золотий піастр» нам потрібно назвати деякі слова англійською мовою.
Crab, sea, star, stone, sand, rock, fish, jellyfish. (Після того, як учні виконали завдання, вчитель приліплює «Золотий піастр на карту скарбів»)
Продовжимо нашу мандрівку і зупинимося на Острові Звуків: У вчителя на дошці вже записана скоромовка, учні розучують її, а потім вчитель повідомляє, що трапилась якась магія і слова почали зникати (учитель витирає по одному слову доки учні повністю не повторять всю скоромовку)Snow is so snowy when it is snowing(Після того, як учні виконали завдання, вчитель приліплює «Золотий піастр на карту скарбів»)
II Основна частина уроку:
Спочатку учні виконують пісню і показують кожну літеру в книжці, а потім Диктант – учитель визиває до дошки учня, який пише диктант з іншої сторони дошки, всі останні учні виконують ці завдання в зошиті. Учні записують число, тему, диктант: P, I , R, A, T, E, S. Учні звіряють написані диктанти з дошкою.(самоперевірка) Діти, а яке це слово у нас вийшло? Молодці! – Пірати.(Після того, як учні виконали завдання, вчитель приліплює «Золотий піастр на карту скарбів»)
Учитель роздає капітанам картки з малюнками з допомогою яких вони повинні розповісти про їх улюблену пору року. Поки капітани готовляться їх команди виконують наступне завдання:
1 варіант – Учитель роздає учням картки , де учні повинні з’єднати малюнки з словами.
Cloudy snowy sunny rainy windy |
2 варіант – Учитель роздає учням картки , де учні повинні з’єднати малюнки з словами
It is __________. It is __________. It is __________. It is __________.
( winter, spring, autumn, summer) |
По одному учню з кожного варіанту, читають свої відповіді – всі перевіряють. Учні перевіряють дивлячись на дошку .(Після того, як учні виконали завдання, вчитель приліплює «Золотий піастр на карту скарбів»)
Далі капітани розказують свої розповіді, за які отримують «Золоті піастри»
Leaves are falling
Leaves are falling
One fell on my nose
Leaves are falling
Leaves are falling
One fell on my toes
Leaves are falling
Leaves are falling
One fell on my head
Leaves are falling
Leaves are falling
Yellow, orange and red.
1) Беда у всех Танюш, Марин
Веснушки. Виновата …. (SPRING)
2) Шапку на уши плотнее надвиньте,
Ведь холод настал с названием .... (WINTER)
3) Любуюсь я листьев желтых полетом,
Пора золотая зовется…. (AUTUMN)
4) Нас от жары спасает панама
Оно в разгаре наше …. (SUMMER)
(Після того, як учні виконали завдання, вчитель приліплює «Золотий піастр на карту скарбів»)
Далі ми перепливаємо до Бухти Новизни: Учні відкривають свої підручники на ст. 78., ознайомлюються з новими словами: pear, plum, melon, watermelon, tomato. (Після того, як учні виконали завдання, вчитель приліплює «Золотий піастр на карту скарбів»)
Учитель пише на дошці речення, учні виходять до дошки і повинні поставити його у заперечну і питальну форми. Всі учні виконують це завдання в зошитах.
I like a plum.
I don’t like a plum.
Do you like a plum?
(Після того, як учні виконали завдання, вчитель приліплює «Золотий піастр на карту скарбів»)
Учні згадують назви кольорів за допомогою вірша – вчитель розкладує картки- кольорові перед дошкою. Потім роздає всім розмальовку, де по інструкції вони повинні розмалювати її. The sun is orange, the clouds are green, the umbrella is blue, the snowflakes is red.
(Після того, як учні виконали завдання, вчитель приліплює «Золотий піастр на карту скарбів»)
Учні відкривають ст. 74 і читають слова ланцюжком.
(Після того, як учні виконали завдання, вчитель приліплює «Золотий піастр на карту скарбів»)
III Заключна частина уроку:
Домашнє завдання: Вивчити слова ,записати їх у словник: a pear(піа), a plum(плам), a melon(мелон), a watermelon(вотемалон), a tomato(томатоу), minus(майнес), plus(плас) Читання: Впр. 4 ст. 74 Письмово: II рівень (переписати в зошит) I like watermelon. I do not like watermelon. Do you like watermelon? I рівень Поставити речення у заперечну і питальну форму. I like pears.
|
Cloudy snowy sunny rainy windy |
I варіант
Домашнє завдання: Вивчити слова ,записати їх у словник: a pear(піа), a plum(плам), a melon(мелон), a watermelon(вотемелон), a tomato(томатоу), minus (майнес), plus (плас) Читання: Тект – Осінь читати і перекладати і вивчити перші 2 речення. Письмово: II рівень (переписати в зошит) I like watermelon. I do not like watermelon. Do you like watermelon? I рівень Поставити речення у заперечну і питальну форму. I like pears.
|
II варіант
It is __________. It is __________. It is __________. It is __________.
( winter, spring, autumn, summer) |
Домашнє завдання: Вивчити слова ,записати їх у словник: a pear(піа), a plum(плам), a melon(мелон), a watermelon(вотемелон), a tomato(томатоу), minus (майнес), plus (плас) Читання: Тект – Осінь читати і перекладати і вивчити перші 2 речення. Письмово: II рівень (переписати в зошит) I like watermelon. I do not like watermelon. Do you like watermelon? I рівень Поставити речення у заперечну і питальну форму. I like pears.
|
It is __________. It is __________. It is __________. It is __________.
( winter, spring, autumn, summer) |
It is __________. It is __________. It is __________. It is __________.
( winter, spring, autumn, summer) |
It is __________. It is __________. It is __________. It is __________.
( winter, spring, autumn, summer) |
It is __________. It is __________. It is __________. It is __________.
( winter, spring, autumn, summer) |
It is __________. It is __________. It is __________. It is __________.
( winter, spring, autumn, summer) |
Cloudy snowy sunny rainy windy |
Cloudy snowy sunny rainy windy |
Cloudy snowy sunny rainy windy |
Cloudy snowy sunny rainy windy |
Cloudy snowy sunny rainy windy |
It is __________. It is __________. It is __________. It is __________.
( winter, spring, autumn, summer) |
It is __________. It is __________. It is __________. It is __________.
( winter, spring, autumn, summer) |
Cloudy snowy sunny rainy windy |
Cloudy snowy sunny rainy windy |
Cloudy snowy sunny rainy windy |