Урок-подорож з навчання грамоти у 1 класі "Письмо великої букви Х. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Подорож до міста-музею – Херсонес"

Про матеріал

Розробка уроку допоможе сучасному педагогу ознайомити учнів із великою буквою Х, навчить писати велику рукописну букву Х , виділяти звук [х] в словах; ознайомити учнів із випадками написання букви Х; розвивати фонематичних слух, мовлення учнів, вміння аналізувати, розвивати дрібну моторику руки; удосконалювати навички звуко-складового аналізу слів; виховувати охайність під час письма.

Перегляд файлу

Тема : Письмо великої букви Х.   Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Подорож до міста-музею – Херсонес.

Мета: ознайомити учнів із великою буквою Х, вчити писати велику рукописну букву Х , виділяти звук [х] в словах;  ознайомити учнів із випадками написання букви Х; розвивати фонематичних слух, мовлення учнів, вміння аналізувати, розвивати  дрібну моторику руки; удосконалювати навички звуко-складового   аналізу  слів; виховувати  охайність під час письма.

Обладнання: лист картки з друкованою і великою рукописною буквою   «Х» ,   предметні малюнки, індивідуальні картки, презентація.

 

Хідуроку

 

  1. Орг.. момент.
  2. Актуалізація опорних знань учнів.
  1. Бесіда
  • Сьогодні наш урок буде незвичайним. Ми здійснимо уявну подорож у місто-музей у Криму.
  • А хто з вас запам’ятав назву цього міста з минулого уроку читання?
  • Вірно, Херсонес.
  • Дружба з буквами, вміння гарно писати допоможе вам здійснити цю цікаву мандрівку. А ще вашими помічниками мають стати уважність і кмітливість, старанність і наполегливість.
  1. Гра «Назви звук».
  • А нашими екскурсоводами будуть дівчинки Христина та Харитя.
  • Але, спочатку дівчинки. Хочуть перевірити, як ми знаємо букви.
  • Я показую вам букву, а ви називаєте звук: МКСРАИІ
  • Чим відрізняються літери чорні і червоні?
  1. Гра «Склади та запиши»
  • Давайте запишемо букви, що позначають голосні звуки.
  • Запишемо склади з цих букв.
  • Запишемо слова.
  • Молодці! Рушаймо до Херсонесу.
  1. Мотивація пізнавальної діяльності.
  1. Слухання.
  • Місто Херсонес було засновано древніми греками на берегу Крима. Слова Херсон – означає високий берег, півострів.
  • Все місто було схоже на фортецю. Люди ,які населяли місто займалися сільським господарством – вирощували виноград та злакові культури. Усі роки існування на території міста були війни. Нападали скіфи. Херсонес звертався за допомогою до інших держав у увійшов до їх складу.
  1. Складання звукової моделі Херсонес.
  • Давайте, пригадаємо з якою буквою ми знайомилися на минулому уроці?

 

  1. Повідомлення теми та мети уроку.
  •                   Молодці! Сьогодні ми познайомимося з великою буквою Х, навчимося її гарно писати.
  1. Вивчення нового матеріалу.
  1.               Гра «На що схожа»
  •                   Діти, на що схожа велика буква Х?
  •                    

Фізхвилинка.

 

  1.               Письмо великої літери Х. ( 1-2 рядок)

 

Письмо на манці.

           

Фізхвиинка.

 

  1. Закріплення вивченого матеріалу.
  1.               Дітки,щоб нам з вами далі подорожувати дівчатка просять нас записати склади.

 Робота в зошиті ( 3-6 рядок).

 Мандруємо далі.

У наш час це місто являється археологічним заповідником. Тут постійну йдуть розкопки, вчені відтворюють історію міста.

Відтворено купол з колоколом. Знайдемо глиняний посуд, монети, малюнки.

 

  1. Написання речень.
  • Давайте подаруємо нашим дівчатам за їх екскурсію квіти – хризантеми.
  1. Підсумок уроку.
  •                   З якою буквою ми познайомилися?
  •                   Зі скількох елементів вона складається?
  •                   Вам було важко чи легко її писати?
docx
Додано
11 липня 2018
Переглядів
1754
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку