Урок "Порівняння задач на збільшення числа на кілька одиниць у прямій і непрямій формі". Складання задач за різними короткими записами. Дії з іменованими числами. "

Про матеріал
При плануванні уроку дотримано загально - дидактичних вимог: визначено оптимальний зміст уроку, відповідно до вимог програми;враховано підготовку учнів; вибрано найбільш раціональні методи, прийоми і засоби навчання, що забезпечують пізнавальну активність,творчий розвиток.
Перегляд файлу

Тема. Порівняння задач на збільшення числа на кілька одиниць  у прямій і непрямій формі. Складання задач за різними короткими записами. Дії з іменованими числами.

Мета: вчити порівнювати задачі на збільшення числа на кілька одиниць у прямій і непрямій формі, удосконалювати обчислювальні навички під час роботи з іменованими числами;розвивати пізнавальну активність, логічне мислення;  виховувати уважність , любов до математики.

Засоби навчання: мультимедійний комплект, цеглинки LEGO.

Ключові компетентності: математична компетентність, уміння вчитися впродовж  життя, соціальна.

Тип уроку. Комбінований.

Перебіг уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

Емоційне налаштування.
Всі сідайте тихо, діти,

Домовляймось не шуміти,

На уроці не дрімати,

А старанно працювати.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

Демонстрація навчальної презентації.

Гра «Котра година?» ( Робота з циферблатом годинника)

 Розв'язування задач.

1) Урок триває 40 хв, а перерва — 10 хв. На скільки довше триває урок, ніж перерва?

2) Що триває довше?

1 місяць чи 35 днів

16 днів чи 2 тижні

2 роки чи 23 місяці

2 місяці чи 4 тижні

 Математичний диктант.

1) Скільки місяців у році?

2) Скільки днів складають 1 тиждень?

3) Скільки годин у добі?

4) Скільки хвилин у годині?

5) Скільки секунд у хвилині?

6) Скільки годин складають дві доби?

Рухлива вправа.

 III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ і МЕТИ УРОКУ.

— Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу над порівнянням задач на збільшення числа на кілька одиниць  у прямій і непрямій формі.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

Робота за підручником (с. 88-89).

Завдання 1. Робота в групах.

Завдання 2. Коментоване розв'язування задач. Порівняння задач.

Завдання 3. Колективне розв'язування задачі. Аналіз умови задачі, запис скороченої умови.

 Фізкультхвилинка.

Завдання 4. Обчислення виразів.

Завдання 5 З логічним навантаженням.

Завдання6. Коментоване розв'язування задачі.

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ.

 Усне розв'язування задач.

1) Вісімнадцять прапорців розставили у 2 ряди. Скільки прапорців у кожному ряду?

2) У парку хлоп’ята посадили 4 ряди берізок, по 3 в кожному, та 9 ялинок. Скільки всього дерев посадили хлоп’ята?

3) У їдальні дітей розсадили за 3 столи, по 5 за кожним, а потім зайшло ще 6 дітей. Скільки всього дітей стало у їдальні?

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ. Вправа «Сходинки успіху».

На екрані зображено сходинки (за кольорами такі ж, як цеглинки LEGO). На сходинках записи: «Найкраще мені вдалося…», «Я можу похвалити себе за…», «Я можу похвалити однокласників за…»,«Мені сподобалося на уроці…», «Мені було важко…», «На наступному уроці я…».

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
10 лютого 2023
Переглядів
226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку