Урок "ПОВТОРЕННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 9 І ДІЛЕННЯ НА 9; РОЗВʾЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ЗНАХОДЖЕННЯ СУМИ ДВОХ ДОБУТКІВ"

Про матеріал
Мета уроку: закріпити навички табличного множення і ділення чисел на 9; формувати вміння використовувати вивчений матеріал під час розв’язування задач і прикладів; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, математичне мовлення; виховувати уважність, старанність, працьовитість, розвивати вміння працювати в парі.
Перегляд файлу

ПОВТОРЕННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 9 І ДІЛЕННЯ НА 9;

РОЗВʾЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ЗНАХОДЖЕННЯ СУМИ ДВОХ

ДОБУТКІВ

 

Мета: закріпити навички табличного множення і ділення чисел на 9; формувати вміння використовувати вивчений матеріал під час розв’язування задач і прикладів; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, математичне мовлення; виховувати уважність, старанність, працьовитість, розвивати вміння працювати в парі.

Обладнання: мультимедійна презентація, конверти із завданнями на кольорових картках, скринька для карток із зворотнім зв’язком.

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

-       Починаючи,      згадаємо      про      правила      співпраці      на      уроці.

 

 

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Усний рахунок

 «Повтори компоненти виразу» Як ще по іншому можна прочитати вирази на множення і ділення.

   

Гра «Дай правильну відповідь». 

Робота в парі  (групі) усно дайте відповідь, виберіть потрібну цифру і покажіть. Картки зеленого кольору із цифрами у вас к конвертах.

  

Розставте непарні числа в порядку зростання. Переверніть і прочитайте слова, які у вас вийшли

 

 

3         45      63      81

Ко      па      ли     ни

Ро       до      ви      ща

Ге       о        ло      ги

На      ми     с        то

- Вам знайомі ці слова?  

 

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

-Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю множення числа 9 і ділення  на 9; навчимося використовувати знання таблиці для розвʾязування задач і прикладів, будемо знаходити суму двох добутків.  

     

Після цього уроку ви зможете застосовувати таблицю множення числа 9 і ділення на 9 для розв’зання і складання задач, прикладів., а допоможуть вам в цьому цікаві факти з природознавства. Формулювати своє ставлення до теми/отриманих даних.

 

ІV. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ

1. Завдання 

-         Дістаньте з конверта аркуші оранжевого кольору. Працюючи в парі, розв’яжіть приклади на картках. (діти розв’язують приклади)

-         Зараз погляньте на дошку і прочитайте задачу  

 

Задача . Два геологи під час експедиції знайшли родовище бурштину. Додому для досліджень вони привезли 3 камені зеленого кольору і вагою по 9 г і 9 каменів жовтого кольору по 6 г кожний. Яка вага привезених каменів? -Перевірте правильність розв’язання задачі

  

                                                                                                    Буршти́н    або     янта́р     —    природна

скам'яніла смола хвойних дерев у вигляді тьмяних, прозорих і напівпрозорих каменів. Використовується для виготовлення ювелірних прикрас, у парфумерії, народній медицині та електриці. Часто можна побачити

збережених в камені потонулих в смолі істот, які дуже гарно збереглися 

 

2. Розв’язання приклада на порядок дій  

-                   Наступне завдання допоможе з’ясувати скільки родовищ на території України. Запишіть в зошит приклад (один учень розставляє порядок дій, 4 учні по черзі розв’язують вираз по діях).

 

1)           3*9=27

2)           8 * 8 = 64

3)           27 + 64 = 91

4)           100 – 91 = 9

 

 

 

-                   Дійсно, в Україні налічується 9 родовищ бурштину, які знаходяться в Житомирській, Рівненській, Волинській, Київській, Черкаській, Дніпропетровській, Миколаївській, Запорізькій областях, Прикарпатті.

3. Робота на картках  Розв’язання рівнянь. 

-                   На картках білого кольору у вас рівняння, які треба розв’язати і ми зможемо дізнатись, в якому місті знаходиться музей бурштину

«Невідоме число Х  збільшили в 9 разів і дістали 72. Знайди невідоме число»  «Невідоме число  зменшили в 3 рази і дістали  9.

                  Знайди невідоме число»                                                                                               

( Х  ·  9 = 72,              Х : 3 =  9) 

Х =  8                           Х = 27

НЕ                                РІВ

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

- Запишіть  домашнє завдання. С. 43, приклади № 303,  задача № 304.

 

VІ. ПІДСУМОК УРОКУ

-         Що ми робили на уроці?

-         Скажить про яке слово не говорили? (копалини) - Чим є бурштин? (корисною копалиною)  - За якими ознаками ви зрозуміли?  Прийом «Рюкзак»

-         Напишіть відповіді на запитання на блакитних картках, які лежать у вас в конвертах:

-         Як себе почували на уроці?

-         Що було складно?

-         Що було цікаво?

-         Що нового дізнались?

               

 

Невідоме число Х  збільшили в 9 разів  і дістали 72. Знайди невідоме число.

 

Невідоме число  зменшили в 3 рази і  дістали  9. Знайди невідоме число.

 

Невідоме число Х  збільшили в 9 разів  і дістали 72. Знайди невідоме число.

 

Невідоме число  зменшили в 3 рази і дістали  9. Знайди невідоме число.

 

 

pdf
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
15 січня 2020
Переглядів
673
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку