Урок позакласного читання "Улюблені казкові герої. Вінні Пух"

Про матеріал
  • –Друзі, заплющте очі, налаштуємося на роботу. Ви все вмієте, все знаєте, ви розумні і творчі. Покладіть долоню на серденько. Б'ється серденько. Таке маленьке, а так багато працює. Які почуття живуть у вашому серці? (Любов і добро)

Світ прекрасний навколо тебе,

Ясне сонце і сине небо.

Даруйте добро і посмішку людям,

Тоді і весь світ щасливішим буде.


Перегляд файлу

Урок № 14                     Дата__________

Тема. Улюблені  казкові  герої  (Вінні-Пух)

Мета. Вдосконалювати навички свідомого виразного читання, стислого переказу; сприяти засвоєнню змісту казки; розвивати вміння визначати зачин, основну частину і кінцівку тексту; вправляти учнів у виразному     читанні діалогів; розвивати зв’язне мовлення учнів; виховувати почуття дружби.

Обладнання. Посібник «Позакласне читання  3  клас»    ФОП Співак Т.К. Харків  2014.Книжки   Алана  О.Мілна та інших казкарів Європи.

                                       Хід  уроку

І.Організаційний  момент.

1.Прийом  «Незвичайний  початок»

  • Діти,  заплющіть  очі,  налаштуємося  на  роботу.  Ви  все  вмієте,  все  знаєте,  ви  розумні  і  творчі.  Покладіть  долоню  на  серденько.  Б’ється  серденько.  Таке  маленьке,  а  так  багато  працює.  Які  почуття  живуть  у  вашому  серці?  (Любов і  добро)

Світ  прекрасний  навколо  тебе,

Ясне  сонце  і  сине  небо.

Даруйте  добро і  посмішку  людям,

Тоді  і  весь  світ  щасливішим  буде.

На уроці  :

Я  зможу:  оцінювати  вчинки  героїв,  висловлювати  власні  судження;  логічно,  доказово  будувати  зв’язні  висловлювання,  складати  зв’язні  казки.

Я  навчусь:  орієнтуватися  в  набутих  знання,  використовувати  їх  на  практиці  критично  мислити,  аргументувати  власну  думку.

Для  цього  мені  потрібно:  бути  уважними,  мислити,  запам’ятовувати,  аналізувати  фантазувати,  робити  висновки.

ІІ.Узагальнення  та систематизацыя  знань.\

1.Казкова вікторина

а)Гра «Від кого лист?»

-«Вирушаю на весілля до Дюймовочки». (Ластівка з казки Г.К.Андерсена «Дюймовочка»).

-«Хворію від переїдання: з’їв семеро козенят».(Вовк із казки братів Грімм «Вовк та семеро козенят»

 

-«Соромлюся своєї гидкої зовнішності».(Гидке каченя з однойменної казки Г.К.Андерсена)

                                    

- «Поспішаю до лісу. Мачуха наказала принести підсніжники.»(Падчерка з казки С.Маршака «Дванадцять місяців»

                

-«Йду визволяти братів і сестру з полону».(Котигорошко з однойменної української народної казки».

             

-«Треба закінчити в’язати сорочки з кропиви для братів».(Еліза з казки Г.К.Андерсена «Дикі лебеді»

 

б)Гра «Чи знаєте ви казки?»

Яка героїня, ідучи лісом до бабусі, зустріла вовка? (Шарль Перо «Червона Шапочка»)

— Хто соромився своєї гидкої зовнішності? (Г. Х.Андерсен «Гидке каченя»)

— Кому чоботи допомогли стати королем? (Шарль Перо «Кіт у чоботях»)

— У якій казці співали разом кіт, осел, пес і півень? (Брати Грімм «Бременські музиканти»)

— Хто ніяк не міг знайти золотого ключика? (О. Толстой «Пригоди Буратіно, або Золотий ключик»)

— У якій казці матір з сином кинули в бочці в океан? (О. Пушкін «Казка про царя Салтана»)

Моя  сім’я  походить  від  давньої  міри  довжини х2,5см. Жила  я  в  квіточці  поки  мене  не  викрала  жаба.  (Дюймовочка)

Я  маленький, невеличкий, наче  пальчик  я …  (Мізинчик,Ш. Перо)

 

Він  бороду  довгасту  має,

   Ляльок  в  театрі  б’є  і  сварить,

  А  голос  в  нього – справжній  бас

 Хто  ж  це   діти? …  (Карабас)

 

Незнайомка  живе  в  ній.

  Ти  впізнаєш  вмить  її –

  Одяг  весь  у  попелі

 Мачуха  все  свариться,

 Сестри  насміхаються.  (Попелюшка)

Фізкультхвилинка

ІІІ. Робота  з виставкою  книг.

— Які книжки на виставці вам знайомі?

— Які казки ви читали?

— Хто автори цих казок?

— Які народи вони представляють?

За бажанням дітей учитель викликає трьох-чотирьох учнів переказати прочитану казку.

— Чия розповідь вам найбільше сподобалася?

 

 IV.Актуалізація  опорних знань,Повідомлення  теми  уроку.

1.Слово вчителя.

— Сьогодні на уроці ми продовжимо мандрівку у королівство казок, зокрема казок народів Європи.

— Погляньте на мапу Європи. Які країни ви знаєте?

У кожного народу існують свої звичаї, традиції, культура, і, звісно, свої казки. Сьогодні ми познайомимось з героєм однієї казки  ви ізнаєтесь,якщо  відгадаєте  загадку.

2)Відгадування загадки.

Він веселий і незлобний,

Цей хороший дивачок.

З ним господар хлопчик Робін

І товариш П’ятачок.

До прогулянок він ласий,

Є на мед чутливий нюх,

Зветься плюшевий ведмедик,

Всім відомо,... (Вінні-Пух). (Олександр Мілн «Вінні-Пух і всі-всі-всі»)

V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу.

1).Читання казки вчителем.

2).Бесіда за змістом прочитаного.

  • Хто є дійовими особами казки?
  • Де відбувається подія?
  • Хто головний герой твору?
  • Що найбільше здивувало?
  • Яка головна думка казки?

3).Повторне читання казки  учнями.

4).Тестові завдання.

Фізкультпауза

5).Написання нових  табличок  для Сови.

6)Давайте допоможемо  Ведмедикові  згадати  вірш,який  він  придумав.

7)З’єднаємо  героя з його словами.

УІ. Підсумок уроку.

---Наш урок добігає кінця, але ніколи не закінчується казка. Адже і

дорослі, і діти хочуть вірити в диво, в те, що добро має перемогти зло.

---Які прислів"я найбільше підходять до нашої казки?

VII. Домашнє  завдання.

— Наступний урок позакласного читання ми проведемо за темою «Про твоїх  однолітків».

Завдання до уроку та список літератури ви знайдете в куточку читача.

 

docx
Додано
2 липня 2018
Переглядів
2928
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку