Економічна гра з літературного читання

Про матеріал

Сценарій економічної гри

«Книга – джерело життя»

МЕТА:

Навчальна: допомогти учням осягнути значення книги у житті людини.

Виховна: виховати бережливе ставлення до книги, уміти цінувати людську працю та знати ціну грошам.

Розвиваюча: сприяти розвитку мовлення та формувати пізнавальний інтерес.

Перегляд файлу

Сценарій економічної гри

«Книга – джерело життя»

 

МЕТА:

Навчальна: допомогти учням осягнути значення книги у житті людини.

Виховна: виховати бережливе ставлення до книги, уміти цінувати людську працю та знати ціну грошам.

Розвиваюча: сприяти розвитку мовлення та формувати пізнавальний інтерес.

 

ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: пізнавальний.

  

ОРІЕНТОВАНИЙ ВІК ДІТЕЙ: 8-11 років.

 

ТРИВАЛІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ: 1 чверть (або семестр).

 

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: класна кімната.

 

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:

-        виставка книг (лоти) з вказаними цінами, які діти згодом викуплять;

-  іграшкові гроші («BOOKи»);

 

ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ:

-        підготувати іграшкові гроші (роздрукувати, вирізати, заламінувати скотчем);

-  оголосити дітям правила гри;

-  підготувати грамоти і листи – подяки для переможців і учасників заходу.

 

ПЛАН

 

Захід проводиться у декілька етапів

 

1 етап (1 година)

Вступне слово вчителя.

Вчитель знайомить дітей з історією виникнення книги. Та ознайомлює їх з правилами проведення заходу.

Правила:

  1. Діти читають будь-яку літературу (оповідання, казки, повісті і тд.)
  2. У визначений день, який вибирається спільно, учні переказують те що прочитали.

(в залежності від того, як вони переказали, який прочитаний об’єм, стільки дитина і отримає іграшкових грошей «BOOKів» )

  1. Отримані кошти вони відкладають у створені, на трудовому навчанні, гаманці.
  2. Пізніше зароблені кошти учні зможуть обміняти на будь-яку книгу з виставки.

Завдання вчителя перед початком проведення підготувати виставку книг та встановити ціни на них. Це може бути будь-яка література, що буде цікава дітям.

 

2 етап (1 чверть, за бажанням 1 семестр)

Безпосередньо етап коли діти працюють, переказують текс і записують все прочитане у щоденник читача, тим самим ще й виконують домашнє завдання. Головною умовою – є назвати ім’я автора і  назву твору.

Вчитель прослуховуючи переказані твори, задає питання («Хто герої твору?», «Яка головна думка?», «Чого навчає?» і тд.)

 

3 етап (1 урок)

Підведення підсумків.

Обговорюємо досягнення учасників заходу, нагороджуємо переможців, вітаємо учасників.

C:\Users\User\Documents\фоточки\2018\156___01\IMG_2961.JPGДілимось враженнями.

 

 

C:\Users\User\Documents\фоточки\2018\156___01\IMG_2957.JPGC:\Users\User\Documents\фоточки\2018\156___01\IMG_2973.JPG 

docx
Додано
6 липня 2018
Переглядів
649
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку