Сценарій економічної гри
«Книга – джерело життя»
МЕТА:
Навчальна: допомогти учням осягнути значення книги у житті людини.
Виховна: виховати бережливе ставлення до книги, уміти цінувати людську працю та знати ціну грошам.
Розвиваюча: сприяти розвитку мовлення та формувати пізнавальний інтерес.
Сценарій економічної гри
«Книга – джерело життя»
МЕТА:
Навчальна: допомогти учням осягнути значення книги у житті людини.
Виховна: виховати бережливе ставлення до книги, уміти цінувати людську працю та знати ціну грошам.
Розвиваюча: сприяти розвитку мовлення та формувати пізнавальний інтерес.
ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: пізнавальний.
ОРІЕНТОВАНИЙ ВІК ДІТЕЙ: 8-11 років.
ТРИВАЛІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ: 1 чверть (або семестр).
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: класна кімната.
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:
- виставка книг (лоти) з вказаними цінами, які діти згодом викуплять;
- іграшкові гроші («BOOKи»);
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ:
- підготувати іграшкові гроші (роздрукувати, вирізати, заламінувати скотчем);
- оголосити дітям правила гри;
- підготувати грамоти і листи – подяки для переможців і учасників заходу.
ПЛАН
Захід проводиться у декілька етапів
1 етап (1 година)
Вступне слово вчителя.
Вчитель знайомить дітей з історією виникнення книги. Та ознайомлює їх з правилами проведення заходу.
Правила:
(в залежності від того, як вони переказали, який прочитаний об’єм, стільки дитина і отримає іграшкових грошей «BOOKів» )
Завдання вчителя перед початком проведення підготувати виставку книг та встановити ціни на них. Це може бути будь-яка література, що буде цікава дітям.
2 етап (1 чверть, за бажанням 1 семестр)
Безпосередньо етап коли діти працюють, переказують текс і записують все прочитане у щоденник читача, тим самим ще й виконують домашнє завдання. Головною умовою – є назвати ім’я автора і назву твору.
Вчитель прослуховуючи переказані твори, задає питання («Хто герої твору?», «Яка головна думка?», «Чого навчає?» і тд.)
3 етап (1 урок)
Підведення підсумків.
Обговорюємо досягнення учасників заходу, нагороджуємо переможців, вітаємо учасників.
Ділимось враженнями.