Сьогодні ми будемо говорити про весну. Чудова пора року! Про неї кажуть, що вона весела, ясна, чарівна. А з весною в наші віконця дедалі частіше заглядає... сонце. Сьогодні воно буде на нашому уроці. |
УРОК №8 Дата_____________ Тема. «Весняна казка» Мета: поглибити знання учнів із даної теми ; розширити читацький кругозір; розвивати допитливість і спостережливість, виковувати любов до природи. Обладнання:збірки на кожну дитину «Позакласне до читання; виховувати любов до рідної природи, бажання оберігати її повагу до думки інших. читання 3 клас» ФОП Співак Т.К. Харків 2014.Книжки Сергія Козлова «Ёжик в тумане»,Оповідання Сухомлинського,Вірші Грицька Бойка. Тип уроку: урок позакласного Хід уроку І.Організаційний момент. 1.Вправа « Мікрофон». - Подумайте і скажіть, яким має бути наш урок? ( цікавим, навчальним,трохи казковим, продуктивним, веселим,…) - А ви на уроці якими повинні бути? ( дисциплінованими, уважними,зібраними, активними, вправними, наполегливими,…) - Отже, якщо ви будете такими, то ми разом створимо цікавий, творчий, продуктивний урок. 2.Вправа « Незакінчене речення»
ІІ. Мотивація навчальної діяльності 1. Загадка. Тане сніжок, квітне лужок. День прибуває. Коли це буває? (Навесні). 2. Слово вчителя. Так, сьогодні ми будемо говорити про весну. Чудова пора року! Про неї кажуть, що вона весела, ясна, чарівна. А з весною в наші віконця дедалі частіше заглядає... сонце. Сьогодні воно буде на нашому уроці На своїх промінчиках вона принесла для вас на урок цікаві вірші, оповідання . А які саме, про це ви дізнаєтесь протягом уроку. IIІ. Сприйняття і засвоєння матеріалу 1. Бесіда. Орієнтування в книгах. — Про що розповідають ці книжки? — Чому ви так гадаєте? — Які книжки вам сподобались? (Продемонструвати учням). — Як називається книжка? — Хто її автор? — У книжці один твір чи декілька? |
IV.Робота над темою уроку.
1.Опрацювання оповідання В.Сухомлинього «Весняна казка»
1). Гра «Рибки» Самостійне читання оповідання учнями.
2.) Тестування
Дай відповіді на питання за оповіданням Василя Сухомлинського «Як Оленка хотіла весну наблизити». Обведи правильні відповіді.
а) 5 грудня;
б) 5 січня;
в) 5 лютого.
а) Два;
б) три;
в) чотири.
а) Намалювала в календарі «1 березня»;
б) повідривала листочки до 1 березня;
в) викинула календар.
4. Чому Оленка не змогла наблизити весну? Чого вона не знала? Напиши.
5. Фізкультхвилинка.
1)Самостійне читання вірша « Про гусінь» учнями.
2)Словникова робота.
Збори, скласти план, «заходи» шукали,постанови.
3)Повторне читання вірша вголос.
4)Читання вірша «Консультант»
5)Словникова робота.
Консультант,загін
6)Бесіда за змістом.
-Чому Мишка називали консультантом?
-Чим він займався весь час?
-Чи дійсно він розумів як правильно садити дерева?
-Як ви це зрозуміли?
7)Робота в зошиті с.16 ,№2..
2. Підкресли прислів'я, які підходять до віршів Грицька Бойка «Про гусінь» та «Консультант».
Фізкультхвилинка.
3.Сергій Козлов «Їжачок у тумані. Весняна казка»
1)Читання казки вчителем.
2)Бесіда за змістом.
-Чому Їжачок весело співав?
-На якому інструменті він грав?
-Для кого він так старався?
3)Повторне читання учнями.
4)Розгадування кросворду.
5)Складання плану до тексту.
IV.Підсумок уроку.Інтервью.
- Якою ж ви побачили весну?
-Чи здійснились ваші очікування на уроці?
V.Домашнє завдання.
Підготувати цікаві розповіді про тварин на тему «Веселі пригоди»