Урок "Практична робота: розпізнавання органів трав’янистих рослин"

Про матеріал

Урок з природознавства для 2 класу "Практична робота: розпізнавання органів трав'янистих рослин" зорієнтований на групову роботу учнів наприкінці вивчення теми "Весна".

Попередньо потребує вивчення теми "Першоцвіти", обговорення теми "Червонокнижні рослини України" для ефективної співпраці учнів під час виконання практичних завдань у групах.

Перегляд файлу

Тема: Практична робота: розпізнавання органів трав’янистих рослин.

Мета: систематизувати вивчене про рослини, закріпити уміння практично розрізняти органи трав’янистих рослин, визначати за атласом трав’янисті рослини, які ростуть на території України; розвивати комунікативність, критичне мислення, вміння співпрацювати у групі, обґрунтовувати свою думку, аналізувати отриману інформацію; виховувати любов до живої природи рідного краю.

Обладнання: конверти із завданнями для груп, додаткова література чи виготовлені на попередньому уроці лепбуки за темою «Червонокнижні рослини України», індивідуальні картки для виконання тестів.

 

Хід уроку:

1. Організація класу до роботи: розподіл на групи (по 4 учні)

 

2. Повідомлення теми та мети уроку

Кросворд «Рослини»

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

б

е

р

е

з

е

н

ь

 

 

 

 

2

п

р

о

т

а

л

и

н

и

 

 

 

 

 

3

с

т

р

у

м

к

и

 

 

 

 

 

4

л

ь

о

д

о

х

і

д

 

 

 

5

в

и

щ

е

 

 

 

 

 

6

п

о

в

і

н

ь

 

 

 

 

 

 

7

в

і

д

л

и

г

а

 

 

 

 

 

 

 

1. Як називається перший місяць весни?

2. Що утворюються там, де розтав сніг, або там, де на льоду з’являється вода?

3. Як називаються водяні потічки, утворені під час танення снігу?

4. Як назвати одним словом рух крижин на річках?

5. Як, порівняно із зимою, сонце навесні починає підніматися над горизонтом?

6. Як називається явище затоплення водою великої частини суші навесні?

7. Як називається різке підвищення температури, що призводить до танення снігів?

 

3. Актуалізація опорних знань

Тест «Рослини»

1. Дерева, кущі, трави, квіти -

A  тварини

B рослини

C  нежива природа

D  не відносяться до природи

https://res.cloudinary.com/plickers/image/upload/h_150/5776d7823ea0e436c1e9e416cb3caf46

2. Цю рослину можна віднести до…

Aкультурних рослин

Bвічнозелених рослин

Cдикорослих кущів

Dбагаторічних дерев

 

3. Рослина, що має один стовбур, вкритий корою, називається ...

Aкактусом

Bдеревом

Cкущем

Dтравою

 

4. Рослина, що має гнучке, соковите стебло не вкрите корою, називається ...

Aкущем.

Bдеревом.

Cквіткою.

Dтрав'янистою.

 

5. Рослина, що має декілька вкритих корою стовбурів, які починаються відразу від землі, називається ...

Aкущем

B  ліаною

C  трав'янистою рослиною

D  деревом

https://res.cloudinary.com/plickers/image/upload/h_150/ceee98842238c47ce36ff6e2c05ea114

6. Як називається цей першоцвіт?

A  пролісок

B  ряст

C  сон-трава

D підсніжник

 

https://res.cloudinary.com/plickers/image/upload/h_150/23ba7016a9231a425456c208667ec9057. До якої групи рослин відноситься буряк?

A вічнозелені рослини

B культурні рослини

C хвойні дерева

D листяні дерева

 

 

 

3. Вдосконалення умінь та навичок

1. Розпізнавання рослин, виокремлення першоцвітів (всі групи мають однакові листи із завданням та можуть користуватися додатковою літературою, щоб знайти відповіді).

2. Створити схему рослини: надписати органи рослини. (Уважно: підписувати потрібно не всі рослини, відповідно до завдання – лише трав’янисті.)

3. Визначення рослини за її частиною (варіанти)

- Що спільного мають ці рослини?

До якої групи рослин можна віднести всі ці рослини? (трав’янисті, культурні)

 

4. Підведення підсумків уроку

Робочий лист

1. Впізнайте та підпишіть рослини. Зафарбуйте прямокутник із назвами ранніх весняних квітів.

H:\Аня\работа (школа) (2)\МО\_атестація\2018\урок-лютий\біле латаття.jpg

H:\Аня\работа (школа) (2)\МО\_атестація\2018\урок-лютий\rhjrecb.jpg

H:\Аня\работа (школа) (2)\МО\_атестація\2018\урок-лютий\первоцвет.jpg

H:\Аня\работа (школа) (2)\МО\_атестація\2018\урок-лютий\волошка.jpg

латаття біле

крокус

першоцвіт

волошки

H:\Аня\работа (школа) (2)\МО\_атестація\2018\урок-лютий\1200px-Проліски.jpg

H:\Аня\работа (школа) (2)\МО\_атестація\2018\урок-лютий\подснежник.jpg

H:\Аня\работа (школа) (2)\МО\_атестація\2018\урок-лютий\ряст2.jpg

H:\Аня\работа (школа) (2)\МО\_атестація\2018\урок-лютий\лилия лесная.jpg

проліска

підсніжник

ряст

лілія лісова

H:\Аня\работа (школа) (2)\МО\_атестація\2018\урок-лютий\fialka-lesnaya-viola-2.jpg

H:\Аня\работа (школа) (2)\МО\_атестація\2018\урок-лютий\kropyva-4280.jpg

H:\Аня\работа (школа) (2)\МО\_атестація\2018\урок-лютий\сонjpg.jpg

H:\Аня\работа (школа) (2)\МО\_атестація\2018\урок-лютий\печеночница.jpg

фіалка лісова

кропива

сон-трава

печіночниця

H:\Аня\работа (школа) (2)\МО\_атестація\2018\урок-лютий\адонис.jpg

H:\Аня\работа (школа) (2)\МО\_атестація\2018\урок-лютий\зозулинець.JPG

H:\Аня\работа (школа) (2)\МО\_атестація\2018\урок-лютий\mak_1.jpg

H:\Аня\работа (школа) (2)\МО\_атестація\2018\урок-лютий\сон белый.jpg

адоніс

зозулин льон

мак польовий

сон білий

2. Доповніть схеми, підписавши органи трав’янистих рослин.

                                  

        

Ліщина   Картинки по запросу томат растение

3. Підпишіть назву рослини.

 

                       

 

____________________     ­_____________________     ____________________

 

 

                                     

 

____________________     ­_____________________     ____________________

 

          

 

 

____________________     ­_____________________     ____________________

 

 

Подумайте, що спільного мають ці рослини.

 

 

docx
Додано
8 серпня 2018
Переглядів
3125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку