ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУ ТА ОПОРНИХ ЗНАНЬ ІІІ ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
ІV. ОПРАЦЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ с. 68-69
V. ВИКОНАННЯ ВПРАВ НА ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО
- Робота біля дошки Записати слова, позначити префікси. Безземельний, віддавати, об’єднати, розділити, підбігти, беззвучний, відділити.
- Гра «Третє зайве» - Знайдіть у кожній групі слово з орфографічною помилкою та запишіть його правильно. Виписані слова розберіть за будовою. 1. Село, веселий, земовий. 2. Розповідати, безхмарний, росхитаний. 3. Сонечко, морозево, віконечко. 4. Грушою, землею, борщем.
РУХАНКА
- Словниковий диктант Записати слова, виділити суфікси та обгрунтувати написання в них ненаголошених голосних. Малесенький, ніженька, стрічечка, промінчик, ріднесенька, корінчик, печиво, дощик, доріженька, братик, сонечко, морозище.
- РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ. Вправа 162, с.69
- РОБОТА НА КАРТКАХ Списати прислів’я, уставляючи на місці пропуску букву е або и. Підкресліть орфограми. Тиха вода високі б..реги підм..ває. Від т..плого слова і лід розм..рзає. З ким пов..дешся, того й наб..решся. Під л..жачий камінь вода не т..че.
Експрес-тест. Вправа «Так або ні » 1) Слово складається з кореня та закінчення ( Ні ) 2) Закінчення – це змінна частина слова, яка слугує для зв’язку слів у словосполученні та реченні ( Так ) 3) Префікс – значуща частина слова, яка стоїть після кореня і слугує для утворення нових слів ( Ні ) 4) Суфікс – значуща частина слова, яка стоїть після кореня і слугує для утворення нових слів ( Так ) 5) Форма слова – це зміна слова за відмінками, числами, родами чи особами( Так ) 6) Спільнокореневі слова – це слова, які мають однаковий корінь ( Так ) 7) В українській мові усі слова змінні ( Ні ) 8) Закінчення не позначене буквою називають нульовим ( Так ) 9) Незмінні слова не мають закінчень ( Так ) 10) Слова таксі, бюро, метро – це незмінні слова ( Так ) 11) Слова вода, водою, на воді – це спільнокореневі слова ( Ні ) 12) Усі прислівники належать до незмінних слів ( Так )
VI. Рефлексія. Підсумок уроку
Стратегія «Кубик Блума»
VII. Домашнє завдання