Урок. " Повторення. Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості. Квадрат і куб числа. Порядок виконання арифметичних дій у виразах. Ділення з остачею"

Про матеріал

Мета:

повторити, узагальнити і систематизувати знання з тем: арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості; квадрат і куб числа; порядок виконання арифметичних дій у виразах; ділення з остачею; закріпити вміння застосовувати набуті знання у практичній діяльності; формувати вміння правильно і чітко висловлювати влас­ні думки, формулювати математичні твердження; виховувати дисциплінованість, позитивне ставлення до знань.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Повторення. Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості. Квадрат і куб числа. Порядок виконання арифметичних дій у виразах. Ділення з остачею. Урок 160 – 161 22.05.2023

Номер слайду 2

Мета: повторити, узагальнити і систематизувати знання з тем: арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості; квадрат і куб числа; порядок виконання арифметичних дій у виразах; ділення з остачею; закріпити вміння застосовувати набуті знання у практичній діяльності; формувати вміння правильно і чітко висловлювати влас­ні думки, формулювати математичні твердження; виховувати дисциплінованість, позитивне ставлення до знань.

Номер слайду 3

Очікувані результати: учні вміють розв’язувати задачі та приклади з теми.

Номер слайду 4

Давайте пригадаємо. . . Які властивості додавання ви знаєте ?Які властивості множення вам відомі?Що таке степінь числа? Який порядок виконання дій в прикладах на обчислення?5) Як знайти невідомий доданок, множник,ділене, дільник ?6) Які компоненти не згадані, при якій арифметичній дії?7) Як ви гадаєте, коли добуток чисел дорівнюєнулеві?

Номер слайду 5

22 травня Класна робота Обчислити ( усно)1)0,03 *700 = 2)286,9 :0,1 =3) 154,46 : 0,001 = 4) 614,76 : 6 = 5)35,5 * 0,1 = 6) 28,05 * 10 =

Номер слайду 6

Завдання 1 Знайдіть значення виразу508 * 0,25 =40,3 : 3,25 = 3) 1,5 ² = 4 ) 2⁴ = 1,2² + 2³ =3 ³ - 1,5² =

Номер слайду 7

(3,81 + 59,427 : 9,3 ) *7,5 -10,2 *4,7 =Обчислити

Номер слайду 8

Подайте в метрах та запишіть у вигляді десяткового дробу 527 см = 12 дм =3 м 5 дм =5 м 4 см =

Номер слайду 9

Завдання 1804 Човен за 6 год проти течії річки проплив 231 км. Яку відстань він пропливе за 4 год за течією, якщо швидкість течії 1,4 км/год?

Номер слайду 10

Розв'язання Нехай власна швидкість човна х км/год, тоді його швидкість за течією ( х + 1,4) км/год, а проти течії ( х – 1,4 ) км/год. Маємо рівняння( х - 1,4 ) * 6 = 2316х – 8,4 = 2316х = 231 + 8,46х = 239,4 х = 239,4 : 6х= 39,9 Отже, власна швидкість човна 39,9 км/год, тодішвидкість човна за течією 39,9 + 1,4 = 41,3 ( км/год), за 4 год за течією човен пройде 41,3 * 4 = 165,2( км)Відповідь: 165,2 км пройде човен за 4 години за течією.

Номер слайду 11

Завдання 1806 Автомобіль рухався 4 год зі швидкістю 82,5км/год, і 6 год зі швидкістю 83,7 км/год. Знайти середню швидкість автомобіля на всьому шляху.

Номер слайду 12

Завдання 1815 Власна швидкість катера у 13 разів більша за швидкість течії. Рухаючись за течією 2,5 год, катер подолав 63 км. Знайди власну швидкість катера і швидкість течії.

Номер слайду 13

Розв'язання 63 : 2,5 = 630 : 25 = 25,2 ( км/год) швидкість за течією,Нехай швидкість течії х км/год, тоді власна швидкість катера13х км/год, маємо рівняння6 Х + 13 х = 25,2( 1 + 13) х = 25,214х = 25,2 Х = 25,2 : 14 Х = 1,8 Отже, швидкість течії 1,8 км /год, а власна швидкість катера 1,8 * 13 = 23,4 ( км/год)Відповідь: 1,8 км/год швидкість течії, 23,4 км /год власна швидкість катера.

Номер слайду 14

Повторити. Геометричний матеріал: пряма,відрізок, промінь, кути,Координатний промінь

Номер слайду 15

ДОЗУСТРІЧі

Номер слайду 16

Я дізнався…Я маю труднощі…Мені сподобалося... Я навчився (лась) ... Мій настрій...

Номер слайду 17

pptx
Додано
21 листопада 2023
Переглядів
1359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку