Урок. " Повторення. Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості. Квадрат і куб числа. Порядок виконання арифметичних дій у виразах. Ділення з остачею"

Про матеріал

Мета:

повторити, узагальнити і систематизувати знання з тем: арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості; квадрат і куб числа; порядок виконання арифметичних дій у виразах; ділення з остачею; закріпити вміння застосовувати набуті знання у практичній діяльності; формувати вміння правильно і чітко висловлювати влас­ні думки, формулювати математичні твердження; виховувати дисциплінованість, позитивне ставлення до знань.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Повторення. Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості. Квадрат і куб числа. Порядок виконання арифметичних дій у виразах. Ділення з остачею. Урок 160 – 161 22.05.2023

Номер слайду 2

Мета: повторити, узагальнити і систематизувати знання з тем: арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості; квадрат і куб числа; порядок виконання арифметичних дій у виразах; ділення з остачею; закріпити вміння застосовувати набуті знання у практичній діяльності; формувати вміння правильно і чітко висловлювати влас­ні думки, формулювати математичні твердження; виховувати дисциплінованість, позитивне ставлення до знань.

Номер слайду 3

Очікувані результати: учні вміють розв’язувати задачі та приклади з теми.

Номер слайду 4

Давайте пригадаємо. . . Які властивості додавання ви знаєте ?Які властивості множення вам відомі?Що таке степінь числа? Який порядок виконання дій в прикладах на обчислення?5) Як знайти невідомий доданок, множник,ділене, дільник ?6) Які компоненти не згадані, при якій арифметичній дії?7) Як ви гадаєте, коли добуток чисел дорівнюєнулеві?

Номер слайду 5

22 травня Класна робота Обчислити ( усно)1)0,03 *700 = 2)286,9 :0,1 =3) 154,46 : 0,001 = 4) 614,76 : 6 = 5)35,5 * 0,1 = 6) 28,05 * 10 =

Номер слайду 6

Завдання 1 Знайдіть значення виразу508 * 0,25 =40,3 : 3,25 = 3) 1,5 ² = 4 ) 2⁴ = 1,2² + 2³ =3 ³ - 1,5² =

Номер слайду 7

(3,81 + 59,427 : 9,3 ) *7,5 -10,2 *4,7 =Обчислити

Номер слайду 8

Подайте в метрах та запишіть у вигляді десяткового дробу 527 см = 12 дм =3 м 5 дм =5 м 4 см =

Номер слайду 9

Завдання 1804 Човен за 6 год проти течії річки проплив 231 км. Яку відстань він пропливе за 4 год за течією, якщо швидкість течії 1,4 км/год?

Номер слайду 10

Розв'язання Нехай власна швидкість човна х км/год, тоді його швидкість за течією ( х + 1,4) км/год, а проти течії ( х – 1,4 ) км/год. Маємо рівняння( х - 1,4 ) * 6 = 2316х – 8,4 = 2316х = 231 + 8,46х = 239,4 х = 239,4 : 6х= 39,9 Отже, власна швидкість човна 39,9 км/год, тодішвидкість човна за течією 39,9 + 1,4 = 41,3 ( км/год), за 4 год за течією човен пройде 41,3 * 4 = 165,2( км)Відповідь: 165,2 км пройде човен за 4 години за течією.

Номер слайду 11

Завдання 1806 Автомобіль рухався 4 год зі швидкістю 82,5км/год, і 6 год зі швидкістю 83,7 км/год. Знайти середню швидкість автомобіля на всьому шляху.

Номер слайду 12

Завдання 1815 Власна швидкість катера у 13 разів більша за швидкість течії. Рухаючись за течією 2,5 год, катер подолав 63 км. Знайди власну швидкість катера і швидкість течії.

Номер слайду 13

Розв'язання 63 : 2,5 = 630 : 25 = 25,2 ( км/год) швидкість за течією,Нехай швидкість течії х км/год, тоді власна швидкість катера13х км/год, маємо рівняння6 Х + 13 х = 25,2( 1 + 13) х = 25,214х = 25,2 Х = 25,2 : 14 Х = 1,8 Отже, швидкість течії 1,8 км /год, а власна швидкість катера 1,8 * 13 = 23,4 ( км/год)Відповідь: 1,8 км/год швидкість течії, 23,4 км /год власна швидкість катера.

Номер слайду 14

Повторити. Геометричний матеріал: пряма,відрізок, промінь, кути,Координатний промінь

Номер слайду 15

ДОЗУСТРІЧі

Номер слайду 16

Я дізнався…Я маю труднощі…Мені сподобалося... Я навчився (лась) ... Мій настрій...

Номер слайду 17

pptx
Додано
21 листопада
Переглядів
13
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку