Мета:вчити учнів розрізняти назви тварин та їхні клички, формувати в учнів навички правопису з великої букви кличок тварин; розвивати вміння аналізувати, порівнювати; логічно мислити, бути уважними, спостережливими, збагачувати словниковий запас школярів; виховувати любов та дбайливе ставлення до тварин.
3. Словниковий диктант— Запишіть слова, розподіляючи їх за питаннями хто? або що?. Ведмідь, кукурудза, голуб, суниця, полуниця, хвилина, секунда, шпак,вівця, троянда, метелик, тополя.— Усно складіть речення з одним з цих слів. Любите ви працюватиІ звичайно в ігри грати. Пропоную не баріться. Та за ручку всі беріться. Зачитаю вам слова. Ну, а ви їх запишіть На дві групи розділіть. ХТО? чи ЩО? Мені вкажіть.
ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку— Сьогодні ми поглибимо свої знання про правопис слів з великої букви. Тема нашого уроку: Велика буква в кличках тварин.Є слів багато в рідній мовіВони близькі нам і чудові. В них особливість є одна У правописі відмінність ця.І щоб нам грамотно писати. То правила потрібно знати.