Урок + презентація "Велика буква в кличках тварин"

Про матеріал
Метою уроку є вчити учнів розрізняти назви тварин та їхні клички, формувати в учнів навички правопису з великої букви кличок тварин; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, логічно мислити, бути уважними, спостережливими, збагачувати словниковий запас школярів; виховувати любов та дбайливе ставлення до тварин.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Велика буква у кличках тварин. Презентацію підготувала вчитель початкових класів. Артемівського НВК ЗОШ І-ІІІ ступенів Куц Ірина Іванівна

Номер слайду 2

Мета:вчити учнів розрізняти назви тварин та їхні клички, формувати в учнів навички правопису з великої букви кличок тварин; розвивати вміння аналізувати, порівнювати; логічно мислити, бути уважними, спостережливими, збагачувати словниковий запас школярів; виховувати любов та дбайливе ставлення до тварин.

Номер слайду 3

І. Організаційний момент Пролунав дзвінок — Починаємо урок. Працювати старанно, Щоб почути у кінці, Що у нашім дружнім класі Діти — просто мо-ло-дці!

Номер слайду 4

ІІ. Актуалізація опорних знань. Вдома гарно ви трудилисьІ завдання всі зробили. Тож настав тепер вже час. Перевірити всіх вас.

Номер слайду 5

Вправа «Незакінчене речення»Іменник – це... На питання хто? відповідають... На питання що? відповідають... Власні іменники пишуться…Загальні іменники пишуться...

Номер слайду 6

Вправа «Асоціативний кущ»

Номер слайду 7

3. Словниковий диктант— Запишіть слова, розподіляючи їх за питаннями хто? або що?. Ведмідь, кукурудза, голуб, суниця, полуниця, хвилина, секунда, шпак,вівця, троянда, метелик, тополя.— Усно складіть речення з одним з цих слів. Любите ви працюватиІ звичайно в ігри грати. Пропоную не баріться. Та за ручку всі беріться. Зачитаю вам слова. Ну, а ви їх запишіть На дві групи розділіть. ХТО? чи ЩО? Мені вкажіть.

Номер слайду 8

2. Перевір себе. Хто? Що? Ведмідь, кукурудза, голуб, суниця, шпак, полуниця, вівця, троянда, метелик, тополя, секунда, хвилина.

Номер слайду 9

4. Робота за вправою 153 (с. 62)— Прочитайте вірш А. Камінчука

Номер слайду 10

ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку— Сьогодні ми поглибимо свої знання про правопис слів з великої букви. Тема нашого уроку: Велика буква в кличках тварин.Є слів багато в рідній мовіВони близькі нам і чудові. В них особливість є одна У правописі відмінність ця.І щоб нам грамотно писати. То правила потрібно знати.

Номер слайду 11

Каліграфічна хвилинка. Запишіть скоромовку. Л л Ле ев зм ся жа ами-Які назви тварин тут зустрілися?-З якої букви пишуться назви тварин?

Номер слайду 12

Запишіть скоромовку. Леву з левенятами легко змагатися із жабенятами.

Номер слайду 13

Робота з мовним матеріалом. Робота з мовним матеріалом. Допоможіть тваринам обрати собі кличку кіт Ромашка коза Сірко корова Зірка собака Маркіз

Номер слайду 14

Ознайомлення з теоретичним матеріалом -З якої буки пишуться назви тварин?-З якої буки пишуться клички тварин?-Наведіть приклади кличок тварин.- Наведіть приклади назв тварин.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Фізкультхвилинка. Стали, діти, біля парти. Кожен з вас здоров’я вартий. Піднімайте руки вгору,Сонце сили додасть хворим. Присідайте до землі,Будуть сили немалі. А тепер взялися в боки,Хай покинуть слабкість й муки. Нам же далі працювати,То й здоров’я треба мати.

Номер слайду 17

Гра «Розкодуй малюнки»Вправа 154 (с 63)—Розкодуйте імена дітей та клички тварин.- Відшукайте, де чий улюбленець.- Запишіть.

Номер слайду 18

Робота за вправою 156(с. 65)— Прочитайте текст, утавляючи розкодовані слова. - Поділіть текст на дві частини: у першій частині, хто де живе, а у другій – якими вони зображені.

Номер слайду 19

Вибіркове списування— Запишіть назви і клички тварин із вправи 156.

Номер слайду 20

Перевірка виконання. Вуж Онисько, жабка Одарочка,мишка Евредика, жук Джек.

Номер слайду 21

Розвиток мовлення. У кого вдома євласна тваринка? Яка у неї кличка? Чому ви її так назвали? Опишіть своютваринку. Яка вона?За що ви її любите?

Номер слайду 22

VІ. Підсумок уроку— Як пишуться назви тварин? Наведіть приклади.— Як пишуться клички тварин? Наведіть приклади. Гра з «LEGO» «Яку букву пишу?»

Номер слайду 23

V. Домашнє завдання. Вправа157, с.64.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рішко Наталя Вікторівна
    Щиро дякую за чудову розробку.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
26 листопада 2020
Переглядів
1985
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку