Урок. Презентація. "Внутрішня енергія"

Про матеріал
Професійно спрямований урок для учнів професійно-технічних училищ з професії "Кухар" з теми внутрішня енергія. Складається з розробки урока і презентації.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Розробила Кравченко Тетяна володимирівна. Викладач фізики і астрономії І категоріїДНЗ «Білопільське ВПУ»

Номер слайду 2

Мета уроку: навчальна: формувати наукові поняття й уявлення про внутрішню енергію з позиції молекулярної теорії; розширити знання учнів про перетворення одного виду енергії на інший; познайомити з двома способами зміни внутрішньої енергії; ознайомити з поняттями «конвекція», «теплопровідність», «випромінювання», враховуючи професійну направленість «Технологія приготування їжі» розвиваюча: формувати науковий світогляд учнів-кухарів, сприяти розвитку пізнавальних інтересів і творчих здібностей ; сприяти розвитку логічного мислення при приготуванні страв.виховна: виховувати переконаність у необхідності поглиблювати знання про природу фізичних явищ з метою їх практичного застосування,, любов до предмета; привчати до відповідальності, самостійності.

Номер слайду 3

Методична мета: використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроці фізики.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Вивчення матеріалу нової теми. Теплові явища. Внутрішня енергія.1. Проведення експерименту 2. Означення внутрішньої енергії 3. Внутрішня енергія одноатомного ідеального газу (виведення формули) 4. Залежність внутрішньої енергіїСпособи змінення внутрішньої енергії1. Зміна внутрішньої енергії тіла при виконанні роботи 2. Зміна внутрішньої енергії тіла при теплопередачіВиди теплопередачі

Номер слайду 6

. Повторюємо, що вже знаємо. Фізичний диктант. Основні положення теорії про молекулярну будову тіл. Макроскопічна система- це…Властивості системи- це… Параметри системи-це…5. На підлогу з певної висоти падає тарілка. Дайте відповідь на запитання: а). Яку енергію мала тарілка на початок руху? б). Чи відбувався перехід енергії під час падіння? Який саме? в). Яку енергію мала тарілка безпосередньо перед ударом? Куди поділася ця енергія? г) . Що сталося з тарілкою і з підлогою?

Номер слайду 7

Мотивація навчальної діяльності. А зараз давайте заплющимо очі, Уявимо холодний зимовий день, ви зайшли в кафе погрітись, щойно вам принесли гарячу чашку чаю, і , що ви робите? Так-так, ви, якби обіймаєте її руками. Ваші руки почали зігріватись. Так? Сьогоднішній урок нам допоможе пояснити це явище.

Номер слайду 8

Теплові явища Яке явище пояснює засолку овочів, м’яса-…Як можна змінити швидкість дифузії?Який рух називають механічним?

Номер слайду 9

Теплові явища

Номер слайду 10

Теплові явища це явища пов’язані з нагріванням чи охолодженням тіл, зі зміною температури.

Номер слайду 11

Внутрішня енергія

Номер слайду 12

Види теплопередачі

Номер слайду 13

Дослід. Налийте в пробірку небагато води і виміряйте іі температуру. Закрийте пробірку пробкою, обгорніть пробірку папером і енергійно збовтуйте воду в пробірці 30-40 с. Відкрийте пробірку і знову виміряйте температуру. Чому температура змінилася? Хто це може пояснити з точки зору молекулярної теорії? Запишемо висновки в аркуш. 

Номер слайду 14

серія дослідів : Нагрівання мідного стержня із канцелярськими кнопками

Номер слайду 15

серія дослідів :

Номер слайду 16

завдання для самостійної роботи з текстом:1. Ознайомтесь із теплопровідністю, оберіть дослід з побачених, який є прикладом цього виду теплопередачі, та поясніть його.2. Ознайомтесь із конвекцією, оберіть дослід з побачених, який є прикладом цього виду теплопередачі, та поясніть його.3. Ознайомтесь з випромінюванням, оберіть дослід з побачених, який є прикладом цього виду теплопередачі, та поясніть його. 

Номер слайду 17

Теплопровідність

Номер слайду 18

Закріплення знань учнів1. В одну склянку налили холодну воду, в другу – окріп. В другій склянці вода матиме ……..внутрішню енергію.2. Людина зігрівається біля багаття завдяки …3. У стакан з окропом завжди ставлять ложку. З якою метою?4. Чай, кава, какао, шоколад належать до групи гарячих напоїв, які подають при температурі 75°С. Подають напій в підігрітих керамічних кухлях або чайних чашках. Пояснити для чого їх ставлять на блюдце або пиріжкову тарілку з паперовою серветкою.5. На що більше використовується енергії: на нагрівання чугунного горщика чи води , налитої в нього, якщо маса їх однакова

Номер слайду 19

pptx
Пов’язані теми
Фізика, Розробки уроків
Додано
4 жовтня 2021
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку