Урок-проект «Число і цифра 5»

Про матеріал
Діти прийшли до 1 класу. Вони всі різні. Більшість з них відвідували дитячий садок. Є діти, які виховувалися вдома. Як зацікавити дітей, щоб вони найповніше змогли задовольнити свої пізнавальні потреби, як створити такі умови, за яких розкриються їхні здібності і діти зможуть відчути свою успішність і задоволення від навчання. Тому, використання методу проектів, на уроках математики в початковій школі, сприяє формуванню у школярів вміння висувати гіпотези, вибирати й аналізувати інформацію, працювати з енциклопедіями, словниками, спеціальною літературою, використовувати можливості Інтернету. Учні вчаться проводити спостереження, брати інтерв’ю, проводити опитування, систематизувати, узагальнювати отриману інформацію, робити висновки.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Картинки по запросу цифра 5 урок правопис

 

 

 

       Синица большая

                                                                                               Підготувала:

Олендер Юля Петрівна

 

 Опис проекту.

1. Назва проекту: «Число і цифра 5».

2. Учасники проекту: вчитель, учні, батьки.

3. База реалізації проекту:  НРЦ «Довіра»

4. Актуальність проекту (обґрунтування вибору проблеми).

    Діти прийшли до 1 класу. Вони всі різні. Більшість з них  відвідували дитячий садок. Є діти, які виховувалися вдома. Як зацікавити дітей, щоб вони найповніше змогли задовольнити свої пізнавальні потреби, як створити такі умови, за яких розкриються їхні здібності і діти зможуть відчути свою успішність і задоволення від навчання.

    Тому, використання методу проектів, на уроках математики в початковій школі, сприяє формуванню у школярів вміння висувати гіпотези, вибирати й аналізувати інформацію, працювати з енциклопедіями, словниками, спеціальною  літературою, використовувати можливості Інтернету. Учні вчаться проводити спостереження, брати інтерв’ю, проводити опитування, систематизувати, узагальнювати отриману інформацію, робити висновки.

    Впровадження методу проектів дає змогу педагогу стати справжнім лідером дитячого колективу.

Спосіб розв’язання проблеми: ознайомлення з додатковою довідковою  літературою  про число 5,  творча  робота  учнів  і  батьків.

5. Мета проекту:

 а) діяльнісна: ознайомити учнів з утворенням числа 5 і цифрою 5; вчити писати цифру 5, складати і розв’язувати приклади на додавання за допомогою числового променя; на основі пошукової роботи учнів здійснити обмін інформацією про число і цифру 5, формувати навички звітувати про виконану роботу; розвивати мислення,  пам’ять, увагу, спостережливість; виховувати старанність, інтерес до вивчення математики, почуття взаємодопомоги;

 

б)  навчальна: вчити записувати число 5 графічно і цифрою;

 

в)  знання: знати склад чисел 3, 5,5;

 

г) уміння: уміти схематично і знаково записувати числа у межах 5 порівнювати групи предметів за кількістю; записувати результати; порівнювати за допомогою знаків « ˃ », « ˂ »,   « = ».


6. Характеристика проекту:

 

                  за кінцевим результатом урок – проект  «Число і цифра 5»,     

                                                     створення міні-книжки «Число і цифра 5;

за змістомміжпредметний ( інтегрований);

за кількістю учасників –груповий;

                  за тривалістюкороткотривалий;                                                                 

за ступенем самостійності  дослідницько-пошуковий, творчий,      

                                                      пізнавальний;

                  за характером контактів – внутрішній, серед дітей однакової

                                                                     вікової групи;

 

7. Термін реалізації проекту: 3 тижня.

 

8. Прогнозований  результат:

 

Для учнів

  •                 Розвиток пізнавальної активності учнів, системного мислення.
  •                 Формування комунікативних, дослідницьких вмінь, навичок проектування  способів досягнення поставлених цілей.
  •                 Набуття досвіду життєтворчості у ході проектної діяльності.

 

Для вчителя

  •                 Сформованість професійних навичок на систематизацію власного досвіду, його технологізацію на основі впроваджуваної інновації, зростання готовності до впровадження методу проектів у навчально-виховній роботі.

10. Потреби: доступ до принтера, ксероксний папір.

11. Ресурси:

людські: наявність кваліфікованих вчителів;

матеріально-технологічні: комп’ютер, ксерокс, папір, відеокамера, фотоапарат;

інформаційні: доступ до Інтернету, відвідування бібліотек.

12. Предмети, що інтегруються: «Математика», «Музика», «Українська мова і читання», «Образотворче мистецтво».

 

 

План виконання проекту.

  1.  Обговорення в класі ідеї проекту.
  2.  Склад учасників проекту.
  3.  Визначення форми представлення проекту – міні-книга «Число і цифра 5».
  4.  Складання плану роботи над проектом.
  5.  Бесіда про, те в назві яких казок є число5.
  6.  Малювання на уроці образотворчого мистецтва лебедя з долоньок.
  7.  Вивчення на уроці музики нотної грамоти.
  8.  Творча робота дітей: підготовка вірша, загадки, жарту чи розповіді про число 5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етапи  реалізації  проекту.

 

І етап.    Урок музики.

1. Вивчення  нотної грамоти.
2. Бесіда:
За допомогою яких музичних знаків можна записати музику?
- Скільки нот є? Назви.
- Де записуються ноти?(назва нотний стан. К-сть ліній нотного стану).
 

 

ІІ етап.    Урок образотворчого  мистецтва.

Діти вчилися малювати лебедя(обводячи контур пальців правої руки), правильно змішувати кольори для утворення нового кольору, познаймились з поняттям  "колірне коло.

 
-  Створення власної композиції.

 

ІІІ етап.  Урок  позакласного  читання.

- Читання казки «Пять монет», віршів, загадок, скоромовок.     

                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

урок засвоєння нових знань.

Мета: створювати умови для формування ключової компетентності молодших школярів,через практичну роботу  дослідити утворення числа 5, розкрити зміст  поняття число і цифра 5, вчити писати цифру 5; продовжувати роботу над формуванням навички порівнювати числа в межах 5; вчити складати, читати й записувати приклади;продовжити формувати організаційні, загально-пізнавальніуміння та навички;

розвивати увагу, пам’ять;

виховувати ціннісне ставлення до самого себе і свого здоров’я, тактовність, повагу до друзів.

Обладнання:  казкові герої, картка з друкованою і рукописною цифрою 5, каса цифр, цифровий «віяло», індивідуальний матеріал (палички, набір геометричних фігур, каса цифр), силуетні картини, мультимедійна дошка..                                                              

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент.

Математика – наука                                         

Точна і серйозна.

І прожить без неї нам

Навіть дня не можна.

 

Тому, працюємо сьогодні під девізом:

Міркуємо  – швидко!                                                                                   

Відповідаємо -  правильно!

Лічимо – точно!

Пишемо – гарно!

 

ІІ. Актуалізація знань.

1)Бачу, що ви гарно налаштуватися на роботу. Запрошую вас помандрувати у гості до красуні Осені. А дорога в нас важка і небезпечна. З собою візьмемо тих, хто вміє рахувати, порівнювати, гарно писати, працювати у парі, групі, робити висновки.

(Доповнення до плану). Що ще буде потрібно зробити під час подорожі? Відпочити (фізкультхвилинка)

2) Усний рахунок.

- усі разом рахуємо від 1 до20.

- дівчатка 2 лічи вперед.

- хлопчики 10 лічи назад.

Одночасно біля дошки працюють із завданнями.(Самоперевірка за допомогою «Конверта довіри»)

Склад числа 4 . Приклади. Порівняння.  Множина прямокутників.

 

Описание: http://svitppt.com.ua/images/32/31037/960/img26.jpg

3  1=4      2 -1=        2+  =4

3  1=2      1+1=        1 -  =0

3  2=1      1+1=          + 3=4

( >, <, = )

2    3          2   1           1   1               3   1               2    2          1   3           0   2               3  0            1   4      2   0               3   2           3   3

Утвори множину фігур

 

Три листки і ще листок

Заховались між квіток.

Вам просте завдання,діти,

Ці листочки полічити. 4

На травиці біля хати

Метушаться цуценята:

2 білих, наче сніг, 1чорне.

Скільки всіх? 3

Гляньте, білочка 1  

Виглядає із дупла.

Ось ще 3 стрибнуло з гілки.

Хто вгадає, буде скільки? 4

3) Математичний диктант

-    число, попереднє до числа 3;

-    число, попереднє до 1;

-    число, наступне після числа 3,

-    число, наступне після числа 0;

-    число, яке стоїть між числами 1 і 3,

-    склад числа 4, це 1 і …

-    склад числа 4, це 2 і …

2  0  4  1  23  2

III. Підготовка до вивчення нового матеріалу. Повідомлення теми уроку.

  1. Осінь вправна майстриня, вона вміє підбирати потрібний колір для кожного дерева, збирати гарний урожай фруктів та овочів. І для нас осінь приготувала завдання «Збери урожай» (завдання: з’єднати предмети з відповідним числом)

Збери урожай.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Що сталось? У чому проблема? ( Ми не знаємо як позначається цифра 5)
  • Яка мета нашого уроку? ( Навчитись писати 5)
  • Отже, діти, тема нашого уроку «Число і цифра 5».

2) Практична робота.

  1. Утворення числа 5. Робота з геометричним матеріалом.

Опадає листя, стає холодніше. Ось 5 лебедів полетіли у вирій. Їх наздоганяє маленьке пташеня . Скільки всього птахів полетіло у теплі краї? (5)

  • Як же їх стільки стало? (до 4+1=5)
  • Отже, щоб дістати число 5, потрібно до 4+1.
  • Покладіть на парті 4 олівці. Додайте ще один. Скільки разом стало?
  • То як утворилось число 5?
  • Як називається число 5 по відношенню до числа 4?

Із 5 олівців утворіть ламану. Яку ще можна утворити геометричну фігуру, маючи 5 сторін?

2)Місце числа 5  у математичному ряду.

  • На якому місці стоїть число 5? (Число 5 стоїть на п’ятому  місці в математичному ряді).

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

Отже, на сьогоднішньому уроці ми говоритимемо про число і цифру 5.

До цього уроку ми ретельно готувалися, бо це незвичайний урок. Ви зі своїми мамами, татами, старшими братиками і сестричками займались пошуковою діяльністю. Наше завдання було знайти «Все про число 5».

 

ІV. Проектування.

  • Послухайте інформацію, яку ми зібрали про число 5.
  1.   Повідомлення учнів

У світі цікавого

А що ви цікавого знаєте про 5?

 

Є монета вартістю 5 копійок. 

 5 пальців на руці.

 

 

- На що схожа цифра 5?

Описание: D:\НАТАША\НАТАША\ECU-Mat1-1 (E)\Материалы диска\Уроки\Урок 17 Число и цифра 5\Иллюстрации\число 5.jpgОписание: D:\НАТАША\НАТАША\ECU-Mat1-1 (E)\Материалы диска\Уроки\Урок 17 Число и цифра 5\Иллюстрации\число 5.jpg 

Описание: D:\НАТАША\НАТАША\ECU-Mat1-1 (E)\Материалы диска\Уроки\Урок 12 Число и цифра 3\Иллюстрации\цифра 3.jpg 

 

 

 

 

 

  Загадка

Ось йя цифра жартівлива,

Діток всіх розвеселила.

Як на хвостик повернеться,

В цифру два враз обернеться.(п’ять) 

 

    Вірш

П’ять подібна до серпа,

Що уміє жати

Лиш до ручки треба нам

Рисочку додати

 

   Лічилка

Раз,  два, три, чотири, п’ять —
Вийшов зайчик погулять.
Як нам бути, що робити?
Треба зайчика зловити.
Будем знову рахувать:
Раз, два, три, чотири, п’ять...

.

 

 

 

 

 

 

 

 

           Казка «П’ять монет»            

Картинки по запросу пять монет турецька народна казка

Картинки по запросу пять монет турецька народна казка

Логічні задачі

-         Коли козі виповниться 4 років, що буде? (Піде п’ятий )

-     Скільки кроків зробить горобець за 5 років? (Жодного, бо горобець не  ходить)

-         У п’яти  братів по одній сестрі. Скільки всього сестер? (Одна)

 

 

 

 

Веселі задачі

  • П'ять синів в діда Кіндрата —
               І в кожного — рідна сестра.
        Зможеш ти відгадати —
                    Скільки дітей у діда Кіндрата?

 

 

 

&Fcy;&ocy;&tcy;&ocy; &vcy; &gcy;&acy;&lcy;&iecy;&rcy;&iecy;&iecy; "&Scy;&icy;&ncy;&icy;&tscy;&acy; &kcy;&acy;&rcy;&tcy;&icy;&ncy;&kcy;&icy; &dcy;&lcy;&yacy; &dcy;&iecy;&tcy;&iecy;&jcy;" - &Fcy;&ocy;&tcy;&ocy;&gcy;&rcy;&acy;&fcy;&icy;&yacy; 1 @ &Vcy;&tcy;&ocy;&rcy;&ncy;&icy;&kcy;, 14 &mcy;&acy;&yacy; 2013 (14:05) &Fcy;&ocy;&tcy;&ocy; &vcy; &gcy;&acy;&lcy;&iecy;&rcy;&iecy;&iecy; "&Scy;&icy;&ncy;&icy;&tscy;&acy; &kcy;&acy;&rcy;&tcy;&icy;&ncy;&kcy;&icy; &dcy;&lcy;&yacy; &dcy;&iecy;&tcy;&iecy;&jcy;" - &Fcy;&ocy;&tcy;&ocy;&gcy;&rcy;&acy;&fcy;&icy;&yacy; 1 @ &Vcy;&tcy;&ocy;&rcy;&ncy;&icy;&kcy;, 14 &mcy;&acy;&yacy; 2013 (14:05) &Fcy;&ocy;&tcy;&ocy; &vcy; &gcy;&acy;&lcy;&iecy;&rcy;&iecy;&iecy; "&Scy;&icy;&ncy;&icy;&tscy;&acy; &kcy;&acy;&rcy;&tcy;&icy;&ncy;&kcy;&icy; &dcy;&lcy;&yacy; &dcy;&iecy;&tcy;&iecy;&jcy;" - &Fcy;&ocy;&tcy;&ocy;&gcy;&rcy;&acy;&fcy;&icy;&yacy; 1 @ &Vcy;&tcy;&ocy;&rcy;&ncy;&icy;&kcy;, 14 &mcy;&acy;&yacy; 2013 (14:05)      &Vcy;&ycy;&bcy;&icy;&rcy;&acy;&iecy;&mcy; &pcy;&tcy;&icy;&tscy;&ucy; &gcy;&ocy;&dcy;&acy;. - 12 &YAcy;&ncy;&vcy;&acy;&rcy;&yacy; 2011 - &Scy;&tcy;&acy;&ncy;&tscy;&icy;&yacy; &yucy;&ncy;&ncy;&acy;&tcy;&ocy;&vcy; &gcy;&ocy;&rcy;&ocy;&dcy;&acy; &Acy;&lcy;&mcy;&acy;&tcy;&ycy; &Vcy;&ycy;&bcy;&icy;&rcy;&acy;&iecy;&mcy; &pcy;&tcy;&icy;&tscy;&ucy; &gcy;&ocy;&dcy;&acy;. - 12 &YAcy;&ncy;&vcy;&acy;&rcy;&yacy; 2011 - &Scy;&tcy;&acy;&ncy;&tscy;&icy;&yacy; &yucy;&ncy;&ncy;&acy;&tcy;&ocy;&vcy; &gcy;&ocy;&rcy;&ocy;&dcy;&acy; &Acy;&lcy;&mcy;&acy;&tcy;&ycy;

  • У садок до годівниці

               Прилетіли три синиці

           Потім ще дві  птиці.

                        Скільки всіх на годівниці?

 

По дорозі біг їжак , ніс 5 яблук на салат.

Одне впало, покотилось.  Скільки яблук залишилось?

 

Молодці!!! Відмінно справилися із завданням. А зараз я зберу вашу інформацію, скріплю. Вийшла книжечка. Ми покладемо її у нашу класну бібліотеку.

 

Фізкультхвилинка

Трава низенька – низенька,

Дерева високі – високі.

Вітер дерева колише – гойдає.        

Птахи летять – відлітають,

А діти тихенько за парти сідають.

 

  1.   Робота в зошиті з друкованою основою. Написання цифри 5.

Ми багато дізналися про число 5.

  • Що нам необхідно для позначення числа 5? (Знак).
  • Що нам допоможе дізнатися як пишеться знак? (Друкований зошит).
  • Відкрийте  зошит на сторінці 14. (Еталон цифри 5 з’являється на мультимедійній дошці).

           а)Робота з шаблонами 5. Викладіть елементи.

(На окремих прозорих листках зображені елементи 5. Учні викладають у правильній послідовності)

 

 

Подивіться у підручнику, як потрібно писати цифру 5.

Обвести «шершавчик»

  • Із скількох елементів складається ця цифра?

Цифра 5 складається з трьох елементів: дугоподібної лінії, короткої прямої похилої лінії та правого півовалу. Починаємо писати з верхньої сторони квадрата недалеко від правого кута й ведемо вниз у напрямку до середини клітинки коротку пряму похилу лінію. Далі, не відриваючи руки, пишемо малий правий півовал до нижньої сторони квадрата так, щоб він не торкався правої сторони, де заокруглюємо ліворуч ближче до нижнього лівого кута. Відриваємо руку і вгорі проводимо дугоподібну лінію праворуч до верхнього правого кута квадрата.

    А зараз напишемо всі цю цифру в повітрі, ліктем.

б) Повторення правил, яких треба дотримуватись при письмі.

Сиди рівно.                                       

Ноги тримай на підлозі.

Обидві руки клади на парту.

Зошит клади навскіс так, щоб лівий кут його був проти середини грудей.

Лівою рукою притримуйте зошит.

Ручку тримайте трьома пальцями: великим, середнім, вказівним.

в) Показ каліграфічного написання цифри5.                    

Завдання 1.

Обведіть спочатку за пунктиром, а далі самостійно.

В другому рядку обведіть числа в порядку зростання, а в третьому –  записати числа в порядку спадання.

Завдання 2.

Зафарбувати стільки клітинок, скільки на малюнку горошин.

V. Розвиток знань учнів.

1) Самостійна робота.

Завдання 3.

Скласти, записати і обчислити приклади за кожним рядком.

(Перевірка завдання)

  • З яких двох чисел можемо скласти число 5?
  1. і 1,  2 і 2,  3 і 2,  ).

2)Задачі – вірші.

-На траві навколо хати

Метушились каченята.

Три білесеньких, як сніг,

Двоє  чорних. Скільки  всіх?  (3+2=5)

-Два веселих рогачі

В труби вигравали,

І ще троє враз прибігло.

Скільки разом стало?

 2+3=7

3)  Математична гра  « Покажи скільки»                                 

На набірному полотні розміщені силуетні картинки: грибочків – 2, їжачків – 4, яблук – 5, квіток – 3. Діти показують на числових віялах скільки є тих чи інших предметів на полотні із промовлянням вголос.

&Pcy;&iecy;&scy;&iecy;&ncy;&kcy;&icy;- &zhcy;&iecy;&mcy;&chcy;&ucy;&zhcy;&icy;&ncy;&kcy;&icy; &ocy;&tcy; &Acy;&rcy;&icy;&ncy;&ycy; &CHcy;&ucy;&gcy;&acy;&jcy;&kcy;&icy;&ncy;&ocy;&jcy; (laks_arina) - &Scy;&tcy;&rcy;&acy;&ncy;&icy;&tscy;&acy; 163   &Pcy;&iecy;&scy;&iecy;&ncy;&kcy;&icy;- &zhcy;&iecy;&mcy;&chcy;&ucy;&zhcy;&icy;&ncy;&kcy;&icy; &ocy;&tcy; &Acy;&rcy;&icy;&ncy;&ycy; &CHcy;&ucy;&gcy;&acy;&jcy;&kcy;&icy;&ncy;&ocy;&jcy; (laks_arina) - &Scy;&tcy;&rcy;&acy;&ncy;&icy;&tscy;&acy; 163       

&IEcy;&zhcy;&icy;&kcy;&icy;. &Kcy;&lcy;&icy;&pcy;&acy;&rcy;&tcy;. &IOcy;&zhcy;&icy;&kcy;&icy; - &vcy;&iecy;&scy;&iecy;&lcy;&ycy;&iecy; &dcy;&iecy;&tcy;&scy;&kcy;&icy;&iecy; &kcy;&acy;&rcy;&tcy;&icy;&ncy;&kcy;&icy;  &IEcy;&zhcy;&icy;&kcy;&icy;. &Kcy;&lcy;&icy;&pcy;&acy;&rcy;&tcy;. &IOcy;&zhcy;&icy;&kcy;&icy; - &vcy;&iecy;&scy;&iecy;&lcy;&ycy;&iecy; &dcy;&iecy;&tcy;&scy;&kcy;&icy;&iecy; &kcy;&acy;&rcy;&tcy;&icy;&ncy;&kcy;&icy;  &IEcy;&zhcy;&icy;&kcy;&icy;. &Kcy;&lcy;&icy;&pcy;&acy;&rcy;&tcy;. &IOcy;&zhcy;&icy;&kcy;&icy; - &vcy;&iecy;&scy;&iecy;&lcy;&ycy;&iecy; &dcy;&iecy;&tcy;&scy;&kcy;&icy;&iecy; &kcy;&acy;&rcy;&tcy;&icy;&ncy;&kcy;&icy;    &IEcy;&zhcy;&icy;&kcy;&icy;. &Kcy;&lcy;&icy;&pcy;&acy;&rcy;&tcy;. &IOcy;&zhcy;&icy;&kcy;&icy; - &vcy;&iecy;&scy;&iecy;&lcy;&ycy;&iecy; &dcy;&iecy;&tcy;&scy;&kcy;&icy;&iecy; &kcy;&acy;&rcy;&tcy;&icy;&ncy;&kcy;&icy;

 

Excellent Cleaning Excellent Cleaning Excellent Cleaning  Excellent Cleaning  Excellent Cleaning

 

Best Persons   Best Persons  Best Persons   

4) Диференційоване завдання.

- Розв’яжи приклади за допомогою малюнків.

- Обчисли приклади.

- Яке число загубилось?

Описание: C:\Documents and Settings\zhenya\Рабочий стол\НАЧАЛКА\01\морковь.jpg 

Описание: C:\Documents and Settings\zhenya\Рабочий стол\НАЧАЛКА\01\морковь.jpgОписание: C:\Documents and Settings\zhenya\Рабочий стол\НАЧАЛКА\01\морковь.jpg

Описание: C:\Documents and Settings\zhenya\Рабочий стол\НАЧАЛКА\01\морковь.jpg 

Описание: C:\Documents and Settings\zhenya\Рабочий стол\НАЧАЛКА\41\яблоко.jpgОписание: C:\Documents and Settings\zhenya\Рабочий стол\НАЧАЛКА\41\яблоко.jpg

Описание: C:\Documents and Settings\zhenya\Рабочий стол\НАЧАЛКА\41\яблоко.jpgОписание: C:\Documents and Settings\zhenya\Рабочий стол\НАЧАЛКА\41\яблоко.jpg

 

Описание: C:\Documents and Settings\zhenya\Рабочий стол\НАЧАЛКА\03\груша.jpgОписание: C:\Documents and Settings\zhenya\Рабочий стол\НАЧАЛКА\03\груша.jpgОписание: C:\Documents and Settings\zhenya\Рабочий стол\НАЧАЛКА\03\груша.jpgОписание: C:\Documents and Settings\zhenya\Рабочий стол\НАЧАЛКА\03\груша.jpg

 

Розв’яжіть приклади

 

1 + 2 =               4 + 1 =

 

2 + 2 =               4 + 0 =

 

4– 1 =               3 – 3 =

Яке число загубилось?

 

4 +     = 5       1+4 =

 

2 +     = 4        4 -  2=

 

2 -      = 1        2 +3 =

 

5) Практична робота.

У вас на парті лежить 5 паличок.

  • Яку фігуру можна скласти з  паличок?

(Пятикутник).

  • Складіть її.

  Картинки по запросу пятикутник

 

 

 

VI. Підсумок уроку.

Вправа «Мікрофон»

- Як утворилося число 5?

- Сусідами числа 5 є числа …

Гра «Незакінчене речення».                                  

          На уроці я навчився…

          Мені сподобалося …

          Найскладніше було …

          Найлегше було

  • Що дізналися сьогодні на уроці? (Дізнались багато цікавого про число 5, навчилися писати цифру 5).

Побажання вчителя. Сьогодні на уроці я була задоволена вашими     відповідями, сподіваюсь, і наступного уроку всі працюватимемо дружно.

Чи зберігся у вас гарний настрій?

Я бажаю, щоб такий настрій у вас був на кожному уроці.

Дякую вам, діти, за роботу на уроці.                                       

Додаток

Де ще зустрічаємо 5?

Вони — наші помічники, без яких ми не можемо уявити свого життя.

Очі  орган зору. Недарма кажуть: «Краще один раз побачити, ніж сто разів почути».

Вуха  орган слуху. Через орган слуху людина розрізняє звуки. Вона чує мовлення інших людей, музику, голоси тварин.

Ніс — орган нюху. Завдяки органу нюху ми відчуваємо приємні пахощі квітів. Аромат мила, шампуню приносить велике задоволення, а запах їжі збуджує апетит.

Язик — орган смаку. Завдяки органу смаку ми відчуваємо смак ре­човини, що потрапила до рота. Вона може бути солодкою, кислою, гір­кою або солоною.

Шкіра — орган дотику. У шкірі є багато нервових закінчень. Шкі­рою людина відчуває холод, тепло, біль, дотик. Вона відчуває м'який чи твердий предмет.

Усі органи потрібно тримати в чистоті і берегти від ушкоджень.

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
29 січня 2019
Переглядів
4629
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку