Урок-проект на тему: "Шкільне харчування, міфи та реальність"

Про матеріал
Урок-проект на тему: "Шкільне харчування, міфи та реальність" для учнів, що навчаються по професії "Кухар"
Перегляд файлу

Розгорнутий план

відкритого інтегрованого уроку

з виробничого навчання та Обліку калькуляції і звітності із професії

5122 «Кухар» у  групі 32 кухарів кондитерів

майстра виробничого навчання Ярошенко Н.М., викладача спецдисциплін

Христенко Ю.О.

(заключний інструктаж)

Методична мета відкритого уроку:   формування професійних та життєвих компетентностей учнів через діяльнісний  підхід та застосування коуч технології (метод проектів) під час проведення виробничого навчання та вивчення спедисциплін.

Тема уроку: «Приготування і відпуск різноманітних дієтичних страв та особливості харчування школярів».

Мета уроку:

 сформувати професійні компетентості:  :  технологічну,  аналітичну,  інформаційно-комунікаційну,  організаційну,  технічну,  контролюючу, інкультураційну. 

розвивати життєві компетентності: спілкування державною мовою, математичну грамотність, інформаційно-цифрову компетентність, уміння навчатися впродовж життя, . соціальні і громадянські компетентності, підприємливість, загальнокультурну грамотність, екологічну грамотність і здорове життя.

виховувати :  повагу до обраної професії, відповідальність за доручену справу,  дисциплінованість, прагнення до високих результатів праці.

Тип уроку: урок формування простих умінь.

Метод проведення:  проект,  фронтальне опитування, проблемні ситуації, майстер-клас, самостійна робота, робота в малих групах.

Матеріально-технічне забезпечення: сировина, обладнання, інвентар, інструкційні картки, план уроку, мультимедійний проектор, презентація.

Міжпредметні зв’язки:

«Облік, калькуляція і звітність»

«Технологія приготування їжі з основами товарознавства»;

«Організація виробництва та обслуговування»;

«Устаткування підприємств харчування»;

«Охорона праці».

Хід уроку

І. Організаційна частина

Перевірка наявності учнів, їхнього зовнішнього вигляду  та готовності  до уроку.

ІI. Вступний інструктаж

1.Мотивація навчальної діяльності учнів.

2. Оголошення  теми і мети уроку.

«Приготування і відпуск різноманітних дієтичних страв та особливості харчування школярів».

Мета: вивчити особливості приготування страв шкільного харчування та навчитись готувати дієтичні страви; закріпити практично-теоретичні знання з теми щодо організації робочого місця, технології приготування страв, економного використання сировини та електроенергії, дотримання вимог санітарії, гігієни, охорони праці та пожежної безпеки;

3. Актуалізація і корекція опорних знань.

  1. Види дієт.
  2. Особливості теплової обробки продуктів для дієтичних страв.
  3. Характеристика дієт.
  4. Вивчення нового матеріалу:
  1. суть і зміст операцій;
  2. аналіз навчально-технічної документації;
  3. демонстрація приготування страв;
  4. закріплення навчального матеріалу;
  5. вирішення проблемних ситуацій;
  6. організація робочого місця та вимоги охорони праці;
  7. доведення завдань та критерії оцінювання роботи;

ІII. Поточний інструктаж

(Здійснюється шляхом самостійної робота в малих групах).

Самостійна робота учнів. Обхід майстром в/н робочих місць, надання необхідної допомоги учням, контроль за організацією робочого місця, відповіді на індивідуальні запитання учнів, інструктаж на робочому місці, контроль за дотриманням технологічних норм,  часу виконання роботи,  правил охорони праці.

(При цьому здійснюється виховання в  учнів відповідальності за доручену страву, почуття гідності за обрану професію, формуються навички самостійної роботи під час приготування страв).

IV.  Заключний  інструктаж

Захист проекту

1.    Ознайомлення із проектом

Майстер в/н: Шановні учні продовжуємо нашу роботу на уроці. Як ви бачите, сьогодні до нас на заключний інструктаж прийшла і Юлія Олександрівна наш класний керівник та викладач спецдисциплін. Крім того, саме  до цього  уроку  ми з вами йшли вісім тижнів. Адже  на початку вересня наша група поставила собі завдання дослідити та пропагувати  шкільне харчування. Ми об’єднались у групи, склали план та започаткували проект «Шкільне харчування, міфи та реальність».

Викладач: Наші групи вивчали особливості харчування школярів різних країн, нормативні документи щодо організації харчування, корисність продуктів, змін у технології рецептур, виготовили брошуру популяризації шкільного харчування

Майстер: крім того, розробляли власні рецептури страв, шляхом анкетування дослідили ставлення до шкільного харчування наших учнів та працівників, брали інтерв’ю, провели екскурсії до шкільних їдалень, а зараз хочемо представити свої результати.

Викладач: Існує суб’єктивна думка про негативне ставлення щодо шкільного харчування . Всі ми були школярами, всі харчувались в шкільній їдальні. (Про відео)

 (Відео)

Майстер в/н: Легенда несмачної  їжі - це проблема більшості українських шкіл. Це проблема цілої системи, яка вперто стоїть на місці, в той час як весь світ змінюється.

Викладач: Близько 85% не харчуються в шкільних їдальнях, перекушуючи сухими бутербродами з дому. Чому? Тому що їжа, яку готують в школі, - несмачна.

Майстер в/н: Ні, у нас не найгірша їжа в світі. Свої вади є в багатьох країнах.

Шкільні обіди напряму залежать від економічних і культурних особливостей країни.  Діти проводять у школі багато часу: тут вони і пізнають нове, напрацьовують навички, вчаться спілкуватися тощо. Під час обіду учні також у школі. Але в обідню перерву в українських школах, вони, як правило, не біжать до їдальні з усіх ніг. Бо в більшості шкіл, асортимент страв досить малий, і вони не надто смачні. До того ж, в українських школах безкоштовно надається обід лише для окремих груп школярів, передбачених законом.

Викладач: Часто школярі обираючи між обідом і перекусом, обирають останнє. А тим часом, вчені довели, що збалансоване харчування підвищує розумові здібності дітей на 7-12%. А як харчуються школярі в інших країнах? Чи схожі шкільні обіди в зовсім різних країнах?  Наші дослідники проаналізували харчування школярів у світі.

 

  1. Звіт дослідників про харчування школярів різних країн світу.

Дослідники1.

У фінських їдальнях школярі можуть самі собі обрати обід до вподоби. Жорсткого меню немає, але педагоги працюють над тим, щоб переконати учнів, що обіди мають складатися наполовину із салатів та іншої корисної їжі. Наприклад, суп, житній хліб, салат з морквою, салат з буряком, млинці з полуницею та чорницею тощо. Враховуючи той факт, що вік вступу до школи у Фінляндії – 5 років, то розуміння правильного харчування тут формується у досить ранньому віці.

Дослідник 2. Нідерланди. У голландських школах годувати дітей сніданками та обідами не передбачено. Тому на спеціальній обідній перерві, яка триває 45 хвилин, школярі харчуються тим, що взяли із собою з дому. Як правило, це сандвічі та фрукти.

Дослідник 1: Гондурас – одна з найменш розвинених країн у Західній півкулі, 53% населення якої живе за межею бідності. Економіка країни є однією з найменш розвинених у Латинській Америці. Але не дивлячись на це, 92% школярам надається безкоштовне харчування у школах згідно з національною програмою шкільного харчування Гондурасу.  Для більшості дітей обіди у школі – єдина їжа за день (рис, кукурудзяний млинець тощо).

Дослідник 2  Обіди у французьких школах  безкоштовні тільки для учнів молодшої школи, для інших школярів платні, але їх вартість напряму залежить від статків сім'ї. Тому перед початком кожного навчального року батьки повинні надати повну інформацію про зарплату, соціальні дотації, декларації тощо. А далі за результатами цих документів обчислюється коефіцієнт вартості шкільних обідів для конкретної сім'ї.

На ланч у школі виділяється 1-2 години. В цей час учні можуть або залишитися на обід у школі або сходити додому. Але завдяки великому асортименту страв у меню шкільної їдальні, більшість дітей обирають саме обід у школі, в раціоні якого є і свіжі овочі, і червона риба, і равлики, і устриці, і безліч сортів сиру.

Дослідник 1  В Японії до харчування школярів ставляться дуже відповідально. Обід обов'язково має складатися з гарячого супу, рису, чогось м'ясного, салату і молока. Школярам не можна приносити свою їжу, а у їдальнях немає автоматів зі снеками.

Цікаво, що школярі харчуються не в їдальні, а у класній кімнаті. Для цього спеціально накривають стіл, а учні надягають перед обідом білі халати. А після цього самі й прибирають за собою.

Дослідник 2 Часто шкільне харчування у закладах Великої Британії не є зразковим. Зазвичай до його складу входить сосиска, гамбургер або курячі нагетси, салат, певні фрукти (частіше, яблука).

Але, зважаючи на те, що у школах цієї країни навчається багато учнів-індусів, в шкільному меню є вегетаріанський варіант обіду. Зазвичай це горох, печена картопля або кольорова капуста з сиром, тістечко із заварним кремом тощо.

Дослідник 1 Система шкільного харчування у Південній Кореї вважається однією з найкращих в світі. В нижніх великих отворах спеціальної тарілки розташовують суп і гарнір (зазвичай рис), у верхніх – салати, морепродукти, овочі та фрукти.

Цікаво, що худорлявим дітям обов'язково на обід дають риб'ячий жир у мірних ложках. Популярними стравами є кимчи, кунжутне листя, фаршироване рисом під медовим соусом, суп з картоплі й гарбуза, оладки з зеленою цибулею, перцем і восьминогом, салат з огірка та моркви.

Дослідник 2  Малаві – бідна країна на південному сході Африки. Тому шкільний обід не відрізняється особливим різноманіттям – варена картопля, пиріг з кукурудзяної муки та чорний чай з цукром.

Дослідник 1 Індія є другою за чисельністю населення в світі. У країні досі існує кастова система, хоча офіційно вона скасована. Зважаючи на це, харчування у школах, як і самі школи для різних каст, дуже відрізняється.

В цій країні діє найбільша в світі програма, за якою безкоштовні обіди надаються більше, ніж 120 млн школярам Індії.

Більшість жителів країни сповідують індуїзм, тому шкільне меню переважно вегетаріанське. В даному випадку рис, соус каррі і масала.

Майстер в/н: Асортимент страв шкільних обідів обумовлений культурним особливостями країни та рівнем її економічного добробуту. Тому одні й ті ж страви далеко не завжди смакуватимуть школярам, які мешкають у різних країнах світу.

Викладач в/н: Отже, досліджуючи саме цю проблему ми вирішили проекспериментувати та вивчити так сказати «проблему із середини».

Наші аналітики провели опитування та вияснили, що найбільше не подобалося в шкільній їдальні, будь-ласка результати.

Відео

 

  1. Звіт обліковців про правила забезпечення шкільних їдалень.

Викладач: Наші обліковці дослідили, які основні нормативи зафіксовані Міністерством охорони здоров’я для шкільного харчування.

Обліковці 1:  Правила забезпечення  харчування шильних їдалень прописано в ряді нормативних документів.  Вивчивши  нормативні документи ми з’ясували: 

Про правильну організацію харчування школярів повинні дбати не тільки сім’я, батьки, а й школа, вчителі.    У школі має бути буфет, або їдальня , які забезпечують школярів гарячими сніданками. Енергетична цінність шкільних сніданків звичайно становить 1200...1600 кДж. Щоб робота буфету була організована правильно, особи, які відповідають за приготування їжі, повинні складати меню гарячих сніданків на тиждень з урахуванням характеру діяльності дітей, пори року. На гарячий сніданок передбачаються дві, а на обід (для груп з продовженим днем) – три страви.

Обліковці2: Крім того є ряд заборон, які ви зараз бачите на екрані, до використання в шкільній їдальні. Серед яких: кремові кондитерські вироби , квас, смажені у фритюрі харчові продукти і вироби, оцет, гірчиця, хрін, перець гострий (червоний, чорний) та інші гострі приправи, гострі соуси, кетчупи, майонез, закусочні консерви, мариновані овочі та фрукти, кава натуральна, тонізуючі напої, газовані напої, жувальна гумка,к арамель, у тому числі льодяникова, закусочні консерви, заливні страви (м’ясні та рибні), холодціі, форшмак з оселедця, холодні напої і морси (без термічної обробки) з плодово-ягідної сировини, окрошки і холодні супи, макарони по-флотськи (з м’ясним фаршем), макарони з рубаним яйцем, яєчня натуральна,п аштети і млинці з м’ясом і сиром, перші та другі страви на основі сухих харчових концентратів швидкого приготування.

 

 

  1. Звіт фізіологів про корисність круп та бобових для організму людини.

Майстер в/н: Далі ми задались питанням:  Чи можна з дотриманням цих вимог приготувати смачну їжу із тих інгредієнтів, які так запам’ятались нашим опитуваним.

Викладач: Тож до справи спочатку взялись фізіологи, які вивчили продукти, які так запам’ятались нам із дитинства.

Фізіолог: Перлова каша  відіграє дуже важливу роль для нашого організму:

стимулює роботу кишківника і покращує травлення, знижує вміст холестерину в крові, сприяє стабілізації артеріального тиску, нормалізує рівень цукру.

Фізіолог: Пшеничну  кашу рекомендується вживати в їжу людям з низьким рівнем імунітету регулярно. Вітамін С, присутній у ній, сприяє зниженню стомлюваності, м’язової втоми, а також підвищує імунітет.

Також після тривалого вживання різних ліків, антибіотиків лікарі настійно рекомендують включити в харчовий раціон пшеничну кашу, так як вона сприяє виведенню з організму токсинів та інших шкідливих речовин.

Фізіолог: Пшоняна каша — це продукт, який може виводити токсини, важкі метали. Для хворих, які тривалий час приймали антибіотики або людей, що живуть в поганій екологічній обстановці — пшоняна каша повинна бути звичним, щоденним продуктом харчування. Ослаблені хворі за допомогою пшоняної каші встають на ноги набагато швидше.

Фізіолог:В каші міститься мікроелемент «сердечників» калій. За допомогою калію поліпшується робота серця. Для підтримки еластичності судин, калій теж необхідний. Вміст магнію допоможе нормалізувати розумову діяльність, знизить сприйнятливість до стресів, поліпшить роботу серця і вилікує судоми литкових м’язів.

Фізіолог: Бобові культури, багаті цінними амінокислотами і є джерелом білка рослинного походження. Більшість амінокислот, що містяться в бобах незамінні, не синтезуються в організмі людини і легко засвоюються в травному тракті.

Крім білка в бобах присутні вітаміни: групи В, С, РР, каротиноїди, мінеральні солі калію, кальцію, сірки, фосфору, заліза, молібдену. Також в бобах міститься клітковина, яка допомагає очищати організм від шкідливих токсинів і шлаків, а також солей важких металів і радіонуклідів.

Фізіолог: Що примітно, калорійність бобів зовсім невисока: 57 калорій на 100 г продукту, при цьому користь, яку вони приносять організму величезна. Потрапляючи в травний тракт, боби обволікають стінки шлунка і знаходяться там до повного перетворення вуглеводів в глюкозу, що дозволяє надовго зберегти почуття ситості. Багато дівчат, які мріють схуднути або контролюють свою вагу, вибирають страви з бобами, тому що це дозволяє легко, швидко і ефективно знизити вагу, не відчуваючи почуття голоду. Крім цього, організм отримує велику дозу необхідного білка і вітамінів, насичується мінералами.

Фізіолог: особливу увагу потрібно звертати на способи теплової обробки продуктів, фритюр в шкільних їдальнях заборонений, обмежене використання смажіння основним способом. Дієтологи радять застосовувати щадні способи обробки, такі як варіння на пару, тушкування, припускання, запікання.

 

  1. Нормативні обґрунтування  обліковців щодо змін у технологічній рецептурі.

Майстер в/н: Отже, ми вирішили із найнесмачніших страв створити нові, на нашу думку,  смачні страви. Для цього наші обліковці  запозичили  інформацію  Кулик Н.П., нашого калькулятора,  закладки страв та змінити рецептуру. Чи можливо це з нормативної точки зору.

Обліковці:  страви із зміненою або за оригінальною авторською рецептурою належать до фірмових страв а також кулінарні, борошняні  кондитерські  вироби,  що  її  готують  у   конкретному   закладі  (підприємстві)    ресторанного    господарства   за   оригінальною  авторською  рецептурою  із  присвоєнням  їй фірмової назви, на яку розповсюджується  право  захисту  інтелектуальної  власності.

Обліковці: основним документом розробки фірмових страв є технологічна картка відповідного зразка та акт контрольного виготовлення страви. Рецептура є власністю виробника. Крім того розроблені     технологічні    карти    погоджуються    з

територіальною     санітарно-епідеміологічною      службою      та

затверджуються   керівником   суб'єкта   господарювання. 

 Обліковці: Технологічні карти  не  підлягають  державній  реєстрації   у Державному  комітеті  стандартизації,  метрології  та сертифікації України.

  Обліковці:   Всі ці нормативи прописані у  держстандарті 300390-95, із змінами внесеними наказом МінЕкономіки №21 від 25.01 2008.

 

  1. Звіт технологів та обліковців про приготування страв, їх бракераж та зміни в ціні страв.

Викладач: наші технологи, користуючись, нормами, які діють у нашій їдальні розробили нові страви.

Технологи: ми взяли за приклад страви, які не є популярними і в нашій їдальні, це каша перлова із гуляшем, каша пшенична з котлетою та горохове пюре.

Технологи: на основі закладок цих страв ми розробили нові це «Плов із перлової крупи», «Запіканка пшенична із м'ясом» та «Крокети із горохового пюре».

Технологія страв .

Технологи: «Плов з перлової крупи» за основу цієї страви ми взяли кашу перлову із гушем із свинини.

Нарізане шматочками по 20-30 г м'ясо посипають сіллю та перцем, обсмажують, додають пасеровані з томат-пюре моркву та цибулю ріпчасту, нарізані кубиком. М'ясо та овочі заливають бульйоном чи водою (140 г на порцію), доводять до кипіння та всипають підготовлену  перлову та варять до напівготовності. Після того, як перлова крупа  вбере всю рідину, посуд закривають кришкою, розміщують на деко з водою та ставлять в жарову шафу на 25…40 хвилин. Відпускають, рівномірно розподіляючи м'ясо разом з рисом та овочами.

Майстер в/н: чи відповідає приготовлена вами страва вимогам, які зазначені в картці контролю якості.

Технологи: Так, зовнішній вигляд: шматки готового м’яса разом з крупою, морквою та цибулею викладені гіркою на тарілку.

Консистенція м'ясо м’яке, соковите; перлова крупа добре набухла, розсипчаста

Запах та смак  в міру гострий; аромат м’яса, цибулі, моркви, рису; не допускається присмак підгорілої крупи та м’яса

Майстер в/н: наступну страва – запіканка  пшенична із м’ясом

Технологи: за основу цієї страви ми взяли страву каша пшенична із котлетою.

Зварити в’язку пшеничну кашу. Охолодити до t 60-700С.  Додати сирі яйця. Все  ретельно змішати.

Деко чи форму змастити маргарином,викласти половину маси каші. На поверхню викласти начинку із м’яса.  Зверху викласти іншу половину каші. Поверхню вирівняти, посипати сухарями, збризнути розтопленим маргарином. Запікати при температурі 180°С12-20 хвилин.

Майстер в/н: чи відповідає приготовлена вами страва вимогам, які зазначені в картці контролю якості.

Технологи: так, зовнішній вигляд: запіканка має рівні краї без тріщин, рум΄яну золотисту кірочку, однакового розміру.

Консистенція:однорідна, без грудочок, начинки соковита.

Запах та смак   властиві смаку каші з якої приготовлена запіканка, в міру солоний.

Майстер в/н: і остання, розроблена нами страва – Крокети горохові.

Технологи: основою закладки рецептури  страви  Крокети горохові стало грохове пюре. Отже, ми зварили горохове пюре, охолодили до температури 70-60°С. Додали яйця, сіль, перець, пасеровану цибулю, пропустили масу через м’ясорубку . Сформували кульки масою 50г. Панірували у сухарях. Виклали на деко та запікали про температурі 200°С 15 хвилин.  Подається ця страва  по3шт на порцію, як гарнір.   

Майстер в/н: чи відповідає приготовлена вами страва вимогам до страви.

Технологи:  так , крокети однакової форми, без тріщин, з рівномірною паніровкою.  Консистенція кірочки хрустка, всередині ніжна. Запах та смак   властиві гороховому пюре, в міру солоні.

Викладач: чи суттєво змінилась ціна нових страв?

Обліковці:…….

  1. Звіт дослідників про анкетування учнів, аналіз проблеми та шляхи її рішення.

Майстер в/н: отже, ми з вами бачимо, що навіть із непопулярних страв можна отримати смачні та корисні обіди. Адже  перш за все це якість виконаної роботи, головне щоб було смачно, красиво, апетитно.  Наші дослідники провели анкетування учнів та працівників Центру, щоб виявити їх відношення до шкільних їдалень.

Дослідники:  анкета мала такі запитання:

Чи харчувались ви в шкільній їдальні? 

Яка страва була найсмачнішою? 

Які страви вам не подобалась? 

Чи заставляли вас їсти в шкільній їдальні? 

Чи знали ви про те що гарячі обіди корисні для здоров΄я ? 

Чи будете ви заставляти харчуватись ваших майбутніх дітей в шкільній їдальні? 

Дослідники: Наші респонденти показали такі результати: 100% харчувались у шкільній їдальні, нікого не примушували там їсти, 85% знали про корисність гарячого харчування, 90%  у майбутньому планують рекомендувати харчування в шкільній їдальні своїм дітям.

Викладач:  Спираючись на опитування, маємо оптимістичні дані, щодо майбутнього шкільного харчування.

Майстер в/н: Крім того якщо аналізувати страви, які смачні для наших респондентів, то маємо наступні  результати.

Відео ?????

 Дослідники: Борщ 65%, вареники, оладки, сирники 55%, страви із картоплі 40%.

Викладач: Що ж ми бачимо оптимістичні дані, якщо зробити аналіз,  нашого опитування. Отже, причина небажання харчуватись в шкільній їдальні це не тільки несмачні страви.

Майстер в/н: Наші дослідники, шукали чи хтось іще в країні переймається цим питанням.

Дослідники: на даний час комісія на чолі із  головним дієтологом МОЗ України, директором  Державного центру із проблем гігієни харчування, кандидат медичних наук Олег Шець розробляють нову концепцію харчування школярів спираючись на європейський досвід та враховуючи наукові роботи Гарвардського університету.

Дослідники: крім того, переможець «Мастер-шеф» Євгеній Клопотенко запустив проект із розробки нового збірника рецептур для шкільних їдалень, апробація цих страв на даний час проходить у 45 київських школах. Цей проект  знаходиться на контролі у Міністерства Здоров’я України.

Дослідники: досліджуючи дану тему, вивчаючи досвід інших країн ми звернули увагу, що в  наших навчальних закладах мало приділяють увагу пропаганді здорового харчування. Звичайно, в школах викладають Основи здоров’я, де кожен рік ми з вами проходили тему Здорового харчування, але це одна тема раз в рік.  А рекламу  сухариків, снеків, чіпсів, газованих напоїв ми зустрічаємо кожен день десятки разів. Потрібно популяризувати здорове харчування, розробляти буклети, стенди, біг-борди.  Переймати досвід інших країн, таких як Нідерланди, Фінляндія, Франція,  де пропаганда здорового харчування – це  культура харчування.

Майстер в/н:  шановні учні, в недалекому майбутньому ви вийдете на самостійну трудову стежину, ви будете працювати кухарями, в кафе, ресторанах, їдальнях шкіл та дитячих садочків і ваша найперша задача пропаганди здорового харчування це смачні та якісні страви, добросовісність та відповідальність.

Професія кухар – одна з найважливіших у людському суспільстві. Вона необхідна у повсякденному житті. Сучасний кухар – це одночасно професіонал, художник, дієтолог, психолог і, навіть, чарівник. 
     Обираючи професію, ви обрали свою долю, свою життєву стежину. Майстрами не народжуються, ними стають завдяки клопіткій праці. Я дуже щаслива, що ви вибрали професію кухаря. Вона займе належне місце у вашому житті. Завдяки їй ви зможете бути корисними не лише для себе, а й для усього суспільства,  рідної держави.
І сказати, моя професія – моя гордість!

 

  1.  Аналіз виконання навчально-виробничих завдань.
  2. Розбір типових помилок, допущених у процесі роботи.
  3. Підведення підсумків, виставлення оцінок.
  4. Оголошення домашнього завдання:

Підготуватися до уроку на тему: «Основи складання меню. Різновиди меню, оформлення меню. Документальне оформлення та порядок отримання готової продукції».

 

Розробили майстер виробничого навчання:                        Н.М. Ярошенко

  викладач спецдисциплін:                                    Ю. О. Христенко

Розглянуто та схвалено на засіданні методичної комісії з теоретичної та практичної підготовки  з професій: «Кухар», «Кондитер», «Офіціант».

Протокол № ____від ______р.

Голова методичної комісії ____________________________ С.Д. Гречковська
Погоджено

 

 

docx
Додано
23 лютого 2019
Переглядів
1372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку