Урок "Професії. Інструменти та будівництво"

Про матеріал

Матеріал допоможе розширити знання дітей про професії людей на будівництві , господарювання ,розвивати допитливість, кмітливість ,вміння планувати свої дії та робити підрахунки, розвивати творчу уяву, моторику руки,дати уявлення про значення праці в людському житті,ознайомити з інструментами ,виховувати повагу до працівників будівництва,дружбу та взаємодопомогу.

Перегляд файлу

Фото2554.jpg

 «Будівництво  та інструменти.

Економічна казка «Троє поросят»»

        

 

 

                                                                                                                     КЗ Верхівцевський НВК

                                                                                                                    Вчитель : Ігнатенко М.А.

Тема : Будівництво та інструменти . Економічна казка «Троє поросят»

Мета:  розширити знання дітей про професії людей на будівництві , господарювання ,розвивати допитливість, кмітливість ,вміння планувати свої дії та робити підрахунки,  розвивати творчу уяву, моторику руки,дати уявлення про  значення праці в людському житті,ознайомити  з інструментами ,виховувати повагу до  працівників будівництва,дружбу та взаємодопомогу.

 Обладнання : казка «Троє поросят»,ілюстрації персонажів, малюнки  будівельних інструментів ,ребуси,лічильні палички ,олівці,музичний супровід.

Бібліографія:О.В.Палига,М.В.Джус . Формування економічного мислення молодших школярів.Тернопіль.2009.

Профорієнтація в початковій школі. Початкове навчання та виховання.№36,грудень,2009.

О.Узорова,О.Нефьодова . Пальчикова гімнастика.Київ,Школа.2003.

                             Хід заняття:

  • Організація початку заняття

                         Любі діти, добрий день!Зичу праці і пісень.

                          А ще ,друзі, Вам бажаю сил ,натхнення на весь день.

                         Добрий день ,добрий день!Дякуєм за побажання .

                            На урок берем з собою  знання ,навички,старання.

  • Основна частина

1.Мотивація навчання

 Добре діло робиться,наче казка мовиться.

В морі тралер тягне трал,ловить срібну рибку.

В домні вариться метал ,майстер робить скрипку .

Виростає красень дім , не злічити вікон  в нім!

Тільки вийди на поріг – стільки стелеться доріг!

На яку не зверни – всюди стільки дивини:

Всюди діло робиться ,наче казка мовиться!

Казки всі діти полюбляють,різні казочки читають.

Але не тільки почитати ,в казку можна ще пограти і професію обрати!

2. «Мікрофон»

- Чи є у тебе товариш?

- Як його зовуть?

- Чи він справжній друг?Чому ти так вважаєш?

- Як він до тебе ставиться?

3. «Мозковий штурм»

- Кого вважають товаришем?

- Яка дружба є справжньою?

4. Розгадування ребуса . Повідомлення теми заняття.

- Економічна казка в гості  прийшла, історію про будівництво принесла.

     та

 

  5. Створення проблемної ситуації»

 Жили собі у лісі поросята, три веселих ,дружніх брата,

          Смішні прізвиська у них : Наф –наф , Нуф –нуф, Ніф –ніф.

          Друзі влітку пустували, танцювали  та співали!

       Вправа  «Луна» (діти повторюють за вчителем)

                 Не страшний нам сірий вовк,сірий вовк, сірий вовк .

                Де ти ходиш, злющий вовк ,злющий вовк,злющий вовк?

          Як настали холоди   - стало друзям навпаки:

          Голодно та холодно!

           Йдуть дощі ,поросята мерзнуть уночі…бр-бр-бр(«луна»)

          Різнокольорове листя опадає, вітерець холодний повіває..ш-ш-ш…

              А вдень стало тепліше ,танцювати веселіше :тра-ля-ля-ля..

            Знову грають і стрибають ,знову пісеньку співають:хрю-ля-ля…

                 Та не довго так було , знову зникло десь тепло….Бр-бр-бр

        Цікава задача «У крамниці»

Змерзли троє поросят ,зіщулились і тремтять ,

Щоб їх відігріти ,скільки валянок потрібно купити?( 4+4+4 ,або 4 по3) 

          Але взимку холодні вітри дують,

          Тільки валянки  нас не порятують!!!! 

Порадьте ,діти ,щоб не мерзнуть,не тремтіти

Що потрібно нам робити?

Учні роблять висновки - будувати будинки!!!

 6.«Пальчикова гімнастика» 

Розвиток моторики руки. Знайомство з  рухами руки під час використання інструментів. Малюнки інструментів на дошці.

-   Гей ,дівчата,гей хлоп’ята !Нумо пальці розвивати,щоб будинки будувати!(стискання – розтискання )

-    В гості пальчики прийшли,подарунки принесли,

Чути стукіт тут і там ,відчиняйте швидше нам!(стукіт по парті)

  • А хто знає ,любі діти,як шурупчик закрутити?

Треба викрутку узяти і шурупчик обертати.(кругові рухи )

  • Швидше пальчик обертаєм і сильніше натискаєм.

Якщо довго покрутить ,можна дірочку зробить.(швидкі кругові рухи)

  • Наш середній не гуляє,він усім допомагає.

Цюки- цюки ,знов і знов – нарубає купу дров.(згинання пальця)

  • Пальці вішають картину , в них є гарний молоток.

Безіменний палець в стіну забива міцний цвяшок.

Цок- цок ,цок- цок , забива міцний цвяшок.(імітування рухів)

  • Ми погано виміряли,як гвіздочок забивали.

А тепер берем обценьки, витягаєм помаленьку. (по черзі тягнемо за пальчики протилежною рукою)

  • Плоскогубцями щосили гайку добре придавили .

Затискаємо сильніше ,щоб трималася міцніше.(стискання краю парти двома пальцями)

  • Пальчик вийшов погуляти , ключика забув узяти,

Щоб потрапити до хати,в двері стукає завзято.

Які інструменти запам’ятали ?

7..Викладання будиночків із паличок (робота в парах)

Нуф - нуф поспішив , хатку  з гілочок зробив .

Ніф –ніф ,як відомо ,зробив хатку із соломи.

Наф- наф – розумне поросятко. Сам будувати почав хатку .

Багато цегли наносив ,потім глини намісив ,

Збудував міцний він дім ,щоб безпечно було в нім.

8.Розгадування загадок  (ланцюжок)

У легкого держака голова дуже важка (молоток)

Просила коваля сумна ,щоб нагострив їй зуби.

Бо не могла ніяк вона перепиляти дуба(пилка)

Де упреться хвостом, там дірка залишається(дриль)

Залізний ніс , дерев’яний хвіст(сокира)

В печі боки обпекла і в стіну міцну лягла(цеглина)

Ми стоїмо завжди при вході(двері)

Що взимку в хаті замерзає,а на вулиці – ні?(шибка)

Тепла гармошка весь дім нагріває(батарея)

Я працюю на будові ношу плити стопудові( кран)

Перший в хату заходить(ключ)

Виростають скрізь будинки. Хто ж складав усі цеглинки?

Хто тут стіни мурував ,нам будинки збудував? (будівельник)

 9.«Пастка»   

Здається хтось у лісі ховається ,хтось до будиночків наближається…

Вовк :- Підтягло мені живіт ,треба думать про обід …У-у-у..Поросяток я                  зловлю! Хатинки розваляю і поросяток спіймаю!

Вовк хатинки розваляв ,але поросяток не спіймав!

Хто ж Нуф-нуфа і Ніф-ніфа  у своєму будинку сховав?    (Наф-наф)

Музична хвилинка «Барбарики»

                    Если друг не смеется. Ты включи ему солнце,

                    Ты включи ему звезды ,это просто.

                     Ты исправь ошибки,  превращая в улыбку

                     Все грустинки и слезы! Это просто!

  • Підсумок уроку

Бесіда

  • Як    закінчилась казка?
  • Чи зміг вовк зруйнувати  будиночок Наф-нафа?
  • Чому?( бо він був збудований якісно )
  • З якого будівельного матеріалу було збудовано 3-й будинок?
  •  Які інструменти використав герой?
  • Як називається професія людини на будівництві?
  • Що вам сподобалось?
  • Ким би ви хотіли стати і  яку професію обрати?

 

Збудували гарний дім (3 рази)

І не страшно жити в нім (3 рази)

          З цегли дім ми свій зробили і себе ми похвалили!

Поросята  дякують за урок, друзі !

Усі учні отримують нагороди по заслузі!

Фото2532.jpg

docx
Додано
15 липня 2018
Переглядів
1532
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку