Урок "Робота над твором: розкриття характеру та художнього змісту твору за допомогою різних прийомів гри та штрихів."

Про матеріал

План-коспект відкритого уроку по баяну з учнем четвертого року навчання

Стаценком Максимом

Мета:

- Музично-емоційне та моральне виховання дитини.

- Формування правильного відтворення отриманих навиків на практиці.

- Розвинути любов до музики і музичного мислення.

Задачі:

- Розуміння учнем змісту, образу твору.

- Відпрацювати навики виконання штрихів legato і staccato, кистьове staccato.

- У заданих творах навчитися правильному міховеденню.

- Вміння слухати і чути педагога, та на практиці застосовувати отримані знання.

- Розвиток почуття ритму, слуху, музичної пам'яті.

Перегляд файлу

План-коспект відкритого уроку по баяну

з учнем четвертого року навчання

Стаценком Максимом

 

 

Тема:

 

Робота над твором: розкриття характеру та художнього змісту твору за допомогою різних прийомів гри та штрихів.

 

 

 

 

 

 

Підготувала:                        викладач Великолепетиської

                                                дитячої школи мистецтв

                                                Ликова Н. М. 2017 р.

 

 

Тема:  розкриття характеру та художнього змісту твору за допомогою різних прийомів гри (включаючи різні способи міховедення та звуковидобування), штрихів, та динамічних відтінків.

Мета:

   - Музично-емоційне та моральне виховання дитини.

   - Формування правильного відтворення отриманих навиків на практиці.

   - Розвинути любов до музики і музичного мислення.

 

Задачі:

      - Розуміння учнем змісту, образу твору.

      - Відпрацювати навики виконання штрихів legato і staccato, кистьове    staccato.

       - У заданих творах навчитися правильному міховеденню.

      - Вміння слухати і чути педагога, та на практиці застосовувати   отримані   знання.

      - Розвиток почуття ритму, слуху, музичної памяті.

 

 

 

Методи та прийоми:

  • Спостереження
  • Прослуховування музичного твору
  • Практичні способи застосування методів музичної виразності.

Очікуваний результат:

  • Упевнена гра вивчених творів із застосуванням вивчених засобів виразності.

 

 

 

План уроку:

1.Організаційний етап: повідомлення теми уроку та постановка навчальних задач.

2. Основна частина уроку:

- робота над гамою ре мінор; арпеджіо; акордами.

- робота над прийомом гри першим пальцем в етюді К.Мяскова ре мінор.

- робота над правильним веденням міху та звуковидобуванням; динамічними відтінками у вальсі Є.Дербенка «Чому сумний акордеон?»

- робота над штрихами, фразуванням, та динамікою у пєсі А.Джуліані «Тарантела»

3. Заключний етап:

- домашнє завдання

- підсумок уроку з оцінкою зробленої учнем роботи.

 

 

                                 Хід уроку.

  1. Організаційний момент.
  2. Гами, арпеджіо та акорди для правильного виконання штрихів легато, стакато, та кистевого стакато при виконанні акордів.

 

 

  • Для засвоєння тональності ре мінор.

Виконання учнем гами ре мінор  натуральний, гармонічний та мелодичний , короткого арпеджіо, акордів.

  1. Перевірка домашнього завдання:
  • Виконання етюда К.Мяскова ре мінор. Етюд на опанування учнями прийому гри першим пальцем. Звернути увагу на двоголосну фактуру етюду. Окремо пограти кожен голос. Окремо зупинитись на способах зміни міху без розриву фрази, та зауважити на  небажаності зміни міху на звучащому тоні. Важкі місця виділити і звернути на них особливу увагу.
  • Виконання пєси Є.Дербенка «Чому сумний акордеон?». Це пєса-вальс. Розповісти учню про вальс, особливості його виконання. Попрацювати над правильним виконанням акомпонементу (злігований бас). Наголосити над мяким виділенням сильної долі (за допомогою мякого поштовху міхом). Особливо уважно попрацювати над фразуванням, тому що воно повязане з веденням міху. Кожна фраза повинна цілком укладатися в один напрямок руху міхом – розжим або зжим.

 Програвання педагогом окремих фрагментів твору для демонстрації прийомів та способів зміни міху, та правильного міховедення. Показати як треба виконувати те чи інше місце у творі і аргументувати чому саме таким прийомом чи аплікатурою.

 Також акцентувати увагу учня  на правильному виконанні штриха Legato. При виконанні цього штриха має бути стопроцентне витримування тривалості звуків, правильна атака звука, а також слідкувати, щоб один звук не «наповзав» на інший. Також слідкувати за вчасним зняттям ліги при переході з однієї фрази на іншу.

  1. Робота над п‘єсою А.Джуліані «Тарантела». Розповісти про походження назви твору. Звернути увагу на характер виконання пєси, темп.
  • Програвання педагогом окремих фрагментів твору, акцентувати увагу учня на міховеденні, атаці звука. Також дуже важливий момент динамічні відтінки та штрихи. Слідкувати за фразуванням, точним зняттям ліг.
  • Уточнити аплікатуру на клавіатурі. Програвання одного місця то одним, то іншим пальцем недопустиме для подальшого розучування, так як можуть мати місце зриви та зупинки.

 

  1. Домашнє завдання.
  2. Підсумок уроку.

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 березня 2018
Переглядів
5929
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку