Урок "Розв'язування показникових рівнянь"

Про матеріал

узагальнити, систематизувати, поглибити знання та вміння розв'язувати показникові рівняння; розвивати навички колективної та самостійної роботи ; виховувати увагу, старанність, культуру математичного мовлення.

Перегляд файлу

11 клас алгебра

Тема:   Розв’язування показникових рівнянь. 

Мета уроку: узагальнити, систематизувати, поглибити знання та вміння розв’язувати показникові рівняння; розвивати навички колективної та самостійної роботи ; виховувати увагу, старанність, культуру математичного мовлення.

Тип уроку: формування і вдосконалення вмінь та навичок

Обладнання: дошка, крейда, роздатковий матеріал.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Девіз уроку:

                                                                    Проникаючи в зоряні далі,

                                                               В таємниці земної кори,

                                                                  Математика всіх закликає:

                                                                    Ти міркуй фантазуй і твори.

ІІ. Перевірка наявності домашнього завдання.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Які рівняння називаються показниковими?
  2. Які ви знаєте способи розв’язування показникових рівнянь?
  3. Знайти помилку в розв’язаннях:

а)                             б)              в) 

                                                     

                                                            

                                                                                

  1. Обчисліть усно, та розгадайте ключове слово.

а)                                                           р

б)                                                           н

в)                                                           к

г)                                                        і

д)                                                  ь

е)                                                                о

ІV.  Самостійна робота.

Учні виконують завдання основного рівня. Кожне правильно розв’язане завдання – 1 бал, неправильно розв’язане – 0 балів. Бали виставляють в картку індивідуального контролю.

        І – варіант                                                   ІІ – варіант   

                                                      

                                                               

                                                             

                                                         

                                                     

                                                     

Учні перевіряють відповіді, вони одинакові в обох варіантах. В картку виставляють бали.

V. Розв'язування вправ підвищеного рівня складності.

    До дошки одразу виходять два учні і одночасно виконують завдання:

За розв’язання  вчитель виставляє від 0 до 6 балів.

VІ.  Технологія «Мікрофон».

  1. Розв’язати  показниково-степеневе рівняння. Чотири учні по черзі виконують дане завдання біля дошки.

  1. Розв’язати показникове рівняння, використовуючи властивості показникової функції.

За кожний правильний крок вчитель виставляє до 3 балів.

VІІ.  Розв’язування вправ поглибленого рівня складності.

За розв’язання  вчитель виставляє  до 10 балів.

VІІІ.  Підсумки уроку. Оцінки.

      Прокоментуйте яким би способом ви розв’язували дані рівняння:

                                       

                                              

                                         

                                     

IX.  Домашнє завдання.

За збірником завдань для письмового екзамену з «Алгебри і початків аналізу» 11 клас, Донецьк – 1997 р., розв’язати:

              Б: №617-619(б);          В: №718-720(б).

                  

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Алгебра (академічний, профільний рівень) 11 клас (Нелін Є.П., Долгова О.Є.)
До уроку
14.2. Розв’язування більш складних показникових рівнянь та їх систем
Додано
27 липня 2018
Переглядів
986
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку