узагальнити, систематизувати, поглибити знання та вміння розв'язувати показникові рівняння; розвивати навички колективної та самостійної роботи ; виховувати увагу, старанність, культуру математичного мовлення.
11 клас алгебра
Тема: Розв’язування показникових рівнянь.
Мета уроку: узагальнити, систематизувати, поглибити знання та вміння розв’язувати показникові рівняння; розвивати навички колективної та самостійної роботи ; виховувати увагу, старанність, культуру математичного мовлення.
Тип уроку: формування і вдосконалення вмінь та навичок
Обладнання: дошка, крейда, роздатковий матеріал.
Хід уроку
І. Організаційний момент. Девіз уроку:
Проникаючи в зоряні далі,
В таємниці земної кори,
Математика всіх закликає:
Ти міркуй фантазуй і твори.
ІІ. Перевірка наявності домашнього завдання.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
а) б) в)
а) р
б) н
в) к
г) і
д) ь
е) о
ІV. Самостійна робота.
Учні виконують завдання основного рівня. Кожне правильно розв’язане завдання – 1 бал, неправильно розв’язане – 0 балів. Бали виставляють в картку індивідуального контролю.
І – варіант ІІ – варіант
Учні перевіряють відповіді, вони одинакові в обох варіантах. В картку виставляють бали.
V. Розв'язування вправ підвищеного рівня складності.
До дошки одразу виходять два учні і одночасно виконують завдання:
За розв’язання вчитель виставляє від 0 до 6 балів.
VІ. Технологія «Мікрофон».
За кожний правильний крок вчитель виставляє до 3 балів.
VІІ. Розв’язування вправ поглибленого рівня складності.
За розв’язання вчитель виставляє до 10 балів.
VІІІ. Підсумки уроку. Оцінки.
Прокоментуйте яким би способом ви розв’язували дані рівняння:
IX. Домашнє завдання.
За збірником завдань для письмового екзамену з «Алгебри і початків аналізу» 11 клас, Донецьк – 1997 р., розв’язати:
Б: №617-619(б); В: №718-720(б).