Урок "Розв'язування вправ та задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення"

Про матеріал
Закріпити вміння розв'язувати завдання на застосування таблиць на множення і ділення; розвивати логічне мислення, увагу; прищеплювати інтерес до точних наук
Перегляд файлу

Тема уроку: Розв'язування вправ та задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення.

Мета уроку: Закріпити вміння розв'язувати завдання на застосування  таблиць на множення і ділення; розвивати логічне мислення, увагу; прищеплювати інтерес до точних наук.

Тип уроку. Закріплення вивченого матеріалу.

Вид уроку: урок-екскурсія

Обладнання: картки, малюнки із зображенням тварин, презентація.

Девіз уроку: Міркуємо – швидко!

                        Відповідаємо – правильно!

                        Лічимо – точно!

                        Пишемо – гарно!

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

1. Перевірка готовності учнів до уроку.

Учитель

Усі готові до уроку?

Починаємо роботу!

2. Привітання.

Доброго здоров'я, любі діти!

Вас покликав дзвоник в рідний клас.

Вчитись будете, змагатись і радіти,

Тож ростіть  здорові, в добрий час!

Девіз уроку.

                        Міркуємо – швидко!

                        Відповідаємо – правильно!

                        Лічимо – точно!

                        Пишемо – гарно!

3. Реклама уроку  (яким має бути урок)

- А щоб наш урок був гарним, цікавим, змістовним, продуктивним, якими ви бажаєте бути на уроці?

Учні (активними, уважними, розумними, працьовитими, веселими)

Учитель: тому давайте побажаємо одне одному чогось приємного.

Я  всміхаюсь сонечку

Учні: здрастуй, золоте!

Учитель: Я всміхаюсь квіточці.

Учні: Хай вона росте.

Учитель: Я всміхаюсь дощику.

Учні: Лийся, мов з відра.

Учитель: Друзям усміхаємось

Учні: зичим їм добра!

  • Тож поверніться одне до одного й подаруйте посмішку.

Мотивація навчальної діяльності

Урок у нас сьогодні незвичайний. Ми поїдемо з вами в гості, а до кого  ви зараз дізнаєтеся. Зараз перевіримо, чи всіх ми візьмемо з собою? ( Картки)

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Перевірка домашнього завдання

№ 966 – прочитайте вираз у порядку  зростання відповідей

№ 967 – скільки всього буханок хліба привезли в буфет?

2. Усна лічба. Віршовані задачі.

- Скільки ніжок у одного павука? ( 8)

Запис  числа і класна робота

3. Складання і обчислення значень виразів

1. Суму чисел 29 і  34 зменшити в 9 разів

(29 + 34) : 9 = 63 : 9 = 7

2. Різницю  чисел  100 і 36 зменшити на 9

( 100 – 36) – 9 = 64 – 9 = 55

3. Добуток чисел 4 і 7 збільшити на 50

4 7 + 50 = 28 + 50 = 78

4. Частку чисел 56 і 7 зменшити в 4 рази

56 : 7 : 4 = 8 : 4 =  2

4. Хвилинка каліграфії

З ряду чисел 12, 15, 18, 24, 27, 28, 30, 32 випишіть ті, які одночасно діляться на 2 і на 3. ( 12, 18, 24, 30)

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні на уроці ми повторимо вивчені таблиці множення і ділення.

  • З усною лічбою ви впоралися  вдало. Мабуть, ми всіх візьмемо з собою.  Вирушаємо далі. Їхати будемо автобусом.  Водій у нас буде…

Сірий  зубастий,

По полю гуляє,

Ягнят шукає.  ( Вовк)

Слайд

 

Але він нас не повезе поки ви не розв'яжете завдання, які він заховав у фігури.

 

 

 

 

 

            7; 56; 8                                                          9; 63; 7

 

 

 

 

 

 

  • Назвіть  кожну фігуру?

2. Вирушаємо далі. Сідайте зручніше. Поки ми будемо їхати – відпочинемо.

Офтальмологічна пауза

3. Наш автобус прибув до місця призначення. Нас зустрічає одна з мешканок зоопарку

Хоч не в моряках, 

Але в моряцьких тільниках.( Зебра)

Слайд

  • Де ви ще зустрічаєте зебру?
  • Чому пішохідну доріжку називають зеброю?
  • Зебра пропонує нам перейти дорогу до зоопарку, але для цього потрібно правильно розв'язати завдання № 969.
  • Впоралися з завданнями?

4. А ось відкривається брама і нас зустрічає…

Хитра руда дівиця

Звуть її …( Лисиця)

Слайд

Вона дуже хитра, але каже, що приготувала легке завдання. Але ж ви знаєте лисичку… Тому давайте трохи підготуємося…

Фізкультхвилинка.

5. Пальчикова гімнастика

Завдання № 970 ( самостійно)

6. А ось нам на зустріч

Хоч не шию я ніколи

Та голок маю доволі. (Їжак)

Слайд

Він дуже сумний. А знаєте чому? Тому, що не може розв'язати завдання

 № 971. Допоможемо?

Молодці! Їжачок дуже вдячний.

7. Дуже товсті ноги маю

Ледве їх переставляю

Сам високий я на зріст

Замість рота в мене хвіст. ( Слон)

Слайд

  • Подивимося, що він нам приніс.

Задача № 973.

Посіяли – 8 кг гороху

      Зібрали – ?, на 48 кг більше

ІV. Підсумок уроку

Мешканці зоопарку прощаються з вами і чекають в гості наступного разу.

Слайд

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
6 лютого 2019
Переглядів
797
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку