Урок розвитку зв'язного мовлення

Про матеріал

Урок концерт

Тема. Час матусю привітати -

В день травневий - гарне свято.

(складання тексту опису людини на основі вражень від свята)

Мета: розширити знання учнів про тексти-описи, зокрема з елементами опису зовнішності людини, розвивати вміння спостерігати, виявляти істотні риси; збагачувати словниковий запас; виховувати любов до мистецтва слова і любов та повагу до Матері.

Обладнання: ілюстрації портретів людей, малюнки дітей, записи пісень про мам.

Концертна програма

Вчитель. Увага! Увага!Надзвичайний момент –

Ми вже починаєм святковий концерт!

Всі лиця веселі, щасливі, квітучі,

До залу заходять найкращі ведучі!

I ведучий. Добрий день, матусі милі,

Добрий день, вам гості щирі!

Раді в залі вас вітати

В день травневий - гарне свято!

II ведучий Нехай світанок в травневе свято

Над цілим світом зоряно цвіте.

Хай сяє сонцем в серці слово «мати»,

Таке незгасне, вічне і святе.

Вчитель. - Дорогі гості! Милі, добрі наші жінки, жінки-трудівниці. Дозвольте у цей святковий весняний день привітати вас із Днем матері, побажати вам здоров я миру, сімейного благополуччя. Сьогодні ми з вами побуваємо на святковому концерті, де говоритимемо про найрідніших людей матусь та бабусь, а потім, як підсумок напишемо твір-опис « Моя матуся!»

І ведуча. Мати, матінка, матуся!

Які чарівні слова? У кожному словівміщується невичерпна глибина тепла, ласки, добра.

II ведуча. Сьогодні ми з вами зібрались згадати своє дитинство, переглянути сторінки власного життя, щоб поговорити про найдорожчу людину, яка дала нам життя і плекає нас - дітей у своєму великому серці.

І ведуча У нашім раї на землі

Нічого кращого немає,

Як тая мати молодая

З своїм дитяточком малим.

-Такі слова про одвічні символи родини маму і дитину сказав Т. Шевченко.

А що скажуть про своїх мам наші діти?

( діти тримають малюнки і світлини своїх мам)

Учень. Мама! Найдорожче слово в світі,

Де б не був ти , щоб ти не робив

Назавжди вона твій шлях освітить

Ніжним серцем, відданим тобі.

Учениця. Мамо рідна! Квіти ці тобі!

Щоб не гасло сонце у журбі,

Кожну крапельку душі до дна,

Щоб ніколи не була сумна!

Учень. Матусю, моя дорогенька, це свято дарую тобі.

Яка ж бо ти ніжна рідненька, а очі які голубі

Такі голубі, наче небо, мов проліска синього цвіт,

Ніколи їм плакать не треба,

хай радість несе вам привіт.

Учениця. У матусі я слухняна,

Що не скаже, все зроблю,

Дуже маму я люблю!

Я зроблю для тебе, мамо,

Все, що здужаю зробити,

Буду завжди тебе, мамо,

Ніжно, сонячно любити!

II ведуча. - Які чудові вірші ви прочитали про своїх матусь. Гадаю, мами вдячні вам за теплі слова сказані для них.

І ведуча. - Читаючи різні твори та книги, ми зустрічаємо народні прислів'я та приказки.

-Кому ж як не народу так влучно і правдиво сказати про найріднішу людину-матусю.

Вчитель. - Діти ось перед вами записані прислів'я. Прочитайте їх і випишіть 2 з них у зошити. Подумайте і поясніть як ви їх розумієте.

Без матері і сонце не гріє.

Мати одною рукою б'є, а другою гладить.

Добре неньці, як дитина в слави Любов матері й на відстані гріє.

Який кущ, така й малинка, яка мати така й дитинка. Шануй батька й неньку, буде тобі скрізь гладенько.


(Діти пояснюють, як розуміють прислів 'я, мами спостерігають і доповнюють)

І ведуча. Скільки ласки і тепла таїть у собі це маленьке, але прекрасне слово « мама», бо називає воно людину, яка для нас є найріднішою, найближчою, найдорожчою.

IIведуча. У мами найтепліші і най вправніші руки, найвірніше і найчутливіше серце, в якому ніколи не гасне любов до дитини, воно ніколи не залишається байдужим. І скільки б людині не було років їй завжди потрібна мати.

Учень. Матусю моя дорогенька,

Ти схожа на квітку весни,

Пригорнусь я до тебе близенько

І здійсняться всі мої сни.

Учениця. Пісню струмочка співає сніжок

Пісеньку пташки співає лісок,

Сонячну пісню співає земля.

Разом із ними співаю і я.

(Діти виконують «Пісню про маму».)

І ведуча. - А зараз ми з вами пограємо гру « Яка моя матуся?»

-Ось перед вами таблиця, вона поділена на колонки. Я називаю учасника нашого концерту і колонку у таблиці. Даний учасник має сказати слово, за описом яке відповідає зовнішності його мами. Отож, любі матусі зараз найцікавіший момент нашої зустрічі. Ви дізнаєтесь, які ви у очах своїх дітей. Усі відповіді ми записуємо до таблиці.

( діти по черзі говорять і усі слова вписуємо в таблицю)

Обличчя

Волосся

Очі

Ніс

Руки

Ніжне

Веселе

Засмучене

Ласкаве

Щасливе

Гарне

Русяве

Коротке

Кучеряве

Білясте

Чорне

Пряме

Довге

Карі

Великі

Голубі

Ніжні

Усміхнені

Вдячні

Зеленкуваті

Симпатичний

Задиркуватий

Класичний

Прямий

Кирпатенький

Ніжні

Натружені

Ласкаві

Роботящі

Працьовиті

II ведуча - Ось такі слова використали діти щоб підкреслити красу і показати любов до вас наші матусі.

Учень. Підняли мене з колиски

Ніжні руки мами,

Берегли від горя-лиха

днями і ночами.

Вчили на землі стояти

І ходити вчили,

А коли бувало важко-

Додавали сили.

Працьовиті та невтомні,

Ласкою зігріті,-

Руки мамині для мене

Найсвятіші в світі.

І ведуча. Образ матері оспіваний у музичних творах, прославлений у казках, легендах.

І зараз ми даруємо вам пісеньку « Наші мами»

(діти виконують пісеньку «Наші мами»)

Вчитель. - 3 першої хвилини життя схиляються над нами обличчя матерів. В тривозі і любові, в замилуванні і надії вдивляються матері в своїх дітей, прагнучи щастя для них. Мамина любов, турбота про вас нескінченна. Мама хоче, щоб ви росли розумними, щасливими, здоровими, красивими.

-Давайте спробуємо скласти опис мами. Зберемо воєдино всі наші враження і спробуємо створити щось надзвичайне.

1. Як звати маму?

2. Якими словами звертаємось до мам?

3. Яка зовнішність( риси обличчя, очі, усмішка, ніс, волосся, руки, одяг)

4. Риси характеру.

5. За що її любимо?

6. Якби ви були чарівниками, що б зробили для своєї матусі?

І ведуча. На допомогу у написанні вам прийде «таблиця- помічниця», яку ви складали та план.

II ведуча. - Настав час опис складати . Будьте уважні, пишіть всі старанно про рідну матусю милу кохану.

( діти складають описи)

I ведуча. - А зараз послухаємо, що цікавого ви написали про своїх мам.

( 2-З учні зачитують свої твори)

Ведуча. Пам'ятаймо, любі діти,

Пам'ятаймо завжди з вами,

Що для нас в усьому світі

Найдорожчі - наші мами.

II ведуча. Дорогі діти! Завжди пам'ятайте, що боргу перед мамою неможна виміряти ніякою міркою, і неможна заплатити повністю. Тому умійте відчувати серце матері. Умійте бачити в її очах мир і спокій, щастя і радість, тривогу і хвилювання.

І ведуча. - Ось і підійшов до завершення наш святковий концерт.

Побажаєм вам сто років жити

Без горя, слів і без журби!

Хай з вами буде щастя і здоров я

На многая літа, назавжди.

Перегляд файлу

 

Урок концерт

Тема. Час матусю привітати -

            В день травневий - гарне свято.

(складання тексту опису людини на основі вражень від свята)

Мета: розширити знання учнів про тексти-описи, зокрема з елементами опису зовнішності людини, розвивати вміння спостерігати, виявляти істотні риси; збагачувати словниковий запас; виховувати любов до мистецтва слова і любов та повагу до Матері.

Обладнання: ілюстрації портретів людей, малюнки дітей, записи пісень про мам.

Концертна програма

Вчитель. Увага! Увага!Надзвичайний момент –

Ми вже починаєм святковий концерт!

Всі лиця веселі, щасливі, квітучі,

До залу заходять найкращі ведучі!

I ведучий. Добрий день, матусі милі,

                  Добрий день, вам гості щирі!

                  Раді в залі вас вітати

                  В день травневий - гарне свято!

II ведучий Нехай світанок в травневе свято

                   Над цілим світом зоряно цвіте.

                   Хай сяє сонцем в серці слово «мати»,

                  Таке незгасне, вічне і святе.

Вчитель. - Дорогі гості! Милі, добрі наші жінки, жінки-трудівниці. Дозвольте у цей святковий весняний день привітати вас із Днем матері, побажати вам здоров я миру, сімейного благополуччя. Сьогодні ми з вами побуваємо на святковому концерті, де говоритимемо про найрідніших людей матусь та бабусь, а потім, як підсумок напишемо твір-опис « Моя матуся!»

І ведуча. Мати, матінка, матуся!

Які чарівні слова? У кожному слові  вміщується невичерпна глибина тепла, ласки, добра.

II ведуча. Сьогодні ми з вами зібрались згадати своє дитинство, переглянути сторінки власного життя, щоб поговорити про найдорожчу людину, яка дала нам життя і плекає нас - дітей у своєму великому серці.

І ведуча У нашім раї на землі

               Нічого кращого немає,

               Як тая мати молодая

              З своїм дитяточком малим.

  • Такі слова про одвічні символи родини маму і дитину сказав Т. Шевченко.

А що скажуть про своїх мам наші діти?

( діти тримають малюнки і світлини своїх мам)

Учень. Мама! Найдорожче слово в світі,

             Де б не був ти , щоб ти не робив

              Назавжди вона твій шлях освітить

              Ніжним серцем, відданим тобі.

Учениця. Мамо рідна! Квіти ці тобі!

               Щоб не гасло сонце у журбі,

             Кожну крапельку душі до дна,

             Щоб ніколи не була сумна!

Учень. Матусю, моя дорогенька, це свято дарую тобі.

            Яка ж бо ти ніжна рідненька, а очі які голубі

            Такі голубі, наче небо, мов проліска синього цвіт,

            Ніколи їм плакать не треба,

            хай радість несе вам привіт.

Учениця. У матусі я слухняна,

                 Що не скаже, все зроблю,

                Дуже маму я люблю!

                Я зроблю для тебе, мамо,

                Все, що здужаю зробити,

                Буду завжди тебе, мамо,

                Ніжно, сонячно любити!

II ведуча. - Які чудові вірші ви прочитали про своїх матусь. Гадаю, мами вдячні вам за теплі слова сказані для них.

І ведуча. - Читаючи різні твори та книги, ми зустрічаємо народні прислів’я та приказки.

  • Кому ж як не народу так влучно і правдиво сказати про найріднішу людину-матусю.

Вчитель. - Діти ось перед вами записані прислів’я. Прочитайте їх і випишіть 2 з них у зошити. Подумайте і поясніть як ви їх розумієте.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 (Діти пояснюють, як розуміють прислів 'я, мами спостерігають і доповнюють)

І ведуча. Скільки ласки і тепла таїть у собі це маленьке, але прекрасне слово « мама», бо називає воно людину, яка для нас є найріднішою, найближчою, найдорожчою.

IIведуча. У мами найтепліші і най вправніші руки, найвірніше і найчутливіше серце, в якому ніколи не гасне любов до дитини, воно ніколи не залишається байдужим. І скільки б людині не було років їй завжди потрібна мати.

Учень. Матусю моя дорогенька,

             Ти схожа на квітку весни,

              Пригорнусь я до тебе близенько

               І здійсняться всі мої сни.

Учениця. Пісню струмочка співає сніжок

                 Пісеньку пташки співає лісок,

                Сонячну пісню співає земля.

                Разом із ними співаю і я.

(Діти виконують «Пісню про маму».)

І ведуча. - А зараз ми з вами пограємо гру « Яка моя матуся?»

  • Ось перед вами таблиця, вона поділена на колонки. Я називаю учасника нашого концерту і колонку у таблиці. Даний учасник має сказати слово, за описом яке відповідає зовнішності його мами. Отож, любі матусі зараз найцікавіший момент нашої зустрічі. Ви дізнаєтесь, які ви у очах своїх дітей. Усі відповіді ми записуємо до таблиці.

 

 

( діти по черзі говорять і усі слова вписуємо в таблицю)

Обличчя

Волосся

Очі

Ніс

Руки

Ніжне

Веселе

Засмучене

Ласкаве

Щасливе

Гарне

Русяве

Коротке

Кучеряве

Білясте

Чорне

Пряме

Довге

Карі

Великі

Голубі

Ніжні

Усміхнені

Вдячні

Зеленкуваті

Симпатичний

Задиркуватий

Класичний

Прямий

Кирпатенький

Ніжні

Натружені

Ласкаві

Роботящі

Працьовиті

II ведуча - Ось такі слова використали діти щоб підкреслити красу і показати любов до вас наші матусі.

Учень. Підняли мене з колиски

             Ніжні руки мами,

             Берегли від горя-лиха

             днями і ночами.

             Вчили на землі стояти

              І ходити вчили,

             А коли бувало важко-

             Додавали сили.

             Працьовиті та невтомні,

             Ласкою зігріті,-

              Руки мамині для мене

             Найсвятіші в світі.

І ведуча. Образ матері оспіваний у музичних творах, прославлений у казках, легендах.

І зараз ми даруємо вам пісеньку « Наші мами»

(діти виконують пісеньку «Наші мами»)

Вчитель. - 3 першої хвилини життя схиляються над нами обличчя матерів. В тривозі і любові, в замилуванні і надії вдивляються матері в своїх дітей, прагнучи щастя для них. Мамина любов, турбота про вас нескінченна. Мама хоче, щоб ви росли розумними, щасливими, здоровими, красивими.

-Давайте спробуємо скласти опис мами. Зберемо воєдино всі наші враження і спробуємо створити щось надзвичайне.

І ведуча. На допомогу у написанні вам прийде «таблиця- помічниця», яку ви складали та план.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II ведуча. - Настав час опис складати . Будьте уважні, пишіть всі старанно про рідну матусю милу кохану.

( діти складають описи)

I ведуча. - А зараз послухаємо, що цікавого ви написали про своїх мам.

( 2-З учні зачитують свої твори)

Ведуча. Пам’ятаймо, любі діти,

              Пам’ятаймо завжди з вами,

             Що для нас в усьому світі

                 Найдорожчі - наші мами.

II ведуча. Дорогі діти! Завжди пам’ятайте, що боргу перед мамою неможна виміряти ніякою міркою, і неможна заплатити повністю. Тому умійте відчувати серце матері. Умійте бачити в її очах мир і спокій, щастя і радість, тривогу і хвилювання.

І ведуча. - Ось і підійшов до завершення наш святковий концерт.

Побажаєм вам сто років жити

Без горя, слів і без журби!

Хай з вами буде щастя і здоров я

На многая літа, назавжди.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

до Положення про Всеукраїнський конкурс

«Моральний вчинок»

РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА 
до творчого звіту Всеукраїнського конкурсу

«Моральний вчинок»

(подається у 2-х примірниках, інформація розміщується на 1 стороні аркуша)

Тематичний напрям діяльності

(екологічний, соціальний, юридичний, культурологічний)

Культурологічний

Назва  творчого звіту

 

«Ми любим землю ту святу,що зветься Україна»

Форма творчого звіту

(фоторепортаж, стіннівка, опис діяльності, відеосюжет тощо)

Фоторепортаж

Групова діяльність (позначити літерою «Г» та вказати загальну кількість учасників, у тому числі батьків, педагогів та ін. осіб)

«Г», 15 учасників

Повна назва навчального закладу, клас (група)

 

Ладигівський навчально-виховний комплекс « Загальноосвітня школа

 І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад» Старокостянтинівської районної ради Хмельницької області,

3 клас

Індивідуальна діяльність (позначити літерою «І»)

 

Прізвище, ім’я індивідуального учасника

 

Повна назва навчального закладу, клас (група)

 

Вікова група

(позначити цифрою 1 – 6)

1

Повна поштова адреса навчального закладу 

31183 , вул. Миру, 62, с. Ладиги, Старокостянтинівський р-н, Хмельницька обл..

Телефон, факс (з кодом) навчального закладу

03854-75135

Електронна адреса

ladschool@gmail.com

 

Керівник учасників/ка Конкурсу

Прізвище, ім’я, по батькові

Сторожук Людмила Володимирівна

Посада

Вчитель початкових класів

Контактні телефони

0965757362

Електронна адреса

storozhuk-lyuda@ukr.net

Підпис керівника учасників/ка Конкурсу ___________Л.В. Сторожук

Дата «___»____________________

Підпис керівника навчального закладу _____________О.В. Яроцька

Дата «___»____________________

 

 

 

doc
Додано
27 березня 2018
Переглядів
2084
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку