Урок «Шкільні предмети».

Про матеріал
розвивальна: - розвивати вміння слухати співрозмовника, підтримувати бесіду; розвивати увагу, пам’ять; - розвивати творчі здібності учнів; освітня: - повторити та узагальнити лексичний матеріал з теми «Шкільні предмети» на рівні монологічного або діалогічного висловлювання, міні-монологу, речення; - вчити учнів працювати в групі та в парі; виховна: - виховувати позитивне ставлення учнів до вивчення англійської мови та других предметів; - виховувати в учнів зацікавленість щодо розширення своїх знань, досягнення ситуації успіху кожного співучасника творчого процесу та його максимальної самореалізації
Перегляд файлу

 Тема: «Шкільні предмети».

Мета:

розвивальна:

 - розвивати вміння слухати співрозмовника, підтримувати бесіду; розвивати  увагу, пам’ять;

         - розвивати творчі здібності учнів;

освітня:

     - повторити та узагальнити лексичний матеріал з теми «Шкільні предмети» на рівні монологічного або діалогічного висловлювання, міні-монологу, речення;

- вчити учнів працювати в групі та в парі;

виховна:

  • виховувати позитивне ставлення учнів до вивчення англійської мови та других предметів;
  • виховувати в учнів зацікавленість щодо розширення своїх знань, досягнення ситуації успіху кожного співучасника творчого процесу та його максимальної самореалізації.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.

Форми уроку: індивідуальна робота, робота в парах, робота в групах,  проектна робота.

Обладнання: роздатковий матеріал з лексикою, таблицями та іншими видами робіт,  електронна презентація в Microsoft Power Point.

 

                                            Хід уроку

Діяльність вчителя

Форма роботи та прогнозована діяльність учнів

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Організаційний момент.

Greeting. ( 20 сек.).

T. Good morning! I’m glad to see you . How are you? I’m sure you are ready for active work.

2. Уведення в іншомовну атмосферу (2хв.)

 

Lets  play our gameI am a journalistПоговоримо про погоду, про життя, про школу.

 

 

 

 

 

 

 

3. Повідомлення теми і мети уроку (20 сек)

The theme of the lesson is “My school subjects”.

Our aim for today is summarizing the information that you’ve learned during this topic.  We’ll speak about your school subjects  and your English lesson.

 

 

 

 

 

Учні вітаються.

 

 

Гра «Журналіст » . Діти за допомогою мікрофона задають різні питання друг другу та відповідають на них.

Прогнозовані запитання та відповіді:

Whats your name? Name what? Where are you  from? What nationality are you? Could you spell your name? What’s your favourite colour/subject? What’s your phone number? What is the weather like today?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Підготовка до сприйняття іншомовної інформації. (2 хв.).

Warming-up:

Учні працюють індивідуально, виконують завдання (знайти зашифровані слова), після виконання озвучують результати;

T. You should find and guess what are the letters under every clock and what word is hidden behind them.

 

15.00

15.15

20.00

20.15

18.00

19.45

23.15

 

 

 

 

 

 

 

 

Yes, you’re right!

 

 

 

Гра « Часовий код» (A Time Code).

Правила гри: за допомогою спеціальної таблиці розгадати подані у шифрі слова за темою «Шкільні предмети».

 

Прогнозовані відповіді учнів:

History

 

 

Самоперевірка

  1.            Основна частина уроку

1.Повторення лексичного матеріалу (фронтальна бесіда): (1хв)

Учні дивляться на слайди із зображенням шкільних кімнат і  здогадуються який предмет в них викладається.

Завдання етапу: повторити назви шкільних предметів.

 

T. Look at these pictures, name school subjects they belong to.

 

Учні переглядають слайди у презентації, даючи відповідь до кожного слайду. Взаємоконтроль.

Прогнозовані відповіді учнів:

PE

Maths

Geography

English

IT

History

Biology

 

 

 

 

 

 

2.Активізація  лексичного матеріалу

  1. Гра «Асоціації». (2 хв.)

Учні працюють фронтально

Задача етапу – розвиток універсальних способів мислення (встановлення відповідності).

Завдання: поєднати опис предмета з його назвою.

T. Let’s match the school activities  with  the school subjects.

What do you do during these lessons?

 

 

 

Учні зачитують предмети, які використовуються на цьому уроці, другі вгадують.

Прогнозовані відповіді учнів:

PE

Geography

English

IT

History

 

1) Maths

a) use numbers and calculations

2) IT

b) learn how to use the computer

3) Biology

c) learn about animals, plants and a  human body

4) History

d) discuss how people live in the past

5) Geography

e) read about countries all of the world

6) English

f) study English words and grammar

7) Craft

g)make different things and cook

8) Art

h) draw and paint

9) P.E.

i) play different sports

10)Music

j)learn about music, sing songs

 

  1. Діалогічне мовлення (Робота в парах (5 хв.):

Учні працюють у парах і складають діалоги, використовуючи лексичний матеріал теми.

Задача – розвиток комунікативних навичок.

T. Now, make up a short dialogue. You should discuss your timetable.

Work in pairs.

Усне схвалення роботи учнів.

 

 

 

Прогнозовані відповіді учнів:

A: How many times do we have English?

B: Three times a week

A: When do we have them?

 

  1. Cкласти розклад уроків на тиждень (робота в групах (5 хв.):

Мета – застосувати знання в нестандартних умовах.

Учні складають розклад занять з наданих назв уроків, попередньо озвучуючи їх.

T.  And now lets go to the teachers room! Imagine that you are working at a new timetable. What subjects would you like to add to your timetable?

 

 

Умови поділу на команди: дві команди.

Завдання: написати назви шкільних уроків та додати його до свого розкладу.

Виправлення помилок та само оцінювання учнів.

Прогнозовані відповіді учнів:

 

  1. Фізкультхвилинка (1 хв.):

Задач – застосувати здоровязберігаючий елемент уроку, створити психолого-емоційну базу для створення проекту.

T. Let’s do some physical exercises before we continue our trip. Repeat after me!

 

 

 

 

Учні виконують фізичну розминку стоячи, повторюють рухи за вчителем.

III. Заключна чатина уроку

1.Рефлексія (1 хв.):

Учитель проводить рефлексію з учнями.

T. Did you like our lesson?

Was it  difficult for you?

Was it interesting for you?

 

Учні дають відповіді на питання вчителя.

2. Підсумки уроку ( 3 хв.):

Учитель підводить підсумки уроків, узагальнюючи, що було зроблено, що учні запам’ятали та що їм сподобалось найбільше, а також оцінює учнів за роботу на уроці.

T. – This lesson we revised a lot of words concerning our topic, we created our own leaflet that can help оthers to improve their knowledge of English language. We improved our common knowledge of English.

Thank you for your work today. You showed us good educational achievements.

 

3.Домашнє завдання (2 хв.):

Учитель дає завдання додому.

Завдання: написати письмо другу.

T. Write a letter to your penfriend about your timetable.

 

 

Завдання виведено на екрані.

Учні записують у щоденники завдання додому.

 

 

 

 

 

 

 

  

 

docx
Додав(-ла)
Єгорова Ольга
Додано
2 березня 2019
Переглядів
1134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку