Урок "Сонце, вода, повітря – нежива природа"

Про матеріал
Конспект уроку з курсу Я досліджую світ для учнів 1 класу Нової української школи. Створений за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ.
Перегляд файлу

Тема.  Сонце, вода, повітря – нежива природа

Очікувані результати:  розпізнає тіла живої і неживої природи; має уявлення про повітря, воду, сонце, їх властивості; групує об’єкти природи за однією ознакою; встановлює найпростіші  взаємозв’язки  в живій і неживій природі; досліджує  об’єкти природи.

Обладнання: таблиці, малюнки, навчальне відео, зошити з друкованою основою, зображення квіточок та гілок.

Хід уроку

I. Організація колективу

II. Робота над темою уроку

1. Повідомлення теми уроку

— Чи доводилося вам спостерігати за природою?

— Що цікавого вам запам’яталося?

– Сьогодні ми з вами разом будемо мандрувати чудовою країною Довкілля.

–  А чи знаєте ви, що таке довкілля?

2. Слухання вірша

Що таке довкілля?

Це пташки і звірі,

Сонечко веселе,

Що сміється мило.

          Це річки , озера,

          Це рослини, люди,

          Це все-все, що бачим

          Ми навколо, всюди.

Довкілля повітря, землі і води-

Це все на уроці вивичаєте ви.

То ж скоріше поспішайте,

І навколо все вивчайте.

3. Розповідь вчителя

- Наша країна Довкілля- чарівна країна. Все, що навколо нас у нашій країні,

може розмовляти. Ось зустрілися Сонечко, Земля, Вода і Повітря і давай вирішувати: хто ж найголовніший?

Сонце. Я – Сонце. Я найголовніше! Без мене завжди була б темрява, не росли б квіти і було б холодно.

Земля. Ні! Найголовніша я- Земля. Я даю життя рослинам, тваринам, людям.

Вода. А я вважаю, що найголовніша я- Вода. Без мене не можуть жити всі живі істоти.

Повітря. Друзі, а я- Повітря! Повітрям дихають всі- всі. Навіть хвилину не дихати важко.

- А як ви, діти, думаєте, хто правий?

- Всі названі  природні об’єкти створюють умови для життя, без них живі

 істоти не змогли б існувати. Тому і Сонце,  і Земля, і Вода, і Повітря- є однаково важливими.

4. Зв’язки у довкіллі.

Ой, хвалилася берізонька.

- На мені кора та біленька,

На мені листя та широке,

На мені гілля та високе.

Ой, як обізветься зелений дубок.

- Ой, не хвалися ти, берізонько,

Не ти свою кору вибілила,

Не ти своє листя широчила,

Не ти своє гілля височила.

Вибілило кору та ясне сонечко,

Широчив листя та буйний вітер,

Височив гілля та дрібен дощик.

- А чи знаєте ви, любі друзі, що у довкіллі все пов’язано? Довкілля не може існувати без зв язку у ньому.

- Пригріло сонечко, пішов дощик, зазеленіли весною плодові дерева і з явилися

 перші квіти. Прилетіли бджілки їсти пилок квітів, бо без них не з’являться ні

 яблучка, ні грушки на деревах.

 Влітку приповзла гусінь поласувати яблучками, але тут прилетіли пташки рятувати плоди і з їли комах. Прийшла кицюня, яка бажає     з їсти пташку. Та тут прибіг песик і налякав кицю і почав оберігати мешканців саду.

5. Перегляд навчального відео про повітря.

6. Робота в зошитах з друкованою основою.

IV. Підсумок уроку. Рефлексія «Квітка настрою»

– Що нового ви дізналися на уроці?

– Візьміть вирізані з кольорового паперу квіточки і в їх серединках намалюйте личка, які б відображали ваше враження від уроку і ваш настрій.

– Прикріпіть свої квіточки на гілочки, які зображені на блакитних листках на дошці.

– З якими личками більше квітів? Нехай гарний настрій не покидає вас весь день.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 квітня 2021
Переглядів
1128
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку