Урок "Тема. Рослини рідного краю"

Про матеріал
Тема. Рослини рідного краю Мета: ознайомити учнів з культурними і дикорослими рослинами та їх значенням для людини; вчити оцінювати приклади конкретної поведінки в природі; формувати вміння: а) групувати дикорослі і культурні рослини, пояснюючи сутність групування, наводити приклади кожної групи; б) аналізувати ілюстрації і добувати з них необхідну інформацію, робити висновки, доводити свою думку; в) працювати в групі і в парі; розвивати спостережливість та логічне мислення, мовлення, пам’ять; виховувати потребу пізнавати рослини, шанобливе ставлення до рослин, бажання їх оберігати.
Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Тема. Рослини рідного краю

 

Мета: ознайомити учнів з культурними і дикорослими рослинами та їх значенням для людини; вчити оцінювати приклади конкретної поведінки в природі; формувати вміння: а) групувати дикорослі і культурні рослини, пояснюючи сутність групування, наводити приклади кожної групи; б) аналізувати ілюстрації і добувати з них необхідну інформацію, робити висновки, доводити свою думку; в) працювати в групі і в парі;   розвивати спостережливість та  логічне мислення, мовлення, пам’ять; виховувати потребу пізнавати рослини, шанобливе ставлення до рослин, бажання їх оберігати.

 

Хід уроку

 

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Вправа «Мозковий штурм»

- Назвіть листяні дерева?

- Назвіть хвойні дерева?

- Як називається ліс в якому ростуть тільки листяні дерева?

- Як називається ліс в якому ростуть тільки хвойні дерева?

-Як називається ліс в якому ростуть листяні і хвойні дерева?

- Чому треба берегти ліс?

IІI. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

- Діти, я пропоную вам із розсипаних букв скласти тему сьогоднішнього уроку.

О  С Л  И  Р  Н  И  (РОСЛИНИ)

- Отже, сьогодні ми поговоримо про рослини рідного краю.

- Які ви знаєте рослини?

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Вступна бесіда

Ось погляньте на чарівне царство. Рослини оточують нас в житті й одночасно живуть своїм життям. Всі рослини поділяються на:

  • Дерева – дуб, береза, клен.
  • Кущі – калина, шипшина.
  • Трав’янисті рослини.

Рослини бувають: дикорослі (лікарські) та культурні (декоративні, зернові, бобові, овочеві, плодово-ягідні)

  1. Вправа «Мікрофон»

- Що ви знаєте про гриби?

- Які з них їстівні?

- А які отруйні?

- Яких грибів не можна збирати?

- Чому?

3. Гра «Овоч чи ягода»

Учні розглядають малюнки і називають які рослини відносяться до овочевих, а які до плодово-ягідних.

- Які овочеві рослини вирощують на полях і городах нашої місцевості?

- Які плодово-ягідні рослини вирощують у садах нашої місцевості?

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота в зошиті с. 55-57

- Позначте малюнки рослин, які можна побачити на вулицях нашого міста. Доповніть цей перелік.

- Розфарбуйте плоди, які вирощують у садах нашої місцевості.

- Складіть перелік овочів та фруктів, які вирощують у нашому краї. Запишіть.

- Назвіть зображені рослини. Позначте фото дикорослих рослин зеленим кольором, а культурних – червоним.

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

1.  Технологія «Крісло автора».

- Які зернові рослини вирощують на полях нашої місцевості?

- Які страви готують з кукурудзи?

- З яких овочів варять борщ?

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Джансиз Наталія Анастасівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 квітня 2021
Переглядів
470
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку