Урок "Тема: Роздроблення мір часу. Перетворення мір часу."

Про матеріал
Дозволить узагальнити знання учня про міри часу та співвідношення між ними, закріпити прийоми додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у мірах часу.
Перегляд файлу

Індивідуальне заняття для дитини з ООП

Тема: Роздроблення мір часу. Перетворення мір часу.

Мета: узагальнити знання учня про міри часу та співвідношення між ними; закріплювати прийоми додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у мірах часу; вправляти учнів у розв'язуванні задач на час; розвивати мислення; виховувати старанність.

Тип уроку: комбінований (вивчення нового матеріалу, формування та вдосконалення вмінь і навичок).

Очікувані результати: активізувати пізнавальну діяльність учня, формувати продуктивне мислення.

Обладнання: Календар, макет годинника, картки.

Хід уроку

  1. Організаційна частина

Перевірити готовність до уроку. Налаштувати на позитивне сприйняття матеріалу.

  1. Перевірка домашнього завдання

Перевірити домашнє завдання та проаналізувати виконані завдання.

  1. Актуалізація опорних знань
  • Гра «Пригадай!»

1 століття = ? років

1 десятиліття = ? років

1 рік = ? місяців

1 місяць = ? день

1 тиждень = ? днів

  • Гра «Годинник»

На моделі годинника вчитель показує час, а учень дає відповідь.

  1. Усне обчислення
  • На скільки 15 хв. менше ніж 1/2 год.?
  • У скільки разів 20 г менше від 5 кг?
  • Зменшити 3/6 хв. на 5 с, результат збільшити у 10 разів.
  • Порівняти: 4 год. і 40 хв.; 3/6 доби і 15 год.; 3/5 хв. і 40 с.
  1. Основна частина

Прослухай і відгадай загадку про одиниці часу.

Стоїть дуб, на ньому 12 гілок, на кожній гілці по 4 гілочки, на кожній гілочці по 7 жолудів.

Дуб – це рік, 12 гілочок – 12 місяців. 4 гілочки – це тижні. Їх у місяці чотири. 7 жолудів – це 7 днів тижня.

Назви усі дні тижня по порядку.

У тижні 7 днів: понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця, субота, неділя.

 

Гра «Заміни меншими одиницями»

3 хв =…с

З доби =…год

16хв =…с

15 діб =…год

7 год =…хв

4 роки =…місяців

Гра «Заміни більшими одиницями»

360 с =…хв

72 год =…доби

120 с =…хв

120 год =…діб

240 с =…год

168 год =…діб

480 хв =…год

198 год = …діб

 

  1. Розв'язування задач на визначення часу
  • Урок розпочався о 10 год. 35 хв. і тривав 40 хв. О котрій годині закінчиться урок?
  • Сонце зійшло о 6 год. 15 хв., а зайшло о 19 год. 5 хв. Визначити тривалість світлового дня.
  • Роботу на пришкільній ділянці учні завершили о 12 годині. О котрій годині учні почали працювати на ділянці, якщо їх робота тривала 3 години?

 

  1. Фізкультхвилинка

Виконати вправи для зняття зорової втоми та розслаблення м'язів рук та шиї.

 

  1. Підсумок заняття

    - Що виконували на занятті?
    - Яке завдання найбільше сподобалося? Чому?
    - Дякую вам за старання на занятті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робочий лист

 

Дата:__________________

Тема: Роздроблення мір часу. Перетворення мір часу.

 

  • Гра «Пригадай!»

1 століття = … років

1 десятиліття = … років

1 рік = … місяців

1 місяць = … день

1 тиждень = … днів

  • Гра «Годинник»

Визнач час

 

 

 

 

Відгадай загадку про одиниці часу.

Стоїть дуб, на ньому 12 гілок, на кожній гілці по 4 гілочки, на кожній гілочці по 7 жолудів.

Відповідь:_______________________________________________________________________________________________________________________________

 

Назви усі дні тижня по порядку.

1.__________________________

2.__________________________

3.__________________________

4.__________________________

5.__________________________

6.__________________________

7___________________________

 

Гра «Заміни меншими одиницями»

 

3 хв = _____ с

З доби =_____год

16хв = _____с

15 діб =_____год

7 год =_____хв

4 роки =_____місяців

 

Гра «Заміни більшими одиницями»

 

360 с =_____хв

72 год =_____доби

120 с =_____хв

120 год =_____діб

240 с =_____год

168 год =_____діб

480 хв =_____год

198 год = _____діб

 

  1. Розв'язування задач на визначення часу
  • Урок розпочався о 10 год. 35 хв. і тривав 40 хв. О котрій годині закінчиться урок?

Відповідь:_______________________________

  • Сонце зійшло о 6 год. 15 хв., а зайшло о 19 год. 5 хв. Визначити тривалість світлового дня.

Відповідь:_______________________________

 

  • Роботу на пришкільній ділянці учні завершили о 12 годині. О котрій годині учні почали працювати на ділянці, якщо їх робота тривала 3 години?

Відповідь:_______________________________

Дякую вам за старання на занятті!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Доценко Наталія Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 8 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
12 квітня 2022
Переглядів
1491
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку