Урок тематичного оцінювання з теми "Давній Єгипет"

Про матеріал

Урок тематичного оцінювання з теми "Давній Єгипет" створений для того аби оцінити рівень навчальних досягнень учнів під час вивчення даної теми та перевірити вміння застосовувати здобуті знання.

Перегляд файлу

1

 

Тема. Тематичне оцінювання за темою „Давній Єгипетˮ

Мета: - оцінити рівень навчальних досягнень учнів під час вивчення теми за допомогою тестів та розгорнутих питань;

  • перевірити вміння застосовувати здобуті знання; систематизувати, узагальнити та закріпити знання учнів із теми; виділити й актуалізувати в пам᾽яті учнів найважливіші явища та процеси; закріпити вміння систематизувати матеріал;
  • виховувати в учнів зацікавленість історією.

Тип уроку: контролю та перевірки знань.

Варіант 1

Початковий рівень

1. Наймогутнішим богом у Стародавньому Єгипті вважався:
а) бог землі;                     б) бог царства мертвих;
в) бог сонця.                     г) бог Нілу.

2. Цього фараона називали Великим не лише за двохметровий зріст, а й за великі справи 

а) Тутмос ІІ;                                          б) Рамзес ІІ;

в) Ехнатон;                                           г) Яхмос.
.3. Давні єгиптяни називали свою країну:
а) «Червона земля»;                    б) «Чорна земля»;
в) Єгипет.                                       г) країна Нілу.

4.Істота з тілом лева та головою людини, що охороняє гробниці фараонів:
а) Апіс;                                         б) Хеопс;
в) Сфінкс;                                     г) Ра.
5. Першим правителем єдиної Єгипетської держави був:
а) Міна (Менес);                             б) Тутмос I;
в) Рамзес II.                                     г) Хатшепсут.
6. Найбільша піраміда була побудована для фараона:
а) Хеопса;                                        б) Тутмоса III;
в) Аменхотепа IV.                            г) Джосера.

Середній рівень

7. Дайте визначення поняттям: ном, фараон, ієрогліф.

Достатній рівень

8. Напишіть 4-5 давньогипетських богів і сили, які вони уособлювали. (наприклад: Ра - бог Сонця). Як у міфах відображається життя стародавніх єгиптян?.

Високий рівень

9. Охарактеризуйте давньоєгипетське суспільство (на які групи поділялось, хто брав участь в управлінні державою). Доведіть, що у Стародавньому Єгипті існував культ фараона.

Варіант 2

Початковий рівень

1. Держава в Стародавньому Єгипті виникла в долині річки:

А) Ніл;                                         Б) Тигр;

В) Єфрат;                                     Г) Янцзи.

.2.У Давньому Єгипті висушене тіло, обмотане бинтами, називалося:
а) мумія;                                          б) мастаба;
в) саркофаг;                                    г) пантеон.

3. Спробу релігійної реформи у Стародавньому Єгипті здійснив:
а) Тутмос III;                                  б) Ехнатон;
в) Тутанхамон.                              г) Хеопс.

4. Матеріалом для письма в Стародавньому Єгипті служив:
а) пергамент;                                б) папірус;
в) шовк.                                         г) кора берези.

5. З якими природними явищами пов'язували єгиптяни смерть Озіріса:
а) з розливом Нілу;                                      б) із посухою;
в) із сонячним затемненням;                       г) з дощем.
6. Служителями богів у Давньому Єгипті були:

а) вельможі;                                  б) жерці;

в) номархи;                                    г) візирі.

Середній рівень

7. Дайте визначення понять: іригація, номарх, шадуф.

Достатній рівень

8. Оцініть основні здобутки єгиптян у сфері культури.

Високий рівень

9. Які єгипетські фараони вам найбільше запам*ятались? Що вони зробили для своєї держави?.
 

 

 

docx
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
5635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку