Розробка уроку складається із різних форм і методів роботи. Особливістю є впровадження практичної частини по створенню "власних косметичних засобів". Це дає змогу розглянути питання про правильний вибір косметики і з точки зору маркетингу. Практика показує, що саме ця частина тренінгу є для учнів самою цікавою.
Тема: Вибір і правила застосування косметичних засобів
Мета: навчити учнів визначати стан шкіри обличчя, вибирати засоби індивідуальної гігієни та необхідні засоби для догляду за шкірою, допомогти учням навчитися орієнтуватися у галузі косметичного маркетингу.
Обладнання: картки для груп, матеріали для виготовлення косметичних товарів: коробки, кольорові олівці, ножниці, кольоровий папір, журнали для вирізок, підручник «Основи здоров’я» Т.В.Воронцова, В.С.Пономаренко, -К, «Алатон», 2007;.
Базові поняття та терміни: косметика, правила застосування косметики, косметичний товар
Тип уроку: урок вдосконалення знань, умінь та навичок.
Хід уроку
Ι. Організаційний етап
Сьогоднішній урок проведемо в незвичайному режимі. Кожен із вас зможе випробувати себе в різних ролях. І для ефективної роботи перед початком встановимо основні правила роботи в колективі. (Обираються разом з учнями):
II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності
Бесіда: Згадаємо, які типи шкіри ми знаємо? Чи можна провести різку межу поділу між цими типами? Чи можна використовувати косметику, яка не відповідає типу шкіри? Які наслідки це може мати? Як потрібно доглядати за шкірою?
III. Виконання практичної частини
Сьогодні ми будемо і експертами косметологами, і маркетологами, і генеральними директорами косметичних компаній.
Почнемо із ролі косметолога. Об'єднайтесь у групи за умовами: «нормальний тип шкіри», «змішаний тип шкіри», «жирний тип шкіри», «сухий тип шкіри».
У групах виконайте самостійну роботу: опрацюйте додаток 6 підручника, в якому описано, як потрібно доглядати за різними типами шкіри. Розробіть міні-проект на тему «Як потрібно доглядати за шкірою ... типу».
Тепер ви – команда експертів на чолі із генеральним директором (обирають члени групи). Ваше завдання – випустити товар по догляду за шкірою відповідного типу: виготовити, представити і заохотити покупців придбати ваш товар.
IV. Узагальнення, систематизація й контроль знань та вмінь учнів
Обговорення виконаних проектів.
Бесіда: що сподобалося? Чи отримали цікаві і потрібні знання і навички?
V. Домашнє завдання Прочитати §