Вироблення вмінь інтонувати речення, різних за метою висловлювання

Про матеріал

Вироблення навички правильно інтонувати речення, різних за метою висловлювання, розвивати пізнавальну активність, самостійність, виховувати дбайливе ставлення до природи, допомагати птахам.

Перегляд файлу

Віра Василівна Фрейлова

                                                                                        вчитель початкових класів

                                                                                       Старосинявської «Загальноосвітньої

                                                                                       школи І-ІІІ ступенів, гімназія»

                                                                                         імені Олександра Романенка

  Урок  української мови у 3класі

 Тема: Вироблення вмінь інтонувати речення, різних за метою  висловлювання.                                                                                                                                                                                                                                                                                   Мета:  вироблення навички правильно  інтонувати речення, різних за метою  висловлювання, розвивати  пізнавальну  активність, самостійність, виховувати дбайливе ставлення до природи, допомагати птахам.

Обладнання: ілюстрації  птахів

  Хід уроку

 І.  Організація  класу

 2. Повторення раніше вивченого

   1) Усне опитування

  - Що таке речення?

   - Які бувають речення? Навести приклади.

  - Які речення окличні? Навести приклади.

2) Каліграфічна хвилинка

  Мм   ма   мл  ел  му  ом

Малинівка, дремлюга, ремез, золотомушка    (Показати ілюстрації  птахів)

 Жовтень ходить по  краю і  птахів виганяє  із гаю.   ( У прислів’ї підкреслити  підмет і присудок)

 -Чому жовтень виганяє птахів із гаю?

 -Куди він їх гонить?

 - Які птахи відлітають у теплі краї?

 -Які залишаються зимувати?

  Цікаво що …ластівки, шпаки, жайворонки, дрозди, солов’ї, лелеки з нашої країни летять в Африку. Під час польотів птахи знаходять дорогу, орієнтуючись по Сонцю і зірках. З вирію більшість  птахів  повертаються  в ті  місця, де  вони гніздилися раніше Щоб дізнатися, де зимують  птахи, їм  надівають  на ногу легке кільце з номером.

 3)Самостійна робота (На дошці текст)

      Багато пташокзалишаються у нас зимувати  чи знаєте ви цих  птахів   а як ви допомагаєте їм узимку  за цю допомогу  вони  віддячать  вам навесні.    

(Записати текст, поділяючи на  речення. В кінці речення ставте потрібний знак. В першому  реченні підкреслити підмет і присудок)

  4)Перевірка написаного

 -Які знаки слід поставити в кінці речення і чому?

3. Оголошення теми і мети уроку

4. Робота над матеріалом уроку

 1.Бесіда за питаннями

 -В яких містах ви побували?

 - Що цікавого бачили?

 - Що найбільше  сподобалось?

      2. Робота за підручником

  Вправа 97

  а)  Прочитати , вимовляючи кожне речення відповідно до розділового знаку в кінці. Виділені  слова  вимовляти з  більшою силою голосу.

 б)  Записати відповіді в зошит. У кожному реченні  підкреслити слова , які є відповіддю.

5.Закріплення вивченого матеріалу

 1) Робота над  виразністю читання .  Конкурс  «Хто найкраще прочитає»    Вправа 98.

   2) Закріплення  вмінь  перебудувати  речення. Вправа 99. Самостійно (За змістом останнього речення побудувати  різні питальні речення)

 3)Колективна робота

  За змістом розповідного речення  побудувати  спонукальне речення . Записати  в зошит .

 Журавлі прилетять до рідної землі.

  (Прилітайте , журавлі, до рідної

6.Підсумок уроку

  -Що робили на уроці? Що нового дізнались? Чи задоволені ви  своєю участю на уроці?

 

docx
Додано
27 серпня 2018
Переглядів
816
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку