Епіграф: Краса і багатство тригонометрії –
це її формули.
Всі вони використовуються при
розв’язуванні рівнянь.
План-конспект уроку алгебри і початків аналізу у 10 класі
Тема. Розв’язування тригонометричних рівнянь
Мета- удосконалювати уміння правильно розв'язувати найпростіші тригонометричні рівняння, однорідні рівняння та рівняння, що зводяться до однорідних; вдосконалювати вміння розв’язувати рівняння методом заміни змінних;
- розвивати навички самоконтролю та взаємоконтролю, логічне мислення, пам’ять, вміння аналізувати ситуацію; творчі здібності та пізнавальну активність;
- виховувати увагу, активність, інтерес до предмету, правильне математичне мовлення.
Тип уроку: узагальнення і систематизації знань
Обладнання: підручник, дошка, крейда, проектор.
Структура уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Формування теми, мети уроку
ІІІ. Перевірка домашнього завдання
ІV. Актуалізація опорних знань
V. Удосконалення вмінь і навичок
VІ. Підсумок уроку
VІІ. Домашнє завдання
І. Організаційний етап
1.З’ясування емоційної готовності учнів до уроку.
- Доброго дня, діти.
-Вступ
Притча: З давніх часів, з часів Біблії до нас дійшла притча про трьох сіячів .Один сіяч посіяв зерно при дорозі, інший на камені, а третій вкинув його у родючий грунт. Пройшов час. Зерно при дорозі виросло, але його зламали не достиглим; на камені проросло, але було дуже дрібненьке; на родючому грунті дало гарний врожай.
2.Звернення до дітей
Тож бажаю вам бути отим родючим грунтом.
Ваші знання будуть тоді міцними, коли ви захочете їх взять.
Ви прийшли на урок математики тому ваш обов’язок здобути знання з теми.
Я, вчитель, прийшла дати вам ці знання
Успіх буде тоді, коли ми виконаємо свої обов’язки
II. Перевірка домашнього завдання.
Провести у вигляді самоперевірки. Відповіді до вправ на дошці.
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Запитую дітей, які поняття в них асоціюються з поняттям тригонометрія.
Відповідь:Ейлер
1)Вправа. Знайди помилку
2) Вправа 5 речень
3) Вправа математичний лототрон
Вправа 9.
Вправа 2.
Вправа 14
Робота з підручником
Вправа 31.20
Вправа 31.25
V. Підсумок уроку
VІ. Домашнє завдання
18.38 Розв'язати рівняння . У відповідь записати кількість коренів на проміжку .
18.44. Розв'язати рівняння . У відповідь записати кількість коренів на проміжку .