Урок у 10 класі з теми "Розв`язування тригонометричних рівнянь"

Про матеріал
Дана розробка містить конспект уроку алгебри у 10 класі з теми "Розв`язування тригонометричних рівнянь " і презентацію до даного уроку.
Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

http://edu-teacherzv.ucoz.ru Розв`язування тригонометричних рівнянь

Номер слайду 2

Мета: - удосконалювати уміння правильно розв'язувати найпростіші тригонометричні рівняння, однорідні рівняння та рівняння, що зводяться до однорідних; вдосконалювати вміння розв’язувати рівняння методом заміни змінних; - розвивати навички самоконтролю та взаємоконтролю, логічне мислення, пам’ять, вміння аналізувати ситуацію; творчі здібності та пізнавальну активність; - виховувати увагу, активність, інтерес до предмету, правильне математичне мовлення.

Номер слайду 3

Перевірка домашнього завдання

Номер слайду 4

Вправа. Асоціативний кущ.

Номер слайду 5

Встановити відповідність

Номер слайду 6

Швейцарський математик, механік, астроном,який надав сучасного вигляду тригонометрії. Ейлер навів визначення тригонометричних функцій, еквівалентне сучасному, і відповідно визначив обернені функції. Ейлер розглядав як допустимі від'ємні кути і кути більше 360°, що дозволило визначити тригонометричні функції на всій дійсній числовій прямій. Ейлер визначив знаки тригонометричних функцій для кутів у різних координатних квадрантах, виходячи з формул зведення.

Номер слайду 7

Знайди помилку

Номер слайду 8

Вправа 5 речень

Номер слайду 9

10 5 11 12 13 14 15 9 8 7 6 5 4 3 2 1 http://edu-teacherzv.ucoz.ru Математичний лототрон Натисни, щоб з’явилася куля

Номер слайду 10

10 9 11 12 13 14 15 9 8 7 6 4 3 2 1 Вправа 9. http://edu-teacherzv.ucoz.ru Натисни, щоб з’явилася куля

Номер слайду 11

10 2 11 12 13 14 15 8 7 6 4 3 2 1 http://edu-teacherzv.ucoz.ru Натисни, щоб з’явилася куля

Номер слайду 12

14 2 11 12 13 14 15 8 7 6 4 3 1 http://edu-teacherzv.ucoz.ru 3 Натисни, щоб з’явилася куля

Номер слайду 13

Рівняння- це не просто рівність З однією змінною чи кількома Рівняння –це думок активність, Це інтелекту боротьба. То ж будьте творчими, активно розвивайтесь. Долайте труднощі у своєму житті, Але з рівняннями, прошу, не розлучайтесь, Вони послужать вам в житті.

Номер слайду 14

Домашнє завдання Вправа 31.16(2)з підручника; вправа 18.38,18.44 із ЗНО

Перегляд файлу

                                                         Епіграф: Краса і багатство тригонометрії –

                                                                             це її формули. 

                                                                     Всі вони використовуються при    

                                                                     розв’язуванні рівнянь.

 

План-конспект уроку алгебри і початків аналізу у 10 класі

Тема. Розв’язування тригонометричних рівнянь

Мета- удосконалювати уміння правильно розв'язувати найпростіші тригонометричні рівняння, однорідні рівняння та рівняння, що зводяться до однорідних; вдосконалювати вміння розв’язувати рівняння методом заміни змінних;
- розвивати навички самоконтролю та взаємоконтролю, логічне мислення, пам’ять, вміння аналізувати ситуацію; творчі здібності та пізнавальну активність;
-      виховувати увагу, активність, інтерес до предмету, правильне математичне мовлення.

 

Тип уроку: узагальнення і систематизації знань

 

Обладнання: підручник, дошка, крейда, проектор.

Структура уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Формування теми, мети уроку

ІІІ. Перевірка домашнього завдання

ІV. Актуалізація опорних знань

V. Удосконалення вмінь і навичок

VІ. Підсумок уроку

VІІ. Домашнє завдання

 

І. Організаційний етап

         1.З’ясування емоційної готовності учнів до уроку.

- Доброго дня, діти. 

-Вступ

 Притча: З давніх часів, з часів Біблії до нас дійшла притча про трьох сіячів .Один сіяч посіяв зерно при дорозі, інший на камені, а третій вкинув його у родючий грунт. Пройшов час. Зерно при дорозі виросло, але його зламали не достиглим; на камені проросло, але було дуже дрібненьке; на родючому грунті дало гарний врожай.

 2.Звернення до дітей

Тож бажаю вам бути отим  родючим грунтом.

Ваші знання будуть тоді міцними, коли ви захочете їх взять.

Ви прийшли на урок математики  тому ваш обов’язок  здобути знання з теми.

         Я, вчитель,  прийшла дати вам ці знання

         Успіх буде тоді, коли ми виконаємо свої обов’язки

 II. Перевірка домашнього завдання.

   Провести у вигляді самоперевірки. Відповіді до вправ на дошці.

     ІІІ. Актуалізація опорних знань

 

  1. Метод « Асоціативний кущ »

Запитую дітей, які поняття в них асоціюються з поняттям тригонометрія.

 

 

  1. Встановити відповідність.

 

Відповідь:Ейлер

  1. Історична хвилинка.  
  • Швейцарський математик, механік, астроном,який надав сучасного вигляду тригонометрії. Ейлер навів визначення тригонометричних функцій, еквівалентне сучасному, і відповідно визначив обернені функції.
  • Ейлер розглядав як допустимі від'ємні кути і кути більше 360°, що дозволило визначити тригонометричні функції на всій дійсній числовій прямій. Ейлер визначив  знаки  тригонометричних функцій для кутів у різних координатних квадрантах, виходячи з формул зведення.
  • ІV. Удосконалення вмінь і навичок

1)Вправа. Знайди помилку

2) Вправа 5 речень

  3) Вправа математичний лототрон

Вправа 9.

Вправа 2.

Вправа 14

Робота з підручником

Вправа 31.20

Вправа 31.25

V. Підсумок уроку

  1. Оцінювання.
  2. Які способи розв`язування рівнянь ви знаєте.
  3. Рівняння- це не просто рівність
    З однією змінною чи кількома
    Рівняння –це думок активність,
    Це інтелекту боротьба.
    То ж будьте творчими, активно розвивайтесь.
    Долайте труднощі у своєму житті,
    Але з рівняннями, прошу, не розлучайтесь,
    Вони послужать вам в житті.

 

VІ. Домашнє завдання

  • Вправа 31.16(2)з підручника;
  • вправа 18.38,18.44 із ЗНО

18.38 Розв'язати рівняння . У відповідь записати кількість коренів на проміжку .

18.44. Розв'язати рівняння . У відповідь записати кількість коренів на проміжку .

zip
Додав(-ла)
Кісіль Ірина
Додано
26 лютого 2019
Переглядів
2698
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку