Урок "У природі все пов'язане"

Про матеріал
Розкрити значення природи в житті людей, тварин; розширити світогляд, збагачувати словниковий запас учнів; формувати дбайливе ставлення до навколишнього світу; уміння бачити красу природи; виховувати спостережливість.
Перегляд файлу

 

                            Стеценко С.В.

                          Я досліджую світ                   

                              ТЕМА УРОКУ

                       «У природі все пов`язане».

Мета: розкрити значення природи в житті людей, тварин; розширити світогляд, збагачувати словниковий запас учнів; формувати дбайливе ставлення до навколишнього  світу; уміння бачити красу природи; виховувати спостережливість.

І.Організаційний момент

-Повітря, земля і вода — це Природа.

-Природа — це Я. І ти — це Природа.

    -Пустелі і гори, поля і ліси.

- І ми — тільки частка цієї краси.

ІІ. Актуалізація знань

Які органи чуття допомагають людині вивчати світ?(Зір,нюх,дотик,слух і смак)

Усе, що є навколо нас, ми бачимо, чуємо, відчуваємо – це природа. Сонце, небо, вітер, земля, рослини, тварини – все це природа. Природа дає все необхідне для життя людини: їжу, воду, будівельні матеріали.

 

 

 

 

 

ІІІ. Вивчення нової теми

Жива природа не може існувати без неживої.

Живим істотам необхідні сонячне світло, тепло, повітря, вода.

Рослини і тварини також пов'язані між собою. Насінням рослин живляться птахи, рослинами живляться такі тварини, як миші, зайці, бобри, лосі.

Є тварини, що полюють на інших тварин. Наприклад, вовки, лисиці.

 Людина — живий організм, частина живої природи. Вона дихає киснем повітря, п'є воду, споживає рослинну і тваринну їжу. Для життя їй потрібне сонячне тепло і світло.

ІV.Закріплення знань

У природі все пов'язане.

Давайте сьогодні на уроці ми переконаємося, що в природіі все повязане. Всі разом, виконуючи завдання, складемо ланцюг живлення.

У пригоді нам стануть наші органи чуття.

           В першому  завданні  нам допоможе орган чуття - нюх. (Діти працюють у навчальній зоні)

         1. Всі учні зав’язують очі.  Ви повинні будете за допомогою нюху впізнати продукт ,а потім знайти рослину з якої цей продукт виготовляється(дітям пропонують упізнати хліб).

 ( На столі лежать пшениця, кріп, лимон.)

  Із якої рослини виготовляється хліб?

      ( Діти називають пшеницю)

          Фізкультхвилинка.

    2. В наступному завданні нам знадобиться орган чуття- слух.

(Діти переходять в осередок вчителя)

 Вам буде запропоновано впізнати тварину по її голосу

 

Прослухайте  аудіозапис ( звучить «голос миші»)

 

 Упізнайте  тварину із трьох запропонованих  на екрані

 (ведмідь, вовк і миша)

В наступному завданні нам знадобиться орган чуття дотик.

1 Вам буде запропоновано впізнати тварину по дотику (ЇЖАК)

(Всі учні заплющують очі і вчитель торкається до руки голочками як у їжака. Дітям пропонується 3 малюнки (білка ,лебідь, їжак), за допомогою циглинок(червоні і зелені) учні встановлюють правильну тварину.

А тепер завдання для органу чуття зір.

1. Вам буде запропоновано впізнати тварину по її опису. На столі лежать малюнки багатьох тварин. Описуючи тварину , вам потрібно прибрати зайві малюнки, що не підходять до опису.

 

 

 

                                   Опис

«Це – красивий звір. Тіло  вкрите густою  шерстю. Має  короткі ноги і гостру мордочку. Очі   ніби намистинками, світяться хитрим вогнем. Бігає   дуже швидко.  Від ворогів  тікає зигзагами. Живе  в покинутих нірках ховрахів і борсуків. Тварина є героєм багатьох казок, де  виконує не дуже позитивну роль – краде курей, хитрує, полює на птахів. . Має  розкішний пухнастий хвіст і руде хутро».

 

І так ми з вами маємо всі ланки нашого ланцюга,давайте з’ясуємо чи пов’язані вони між собою і як саме пов’язані.

V Підсумок Ви сьогодні самостійно змогли впевнетися в тому, що  у природі все пов'язане. А тепер вас очікує маленький сюрприз,якщо ви мені допоможете. Ми забули ще встановити одну ланку. Давайте повернемося до нашої пшениці. А кому ще потрібна пшениця і для чого? (людині,із пшениці випікають хліб і тістечка)

  • Правильно,наш сюрприз – це солодкі тістечка, в склад яких входить пшениця і якими тепер ми всі посмакуємо..

 

doc
Додано
2 березня 2019
Переглядів
2141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку