Урок "Україна - неповторна країна"

Про матеріал

Поглиблення знань учнів про державні символи України,про відомих постатей та про важливі події часів незалежної України.

Перегляд файлу

 «Україна – неповторна країна»

Мета: поглиблення знань учнів про Україну; розвиток мовлення, мислення,  уміння оцінювати твори мистецтва та пам’ятки культури; ,виховання почуття патріотизму та національної свідомості, любові до Батьківщини.

Обладнання: телевізор, ноутбук, магніти, прапор та карта України,аркуші із зображеннями, чистий аркуш паперу, простий олівець, монета.

Музичне та відео оформлення:  Гімн України, відеоролики ««Перлина Україна», «Історія України за 3 хвилини»,«Революція гідності для дітей»

Хід уроку

І. Вступ.

Учитель. Добрий день, діти. Рада вас всіх бачити. Будь ласка,усміхніться один одному й побажайте гарного дня.

(Діти вітаються один з одним, бажаючи гарного дня).

  1. Повідомлення теми.
    Учитель.

 Де найкраще місце на землі?

Де зелені хмари яворів
Заступили неба синій став,
На стежині сонце я зустрів,
Привітав його і запитав:
— Всі народи бачиш ти з висот,
Всі долини і гірські шпилі.
Де ж найбільший на землі народ?
Де ж найкраще місце на землі? —
Сонце усміхнулося здаля:
— Правда, все я бачу з висоти.
Всі народи рівні. А земля
Там найкраща, де вродився ти!
Виростай, дитино, й пам'ятай:
Батьківщина — то найкращий край!

 

Учитель. Батьківщина… Наша рідна країна, земля наших батьків, на якій ми  народилися і живемо, яка стала для всіх нас Батьківщиною.

Сьогодні на уроці ми поговоримо про Україну – край, де ми народилися й живемо.

2. Практична робота: кріплення прапора та карти України на дошку.

Розгляд зображень,що містяться на партах.

(На партах дітей аркуші з зображеннями про Україну)

3.  «Асоціативний кущ». Вправа «Піктограма»

Учитель.  На дошці вивішуємо  зображення-асоціації.

(Діти беруть аркуші, які в них на парті та по черзі виходять до дошки та
кріплять на карту кордонів України.)

Учитель. Ми живемо в  країні,де є свої традиції, символи та видатні люди,які поклали своє життя за наше майбутнє.

ІІ. Основна частина

Учитель. 24 серпня наша держава відзначає 30-ту річницю своєї Незалежності. За цей час Україна стала сильнішою і могутнішою. Як і будь яку іншу державу її відрізняють від інших країн світу: Гімн, Прапор і Герб.

З Гімном пов’язані віковічні прагнення нашого народу до незалежності, які в наш час стали реальністю. Прошу всіх встати.

(Учителі та учні виконують Гімн України – 2 хв)

Учитель. Символом суверенітету нашої держави є і синьо-жовтий Прапор, день народження якого ми щорічно відзначаємо 23 серпня, починаючи з 2004 року.

Існує кілька версій поєднання саме синього та жовтого кольорів на нашому Прапорі.

(Відповіді дітей)

Учитель. Ми сьогодні за допомогою монети  зможемо провести дослід, який створить відбиток Герба нашої держави.

(Учитель демонструє етапи досліду, діти виконують)

Обладнання: чистий аркуш паперу, простий олівець, монета 1 грн.

Перебіг досліду

  1. Накриваємо монету чистим аркушем паперу.
  2. Починаємо зафарбовувати аверс монети простим олівцем.

Учитель. На папері залишається зображення Герба.

(Виконання досліду – до 2 хв)

Учитель. Пам’ятаймо, що ми є свідками великих змін нашої Батьківщини, і ви – майбутнє нашої держави!

Учитель. Ми з вами щойно переконалися, що наша країна мальовнича, єдина й неповторна. Але засиділись мабуть. Тож не завадить і порухатись.

 Фізкультхвилинка руханка «Перлина Україна»

(Діти виконують руханку під музику «Перлина Україна» – до 2 хв)

Учитель. Україна… Це не просто слово. Це не назва на географічній карті. Це наша домівка, де мама і тато, де тепло й затишно. Це славна земля з довгою історією, яку творив волелюбний народ. Ось уже 30 років ми прагнемо довести своє право на існування на політичній мапі світу. Перші кроки незалежності стали випробуванням – тестуванням на зрілість, на терпіння, на толерантність, нарешті – на здоровий глузд. Нині уже ніхто не сумнівається в тому, що український народ у змозі поліпшити життя у своєму домі. Давайте ж згадаємо як усе починалось.

(Демонструється відео «Історія України за 3 хв»)

Учитель. Які ж ознаки характеризують державу як незалежну. Передусім це – територіальна цілісність, тобто цілісність і недоторканність території в межах державного кордону. Відповідне положення закріплено в Конституції України. Згідно зі Ст.2 документа,

Учитель. Що таке революція?/Україна за 30 років своєї незалежності пережила 3 революції. 21 листопада Україна відзначає День гідності та свободи, присвячений початку двох революцій у країні – Помаранчевої й Євромайдану.

(Перегляд відеоролика про революцію гідності для дітей)

III. Підсумок уроку

Учитель. Сьогодні  ви  поглибили свої знання про рідну країну.Погляньте на дошку,яка чудова вийшла карта України.

Я бажаю всім, щоб ви завжди з гордістю говорили про свою Батьківщину,як це ми виконували на сьогоднішньому уроці.

 

docx
Додано
16 жовтня 2021
Переглядів
594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку