Тема уроку: Україна – єдина країна
Мета уроку:
Обладнання: презентація, вислови та плакати про Україну, малюнки про Україну, картки із завданнями, картки з буквами, кольоровий папір, ножиці, олівці.
Епіграф: Тепло своїх долонь, і розуму, і серця, я Україні милій віддаю!
Хід уроку
І. Організація навчальної діяльності
1. Привітання .
Пролетіло тепле літо,
В школу повернулись діти.
Відпочили всі нівроку!
Із новим навчальним роком!
2. Поздоровлення з Днем знань
- Дорогі діти! Ось і пролунав дзвоник, проголосивши початок нового навчального року. Я хочу всіх вас із цим привітати і бажаю підкорити нові вершини знань, зустріти добрих і надійних друзів та досягти омріяної мети.
- Отже, ми починаємо наш перший урок.
3. Гра «Шифрувальник» - Про що буде йти мова на сьогоднішньому уроці, ви дізнаєтесь із зашифрованого речення.
айЗн, биюл, гарійбео нуїраУк – йинідр йарк!
( Знай, люби, оберігай Україну – рідний край!) Переглянемо відео.
ІІ. Повідомлення теми і завдань уроку
-Як ви вважаєте, про що піде мова на уроці?
Прочитайте тему нашого уроку.
(Діти з екрану читають тему «Україна – єдина країна »
Асоціативний кущ .Які почуття викликає у вас саме слово Україна?
Радість вірність гордість бережливе ставлення
повага смуток
Україна єдність
любов
впевненість відвертість щирість
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
-Саме такими почуттями наділений патріот – людина, яка любить своюБатьківщину, йде на подвиг за неї, віддана своєму народові.Запишіть до кожної букви слова патріот, що саме і як слід робити людям – патріотам, щоб рідна земля була квітучою і щасливою.
П – поважати традиції та звичаї своєї Батьківщини
А – активно діяти
Т – трудитися на благо своєї країни
Р - розвиватися самому
І – ініціативу проявляти
О – обережним бути
Т – творити добро
ІV. Осмислення та усвідомлення матеріалу уроку
1.-Вчитель: Наша рідна Україна, наша Батьківщина, яка має свою землю, свою мову, культуру, історію, власні звичаї і традиції має також неповторні державні символи.
Про них послухайте казку.
Підросли вони і вирішили піти в люди і прославити свою матір.
Першим пішов старший син. Мати, щоб він про неї пам’ятав, подарувала йому золоту корону з трьома промінчиками. Пішов син. І за корону, яка зігрівала людей і вела
вперед, показувала дорогу до кращого життя, дали першому сину ім’я – Тризуб.
Середньому сину мати в дорогу подарувала жовто-блакитний одяг. Своїми хорошими справами прославив він свою матір. Дали люди йому ім’я – Прапор.
А там, де був молодший син, завжди звучала дзвінкоголоса пісня, тому що мати подарувала молодшому сину голос солов’я. І дали йому ім’я – Гімн.
З того часу йдуть завжди разом – Тризуб, Прапор і Гімн, прославляючи рідну матір.
2.Перегляд відео презентації.
1 група: кросворд (прапор)
2 група: кросворд (тризуб)
3 група: кросворд (калина)
4.Гра «Знайди слово»
1 група
ЯКЛЮБИСТОКТОЗИМІ
БМАЛЬВАКИВАМАКТ 2 група УВЮББЕЗСМЕРТНИКЬ РОМАШКАІТДЕРЕВІЙ
3 група ЗВЯБЛУНЯНТРОЯНДА МАСВОЛОШКИЮЛДЖГИ
(Любисток, мальва, мак, безсмертник, ромашка, деревій, яблуня, троянда, волошки). Зараз кожен учень виріже з кольорового паперу сердечко, потім обведе свою долоньку і все це ми розмістимо навколо своєї Батьківщини. Щоб наша країна була захищена любов’ю та теплом наших сердець, долонь. Ми будемо пам’ятати, що ми- українці, патріоти, ми робимо все для того, Вітчизна процвітала, була могутньою державою. А ваш обов’язок, діти, старанно вчитись на благо своєї Батьківщини.
5.Робота з прислів’ям.Без верби і калини … (нема України).За рідний край … (життя віддай).Кожному мила … (своя сторона).Людина без Вітчизни - … (як соловей без пісні).
7.Хвилина скорботи.
8.Практична робота.
- Зараз кожен учень виріже з кольорового паперу сердечко, потім обведе свою долоньку і все це ми розмістимо навколо своєї Батьківщини. Щоб наша країна була захищена любов’ю та теплом наших сердець, долонь. Ми будемо пам’ятати, що ми- українці, патріоти, ми робимо все для того, Вітчизна процвітала, була могутньою державою. А ваш обов’язок, діти, старанно вчитись на благо своєї Батьківщини.
V. Підсумок уроку
-Ось і підійшов до завершення наш урок. Напевне, всі ви зрозуміли, на якій унікальній землі ми живемо. Ми переконалися, що про країну, де народилися і живемо, необхідно знати якомога більше. Її потрібно любити, шанувати, також поважати звичаї та традиції. А знання, отримані в школі, допоможуть нам принести користь Вітчизні в майбутньому.Діти, дякую вам за чудову роботу!