Урок української літератури "Тичина" (з використанням віртуальної дошки Linoit

Про матеріал
Представлений матеріал — віртуальна дошка “Тичина”, створена на платформі Linoit. Це урок-дослідження життя і творчості Павла Григоровича Тичини, епохи, в якій він жив і працював, а також обставин, які змусили його фактично поховати свій поетичний дар. Це спроба не засудити, а зрозуміти, і весь матеріал підібрано з цією метою.
Перегляд файлу

Опис матеріалу

 

      Представлений матеріал — віртуальна дошка “Тичина”, створена на платформі Linoit, яку я використовую на своїх уроках. Це урок-дослідження життя і творчості Павла Григоровича Тичини, епохи, в якій він жив і працював, а також обставин, які змусили його фактично поховати свій поетичний дар. Це спроба не засудити, а зрозуміти, і весь матеріал підібрано з цією метою.

        Власне, ця віртуальна дошка є своєрідним планом уроку, розділеним на блоки-періоди життя Тичини: молоді роки, кохання, Харків, Київ. Останнім блоком подані вислови сучасників про Тичину.

    Головна вимога — технічне забезпечення. Знадобиться відповідне обладнання: мультимедійний комплекс (ноутбук, проектор, інтерактивна дошка), або хоча б ноутбук і біла поверхня (екран), але у такому випадку віртуальною дошкою потрібно керувати не дотиком, а з ноутбука

           На віртуальному полотні розміщені фотографії, наліпки з висловами та лінками на додаткові матеріали (відеоролики з You Tube, віртуальна екскурсія квартирою-музеєм П.Тичини у Києві, статті з інтернет-ЗМІ, сайт ProSlovo.com, присвячений історії харківського будинку “Слово” тощо). Усі посилання активні, наліпки, за бажанням, можна рухати або “прикріпити” до дошки віртуальною кнопкою.

           У нижньому правому кутку дошки є зручний навігатор, який дозволяє швидко переміститися з однієї частини дошки на іншу, у верхньому правому кутку є робоча панель, яка дозволяє доповнити дошку різними матеріалами (фото, відео, файли, стікери). Тому навіть після використання дошки на уроці можна її змінювати, адаптувати до інших класів, додавати або прибирати наповнення.

             У  нижній  частині  дошки  наведені  запитання   для   узагальнення  і закріплення матеріалу, домашнє завдання з лінками на інтерактивну вправу LearningApps  і тест з платфоми НаУрок, а також додаткові матеріали для учнів і вчителя (з посиланнями)

             Єдина незручність — відсутність української мови у налаштуваннях самої платформи Linoit, із-за чого трапляється спотворення тексту на стікерах (наліпках), тому потрібно перевірити налаштування мови у самому браузері комп’ютера (ноутбука).

 

 

 

 

 

 

Моя віртуальна дошка “Тичина”:

 

 

 

 

 

 

Посилання, наведені на віртуальній дошці “Тичина”:

 

1. “Ви знаєте, як липа шелестить...” https://youtu.be/n7IDxGFZALA

2. “Соняшні кларнети” https://youtu.be/bR3soT5UIHM

3. Гра на кларнеті https://youtu.be/lunbssirvo0

4. “О панно Інно...” https://youtu.be/2K8WrvHPSy0

5. “Пам’яті тридцяти” https://youtu.be/MpGvVW9R3aA

6. Будинок “Слово” http://proslovo.com/people

7. Київська квартира-музей Павла Тичини http://www.istpravda.com.ua/articles/2013/01/28/110325/

8. Тест “Павло Тичина, Біографія”, автор Пантюк Л.І., На Урок: https://naurok.com.ua/test/pavlo-tichina-biografiya-555198.html

9. Інтерактивна вправа “Павло Тичина: так чи ні”, автор ПИРАНЬЯ, LearningApps: https://learningapps.org/23530615

 

Додаткові матеріали для вчителя та учнів:

 

1. 47 фактів про Тичину: https://nus.org.ua/articles/yakyjs-staryj-ya-tut-vyjshov-47-faktiv-pro-tychynu-shho-ne-rozkazhut-u-shkoli/ 

2. Документальний проєкт “Гра долі”:

 "Я кличу тебе" https://youtu.be/VAK_pzGCE4k

3. "П"ять Тичин" http://www.istpravda.com.ua/articles/2011/01/23/17518/

4. “Кларнет і дудка” http://www.golos.com.ua/article/341185

5. “Арфами, арфами...” https://youtu.be/raiWYvMBKAI

6. “На Аскольдовій могилі” https://youtu.be/kLCoNxUvslc   

7. “Ви знаєте, як липа шелестить” https://youtu.be/Wg9bwAlW8p8

8. "Це космогенез": Як читати Павла Тичину сьогодні https://suspilne.media/201283-u-kievi-prezentuvali-fotoalbom-z-nagodi-30-ricca-vidnovlenna-nezaleznosti-ukraini/

9. Про трагічну долю поета і відносини з "шістдесятниками" https://suspilne.media/199828-den-narodzenna-pavla-ticini-ak-z-nim-zmagalisa-sistdesatniki/

 

       Пропоную оцінити зручність платформи Linoit  і всі переваги використання віртуальної дошки на уроках, а також сподіваюся, що підібрані мною матеріали і зразок моєї віртуальної дошки допоможуть комусь у проведенні цікавого, змістовного, насиченого і динамічного уроку.

 

Більш докладну інструкцію зі створення віртуальних дошок на різних платформах, у т.ч.  Linoit можна знайти за посиланням https://nmcpto.sumy.ua/wp-content/uploads/2020/11/%D0%9E%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD-%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%BA%D0%B0-%D0%B2-%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%BC%D1%83-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%96.-%D0%A3%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D1%87-%D0%86.%D0%9E.%D0%A1%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0-1.pdf - чудова робота методиста навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області Ірини Олександрівни Смирнової.

 

       

 Дякую за увагу!

 

docx
Додано
31 січня 2022
Переглядів
552
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку