Урок української мови у 8 класі "Відокремлене означення"

Про матеріал

Презентація буде цікавим додатком до уроку про відокремлені означення. Метою матеріалу є поглиблення знань учнів про відокремлені означення, ознайомлення з основними способами морфологічного вираження відокремлених означень, їх місцем у реченні відповідно до означуваного слова; формування вміння знаходити в тексті відокремлені й невідокремлені означення; трансформування їх один в одного; виховування любові до рідної природи, особливо навесні.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Доброго здоров'я, доброго всім дня. Хай вам сонце світить у вікно щодня. Хай сміється небо і дивує світ. А Весна дарує вам барвистий цвіт.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Принципи роботи на уроці Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно й плідно працювати.

Номер слайду 5

Відокремлені означення

Номер слайду 6

Поглибити знання про відокремлені означення, умови їх відокремлення; формувати вміння знаходити в тексті такі означення, ставити й пояснювати розділові знаки; виховувати любов до весняної природи. Мета

Номер слайду 7

ЕпіграфІ сонце, й сніг, і ожеледь — все разом.І я не знаю: це весна чи ні?Сваровськи би позаздрив дивним стразам,Що мерехтять у мене на вікні. Ліна Костенко

Номер слайду 8

. Лінгвістичний калейдоскоп

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Спостереження над мовним матеріалом

Номер слайду 11

Вибірковий експеримент

Номер слайду 12

І ось у причаєній тиші дня впали перші краплі весняного дощу. Спершу поодинокі, легенькі та швидкі, вони прямовисно полетіли, полетіли м’яко й лагідно. Були вони теплими, і свіжістю війнуло від їхнього срібного, осяяного лету. Світило сонце, ішов дощ – і вдалині раптом золотисто-білі стовпи світла, ясні, урочисті, могутні, упали із-за хмар. Омите прозорим дощем, усе здавалося легким, оновленим.

Номер слайду 13

Мовознавчий трансформер. Блакить переливається веселковою барвою. Барва розлита по небу. Весняний ліс здавався казковим. Його освітлювали вранішні промені сонця. Вогка земля мліла в теплому золоті сонячного проміння. Земля звільнилася від тіней і холодків.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Тлумачний практикум. Побудований на піску Втрачений шанс ненадійний. Замкнений у собі Скупаний у любистку невикористані можливостімовчазнийдуже вродливий

Номер слайду 16

Розумне перо1.Із степу долітав теплий дух розпареної землі, змішаний із запахом торішніх полинів. 2. Налита сонцем і вітрами, хлюпоче веслами весна. 3. Надвечір знову пройшов короткий, теплий, летючий дощ.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Незакінчені речення

Номер слайду 19

Творче конструювання. Квітують сади; облиті білим, блідо-рожевим цвітом; українські сади, вишневі, красиві, розкидані побіля хат; охоплені пелюстковою заметіллю; створюючи ілюзію казковості.

Номер слайду 20

ЕпіграфІ сонце, й сніг, і ожеледь — все разом.І я не знаю: це весна чи ні?Сваровськи би позаздрив дивним стразам,Що мерехтять у мене на вікні. Ліна Костенко

Номер слайду 21

Сьогодні на уроці я зрозумів(зрозуміла)…Найважчим для мене було…На уроці мені найбільше запам’яталося…Вивчений матеріал мені знадобиться…Рефлексія

Номер слайду 22

Домашнє завдання. Вивчити параграф 46, вправа 344. Скласти твір-роздум «Мої весняні мрії»

Номер слайду 23

pptx
Додано
29 липня 2018
Переглядів
1745
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку