Урок "УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ З ТЕМ «ПРОСТЕ РЕЧЕННЯ», «ДВОСКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ» "

Про матеріал

Урок №

Тема. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ З ТЕМ «ПРОСТЕ РЕЧЕННЯ», «ДВОСКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ» (українська мова, 8 клас)

Мета: узагальнити й систематизувати знання з розділу ТЕМ «ПРОСТЕ РЕЧЕННЯ», «ДВОСКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ», сформувати цілісну систему особистих знань учнів з теми, структурувати вивчений теоретичний матеріал, удосконалювати пунктуаційні вміння й навички; розвивати творчі вміння самостійно розв'язувати нові пізнавальні завдання; удосконалювати мисленнєві дії аналізувати, порівнювати, систематизувати й узагальнювати, доводити й обґрунтовувати тощо; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу розвивати спостережливість, уважність, кмітливість як важливі елементи розумової діяльності людини.

Тип уроку: урок узагальнення й систематизації вивченого.

Форма уроку: урок – віночок.

Обладнання: підручник, картки із завданням, підручник,сигнальні картки

Хід уроку

І Організаційний момент.

Вчитель. Добрий день. Перед тим як розпочати наш урок, давайте проведемо вправу і визначимо, з яким настроєм ви прийшли на урок. Перед вами в довільному порядку кольорові смужки, вам потрібно обрати ту, яка вам до вподоби і відповідає вашому психологічному стану. Я називаю кольори, а ви обираєте смужку з кольором.

Ключ:

червоний – піднесеність;

помаранчевий – радість;

жовтий – приємність;

зелений – спокій;

фіолетовий – тривожність;

синій – сум;

чорний – незадоволення;

білий – складно визначитися.

Вчитель. Дякую вам за щирі відповіді. Сподіваюсь, що хто прийшов на урок із поганим настроєм, то він поліпшиться, а ті, хто прийшли з гарним, то ваш настрій не зіпсується.

ІІ Оголошення теми й форми проведення.

Вчитель. Вивчаючи українську мову і літературу, ми знаємо, що український народ має багато звичаїв, обрядів і символів, і одним із символів є віночок. І я пропоную провести наш урок саме у формі віночка. Усі згодні? Тож почнемо.

Взагалі український віночок – це не просто красота, а й оберіг, «знахар душі», бо у ньому є така чародійна сила, яка біль знімає і здоров'я відновлює.

ІІІ Мотивація навчальної діяльності учнів.

Вчитель. Дивлячись на нашу тему, скажіть, які наші дії на урок? Дякую. Але я теж сподіваюсь, що ви під час уроку:

1 – удосконалите і систематизуєте відомості про прості та двоскладні речення;

2 – удосконалите вміння визначати тип односкладних речень;

3 – навчитесь правильно використовувати у мовленні види другорядних членів речення ;

4 – розвинете вміння аналізувати та узагальнювати вивчений матеріал;

5 – виховаєте любов до рідного краю через творчість українських письменників.

ІV Основний зміст роботи.

Вчитель. Поставивши завдання на цей урок, ми переходимо до їх виконання, під час уроку будемо з вами вплітати квіти у наш віночок.

Першою квіткою, яку ми повинні вплести, буде мальва. Це символ віри, надії та любові. Але для того, щоб її вплести, нам потрібно виконати різні завдання. І оскільки квіти складаються з пелюсток, то під час уроку ми будемо збирати пелюстки, виконуючи певні завдання.

Пелюстка «Повторення»

Завдання: зробити синтаксичний розбір наведених речень.

• Ми палко любимо свою країну.

• Учні нашої школи на канікулах хочуть поїхати на екскурсію до Києва.

Вчитель. Добре. Отже, дивлячись на ці речення, ми бачимо, що вони двоскладні, а які ж це речення односкладні?

Дякую. Давайте візьмемо другу пелюстку.

Пелюстка «Бліц - опитування»

Завдання: дайте відповіді на питання.

• З чого складається граматична основа речення?

• Які речення називаються двоскладними?

• Яке речення називається односкладним?

• Які види односкладних речень з головним членом у формі присудка ви знаєте?

• Які види односкладних речень з головним членом у формі підмета ви знаєте?

• Чи потрібен в односкладному реченні другий головний член?

Пелюстка «Робота з підручником»

Завдання: підручник, сторінка 65 , вправа 147

Вчитель.

Вчитель. Ось і готова наша перша квітка, можемо вплести її у наш віночок.

Наступна квітка, яку ми повинні зібрати, буде барвінок. Він символізує життя. Ця рослина тягнеться до людського житла. Зимою відвар з барвінку п'ють від простуди, а влітку барвінком прикрашають святковий хліб, дім, плетуть весільні букети. Цілий рік його шанують, і вважають символом життя. Отже, почнемо збирати пелюстки барвінку.

Пелюстка «Перетворення»

Завдання: усно перебудуйте подані двоскладні речення на односкладні о –о.

• Я на вбогім сумнім перелозі буду сіять барвисті квітки.

• Ми любим дивитись на зорі, на їх неосяжну сім'ю, шукаєм в буремному морі по зорях дорогу свою.

• Я візьму шматок літа, кину в воду і зварю чистим злотом оповиту, не розбризкану зорю.

Пелюстка «Виберіть»

Завдання: Запишіть речення з порівняльними звороти. Поясніть уживання коми при порівняльних зворотах(1 група 1,2,3 речення; 2група – 4,5,6речення)

1.Весняне сонце вже припікало, як улітку. Ліс гомонить, мов живий. (А. Малишко) 2.І всі ми, як один, підняли вгору руки. (І. Франко)3. Все він робив не як люди. (Л. Глібов)4. Хлопець хороший, дарма що гарячий. (Ю. Смолич) 5.Упав як підкошений. Він був неначе сонний. (О. Корнійчук) 6.Усе в нього не як у людей. Олег як син рибалки добре знав морські звичаї. (В. Підмогильний)

Пелюстка «Завершіть»(парова робота)

Завдання: переписати прислів'я, завершивши їх.

• За добро віддячують добром, а не…

• Роботу роблять не лише терпінням, а й…

• Упізнають вовка і в…

• Вміючи, печуть хліб і з …

Для довідок: Злом, умінням, шуму, баранячій шкурі, каменю.

Вчитель. Ми завершили збирати другу квітку – барвінок. Можемо вплести у наш віночок. Продовжуємо далі збирати квіти із пелюстків – завдань. І наступна квітка – ромашка. Вона дарує людям здоров'я. Її вважають символом доброти і ніжності. Перша пелюстка у нас уже є, тому почнемо виконувати завдання з другої.

Пелюстка «Зробіть вибір»(парова робота)

Завдання : «Вибірково – розподільна робота»

Пропоную вам завдання, суть якого полягає у тому, щоб з поданого тексту вибрати і розподілити у дві колонки речення з головним членом підметом та присудком

1. Холод. 2. Невеличкий сніжок. 3. Світу білого не видно. 4. Не стало видно ні неба, ні землі. 5. По дворах понавертало кучугури. 6. Вулиці забиті, занесені. За Панасом Мирним

Пелюстка «Робота з підручником»

Завдання: підручник, сторінка 65, вправа 148 усно. Прочитайте текст,дотримуючись нарм літературної вимови. Наведіть із тексту приклади таких речень: розповідних. Питальних, спонукальних,окличних.

Пелюстка «Відпочиньте»

Завдання: Оберіть зручну позу, сидячи на стільці. Голову схиліть на груди, руки можна покласти на коліна. Розслаблення м'язів приносить відчуття спокою. Тому повторюйте (можна про себе):

• Я заспокоююсь

• Я дихаю легко

• Я відпочиваю. Відпочиває моє тіло, мозок.

• Я почуваю себе зовсім спокійно

• Я здоровий

• Я впевнений у собі

• Сили мої відновились

• Я знову можу виконувати завдання

(Під час вправи звучить спокійна музика ).

Вчитель. Ось і готова ромашка. Вплітаємо і продовжуємо нашу роботу. Наступна квітка – волошка. Ця квітка у вінку символізує чисту радість та сподівання, що живуть у кожній людській душі.

Пелюстка «Аукціон знань»

Завдання : дати відповіді на запитання й виконати завдання.

  • 1.Яке речення називається простим?
  • 2.У чому різниця між простим і складним реченням?
  • 3.Який головний член речення називається присудком?
  • 4.На що вказує означення?
  • 5.Які види означень ви знаєте? (узгоджені та неузгоджені )
  • 6. Яка його стилістична роль?
  • 7.Що таке додаток?
  • 8.Який другорядний член речення називають додатком?
  • 9.Як відрізнити прямий додаток від непрямого?
  • 10.Які види обставин вам відомі?
  • 11. Чим вони виражаються, на які запитання відповідають?
  • 12.Яким членом речення виступає порівняльний зворот?

Пелюстка «Творче конструювання»

Завдання :лінгвістичне змагання

Запишіть за 1 – у хвилину якомога більше прислів'їв та приказок, у яких би був порівняльний зворот.

Зачитуємо.

Пелюстка «Перебудуйте»

Завдання: гра «Редактор».

—Із поданих слів і словосполучень складіть речення та поставте логічний наголос.

1.Надворі прохладно.(прохолодно) 2. Голольод.(ожеледь) 3.Проїжджа сторона(частина) вулиці.

Вчитель. Можемо і волошку вплести у наш вінок. У нас залишається ще одна квітка, яку нам потрібно зібрати. Це незабудка. Український народ вважає її символом вічності.

Пелюстка «Тренувальне завдання.»

Завдання:

— Прочитайте поезію, спишіть, підкресліть другорядні члени речення(1 та5 реченння)

Цей ліс живий

Цей ліс живий. У нього добрі очі. Шумлять вітри у нього в голові. Старезні пні, кошлаті поторочі, Літопис тиші пишуть у траві. Дубовий Нестор дивиться крізь пальці На білі вальси радісних беріз. І сонний гриб в смарагдовій куфайці Дощу напився і за день підріс.

(Ліна Костенко)

Пелюстка «Творча робота»

Завдання: творче конструювання «Винахідливий»

Виконуючи завдання потрібно проявити творчість. Із словами скласти і записати три односкладні речення.

Вінок, стрічка, оберіг,звичаї.

Прочитати речення визначити вид(дієслівні,називні)

Пелюстка «Творче конструювання» (робота в міні-групах)

Завдання : об'єднавшись у міні-групи, поширити подані речення другорядними членами, указавши на спосіб їх морфологічного вираження. В одне з речень увести порівняльний зворот.

1-ша група: 1. Нація має звичаї. 2. Збереглося багато повір'їв.

2-га група: 1. Поставлено завдання. 2. Природа залишається загадкою.

3-тя група: 1. Людина прагнула пізнати природу. 2. Змінився ліс.

V Закріплення вивченого матеріалу.

Вчитель. Виконавши всі завдання, ми вплели у наш віночок п'ять квіточок, але взагалі у вінку повинно бути сім, тому ми просто їх додамо, оскільки у нас закінчились прості речення та двоскладні речень. Це мак, який уособлює собою вічну боротьбу між добром і злом; і безсмертник – символ здоров'я. Але мені здається, що у нашому вінку чогось не вистачає. Так правильно – стрічок. І ви маєте змогу їх самостійно вплести, написавши на них, що ви сьогодні запам'ятали найбільше, дізналися нове, досягли. Вам дається одна стрічка на парту, тому ви працюєте в парах.

Я називаю колір стрічки і пояснюю, що він означає, а ви тим часом вплітаєте свою стрічку.

Коричнева – символ землі годувальниці;

Жовта – символ сонця;

Зелена – символ краси і молодості;

Синя – символ води;

Блакитна – символ неба;

Помаранчева – символ хліба;

Фіолетова – символ мудрості;

Рожева – символ щирості та привітності.

Червона – символ добробуту та багатства.

VІ Підбиття підсумків уроку.

Вчитель. Дякую вам за роботу на уроці, я впевнена, що ваші очікування, так як і мої, справдилися, які ми ставили на початку уроку. А чи змінився ваш настрій, давайте перевіримо.(Вчитель називає колір, а учні піднімають стрічки)Я бачу, що у деяких настрій змінився, у позитивну сторону. На уроці ви плідно працювали, тому отримуєте оцінки у відповідності до критеріїв. Вони перед вами на партах. Оголошення оцінок.

VІ Домашнє завдання.

Написати (на вибір):

а) твір-опис краєвиду в художньому стилі, використовуючи художні означення, непоширені прикладки й порівняльні звороти;

б) твір-роздум у публіцистичному стилі на тему «У чому проявляється мудрість людини?», використовуючи обставини різних видів та порівняльні звороти

Перегляд файлу

Урок №

Тема.  УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ З ТЕМ «ПРОСТЕ РЕЧЕННЯ», «ДВОСКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ» (українська мова, 8 клас)

Мета: узагальнити й систематизувати знання з розділу ТЕМ «ПРОСТЕ РЕЧЕННЯ», «ДВОСКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ», сформувати цілісну систему особистих знань учнів з теми, структурувати вивчений теоретичний матеріал, удосконалювати пунктуаційні вміння й навички; розвивати творчі вміння самостійно розв’язувати нові пізнавальні завдання; удосконалювати мисленнєві дії аналізувати, порівнювати, систематизувати й узагальнювати, доводити й обґрунтовувати тощо; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу розвивати спостережливість, уважність, кмітливість як важливі елементи розумової діяльності людини.

Тип уроку: урок узагальнення й систематизації вивченого.

Форма уроку: урок – віночок.

Обладнання: підручник, картки із завданням, підручник,сигнальні картки

 

 

Хід уроку

І Організаційний момент.

Вчитель. Добрий день. Перед тим як розпочати наш урок, давайте проведемо вправу і визначимо, з яким настроєм ви прийшли на урок. Перед вами в довільному порядку кольорові смужки, вам потрібно обрати  ту, яка вам до вподоби і відповідає вашому психологічному стану. Я називаю кольори, а ви обираєте смужку з кольором.

Ключ:

червоний – піднесеність;

помаранчевий – радість;

жовтий – приємність;

зелений – спокій;

фіолетовий – тривожність;

синій – сум;

чорний – незадоволення;

білий – складно визначитися.

Вчитель. Дякую вам за щирі відповіді. Сподіваюсь, що хто прийшов на урок із поганим настроєм, то він поліпшиться, а ті, хто прийшли з гарним, то ваш настрій не зіпсується.

ІІ Оголошення теми й форми проведення.

Вчитель. Вивчаючи українську мову і літературу, ми знаємо, що український народ має багато звичаїв, обрядів і символів, і одним із символів є віночок. І я пропоную провести наш урок саме у формі віночка. Усі згодні? Тож почнемо.

Взагалі український віночок – це не просто красота, а й оберіг, «знахар душі», бо у ньому є така чародійна сила, яка біль знімає і здоров'я відновлює.

ІІІ Мотивація навчальної діяльності учнів.

Вчитель. Дивлячись на нашу тему, скажіть, які наші дії на  урок? Дякую. Але я теж сподіваюсь, що ви під час уроку:

1 – удосконалите і систематизуєте відомості про прості та двоскладні  речення;

2 – удосконалите вміння визначати тип односкладних  речень;

3 – навчитесь правильно використовувати у мовленні види другорядних членів речення ;

4 – розвинете вміння аналізувати та узагальнювати вивчений матеріал;

5 – виховаєте любов до рідного краю через творчість українських письменників.

ІV Основний зміст роботи.

Вчитель. Поставивши завдання на цей урок, ми переходимо до їх виконання, під час уроку будемо з вами вплітати квіти у наш віночок.

Першою квіткою, яку ми повинні вплести, буде мальва. Це символ віри, надії та любові. Але для того, щоб її вплести, нам потрібно виконати різні завдання. І оскільки квіти складаються з пелюсток, то під час уроку ми будемо збирати пелюстки, виконуючи певні завдання.

Пелюстка «Повторення»

Завдання: зробити синтаксичний розбір наведених речень.

 Ми палко любимо свою країну.

 Учні нашої школи на канікулах хочуть поїхати на екскурсію до Києва.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель. Добре. Отже, дивлячись на ці речення, ми бачимо, що вони двоскладні, а які ж це речення односкладні?

Дякую. Давайте візьмемо другу пелюстку.

Пелюстка «Бліц - опитування»

Завдання: дайте відповіді на питання.

 З чого складається граматична основа речення?

 Які речення називаються двоскладними?

 Яке речення називається односкладним?

 Які види односкладних речень з головним членом у формі присудка ви знаєте?

 Які види односкладних речень з головним членом у формі підмета ви знаєте?

 Чи потрібен в односкладному реченні другий головний член?

Пелюстка «Робота з підручником»

Завдання: підручник, сторінка  65    , вправа   147  

 

Вчитель.

Вчитель. Ось і готова наша перша квітка, можемо вплести її у наш віночок.

Наступна квітка, яку ми повинні зібрати, буде барвінок. Він символізує життя. Ця рослина тягнеться до людського житла. Зимою відвар з барвінку п'ють від простуди, а влітку барвінком прикрашають святковий хліб, дім, плетуть весільні букети. Цілий рік його шанують, і вважають символом життя. Отже, почнемо збирати пелюстки барвінку.

 

Пелюстка «Перетворення»

Завдання: усно перебудуйте подані двоскладні речення на односкладні о –о.

 Я на вбогім сумнім перелозі буду сіять барвисті квітки.

 Ми любим дивитись на зорі, на їх неосяжну сім'ю, шукаєм в буремному морі по зорях дорогу свою.

 Я візьму шматок літа, кину в воду і зварю чистим злотом оповиту, не розбризкану зорю.

 

Пелюстка «Виберіть»

Завдання: Запишіть речення з порівняльними звороти. Поясніть уживання коми при порівняльних зворотах(1 група 1,2,3 речення; 2група – 4,5,6речення)

 

1.Весняне сонце вже припікало, як улітку. Ліс гомонить, мов живий. (А. Малишко) 2.І всі ми, як один, підняли вгору руки. (І. Франко)3. Все він робив не як люди. (Л. Глібов)4. Хлопець хороший, дарма що гарячий. (Ю. Смолич) 5.Упав як підкошений. Він був неначе сонний. (О. Корнійчук) 6.Усе в нього не як у людей. Олег як син рибалки добре знав морські звичаї. (В. Підмогильний)

 

Пелюстка «Завершіть»(парова робота)

Завдання: переписати прислів'я, завершивши їх.

 За добро віддячують добром, а не…

 Роботу роблять не лише терпінням, а й…

 Упізнають вовка і в…

 Вміючи, печуть хліб і з …

Для довідок: Злом, умінням, шуму, баранячій шкурі, каменю.

 

Вчитель. Ми завершили збирати другу квітку – барвінок. Можемо вплести у наш віночок. Продовжуємо далі збирати квіти із пелюстків – завдань. І наступна квітка – ромашка. Вона дарує людям здоров'я. Її вважають символом доброти і ніжності. Перша пелюстка у нас уже є, тому почнемо виконувати завдання з другої.

 

Пелюстка «Зробіть вибір»(парова робота)

Завдання : «Вибірково – розподільна робота»

        Пропоную вам завдання, суть якого полягає у тому, щоб з поданого тексту вибрати і розподілити у дві колонки речення з головним членом підметом та присудком

       1. Холод. 2. Невеличкий сніжок. 3. Світу білого не видно. 4. Не стало видно ні неба, ні землі. 5. По дворах понавертало кучугури. 6. Вулиці забиті, занесені.                                                                                            За Панасом Мирним

 

Пелюстка «Робота з підручником»

Завдання: підручник, сторінка 65, вправа 148 усно. Прочитайте текст,дотримуючись нарм літературної вимови. Наведіть із тексту приклади таких речень: розповідних. Питальних, спонукальних,окличних.

 

Пелюстка «Відпочиньте»

Завдання: Оберіть зручну позу, сидячи на стільці. Голову схиліть на груди, руки можна покласти на коліна. Розслаблення м'язів приносить відчуття спокою. Тому повторюйте (можна про себе):

 Я заспокоююсь

 Я дихаю легко

 Я відпочиваю. Відпочиває моє тіло, мозок.

 Я почуваю себе зовсім спокійно

 Я здоровий

 Я впевнений у собі

 Сили мої відновились

 Я знову можу виконувати завдання

(Під час вправи звучить спокійна музика ).

 

Вчитель. Ось і готова ромашка. Вплітаємо і продовжуємо нашу роботу. Наступна квітка – волошка. Ця квітка у вінку символізує чисту радість та сподівання, що живуть у кожній людській душі.

 

Пелюстка «Аукціон знань»

Завдання : дати відповіді на запитання й виконати завдання.

  1. Яке речення називається простим?
  2. У чому різниця між простим і складним реченням?
  3. Який головний член речення називається присудком?
  4. На що вказує означення?
  5. Які види означень ви знаєте? (узгоджені та неузгоджені )
  6.  Яка його стилістична роль?
  7. Що таке додаток?
  8. Який другорядний член речення називають додатком?
  9. Як відрізнити прямий додаток від непрямого?
  10. Які види обставин вам відомі?
  11.  Чим вони виражаються, на які запитання відповідають?
  12. Яким членом речення виступає порівняльний зворот?

 

Пелюстка «Творче конструювання»

Завдання :лінгвістичне змагання

     Запишіть за 1 – у хвилину якомога більше прислів’їв та приказок, у яких би був порівняльний зворот.

     Зачитуємо.

Пелюстка «Перебудуйте»

Завдання: гра «Редактор».

—Із поданих слів і словосполучень складіть речення та  поставте логічний наголос.

1.Надворі прохладно.(прохолодно) 2. Голольод.(ожеледь) 3.Проїжджа сторона(частина) вулиці.

 

Вчитель. Можемо і волошку вплести у наш вінок. У нас залишається ще одна квітка, яку нам потрібно зібрати. Це незабудка. Український народ вважає її символом вічності.

 

 

Пелюстка «Тренувальне завдання.»

Завдання:

— Прочитайте поезію, спишіть, підкресліть другорядні члени речення(1 та5 реченння)

Цей ліс живий

Цей ліс живий. У нього добрі очі. Шумлять вітри у нього в голові. Старезні пні, кошлаті поторочі, Літопис тиші пишуть у траві. Дубовий Нестор дивиться крізь пальці На білі вальси радісних беріз. І сонний гриб в смарагдовій куфайці Дощу напився і за день підріс.

 (Ліна Костенко)

Пелюстка «Творча робота»

Завдання: творче конструювання «Винахідливий»

Виконуючи завдання потрібно проявити творчість. Із словами скласти і записати три односкладні речення.

Вінок, стрічка, оберіг,звичаї.

Прочитати речення визначити вид(дієслівні,називні)

Пелюстка «Творче конструювання» (робота в міні-групах)

Завдання : об’єднавшись у міні-групи, поширити подані речення другорядними членами, указавши на спосіб їх морфологічного вираження. В одне з речень увести порівняльний зворот.

1-ша група: 1. Нація має звичаї. 2. Збереглося багато повір’їв.

2-га група: 1. Поставлено завдання. 2. Природа залишається загадкою.

3-тя група: 1. Людина прагнула пізнати природу. 2. Змінився ліс.

 

V Закріплення вивченого матеріалу.

Вчитель. Виконавши всі завдання, ми вплели у наш віночок п'ять квіточок, але взагалі у вінку повинно бути сім, тому ми просто їх додамо, оскільки у нас закінчились прості речення та двоскладні  речень. Це мак, який уособлює собою вічну боротьбу між добром і злом; і безсмертник – символ здоров'я. Але мені здається, що у нашому вінку чогось не вистачає. Так правильно – стрічок. І ви маєте змогу їх самостійно вплести, написавши на них, що ви сьогодні запам'ятали найбільше, дізналися нове, досягли. Вам дається одна стрічка на парту, тому ви працюєте в парах.

Я називаю колір стрічки і пояснюю, що він означає, а ви тим часом вплітаєте свою стрічку.

 

Коричнева – символ землі годувальниці;

Жовта – символ сонця;

Зелена – символ краси і молодості;

Синя – символ води;

Блакитна – символ неба;

Помаранчева – символ хліба;

Фіолетова – символ мудрості;

Рожева – символ щирості та привітності.

Червона – символ добробуту та багатства.

 

VІ Підбиття підсумків уроку.

Вчитель. Дякую вам за роботу на уроці, я впевнена, що ваші очікування, так як і мої, справдилися, які ми ставили на початку уроку. А чи змінився ваш настрій, давайте перевіримо.(Вчитель називає колір, а учні піднімають стрічки)Я бачу, що у деяких настрій змінився, у позитивну сторону. На уроці ви плідно працювали, тому отримуєте оцінки у відповідності до критеріїв. Вони перед вами на партах. Оголошення оцінок.

 

VІ Домашнє завдання.

Написати (на вибір):

 а) твір-опис краєвиду в художньому стилі, використовуючи художні означення, непоширені прикладки й порівняльні звороти;

б) твір-роздум у публіцистичному стилі на тему «У чому проявляється мудрість людини?», використовуючи обставини різних видів та порівняльні звороти

1

 

docx
Додав(-ла)
Ильяшенко Анна
Додано
17 жовтня 2018
Переглядів
4766
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку