Урок "Узагальнення знань про слова - назви предметів"

Про матеріал
Урок "Узагальнення знань про слова- назви предметів" дає можливість узагальнити знання учнів про слова- назви предметів. Навчає використовувати слова - назви предеметів у мовленні, збагачуючи словниковий запас; допомагає удосконалити вміння ставити питання та змінювати за зразком один-багато, формує навичку сприймати текст на слух, розвиває пам'ять, увагу; виховує бажання допомагати птахам взимку.
Перегляд файлу

 

Тема. Узагальнення знань про слова-назви предметів.                Мета. Узагальнити знання учнів про слова-назви предметів;         вчити використовувати слова-назви предметів у мовленні,              збагачувати словниковий запас дітей; удосконалювати вміння ставити до слів питання та змінювати за зразком     (один- багато); розвивати мовні вміння учнів ;формувати  навичку сприймати текст на слух; розвивати пам’ять, увагу;                            виховувати культуру мовлення та письма; бажання допомагати птахам взимку. 

Обладнання. Предметні малюнки, м’яч, зображення птахів, картки із назвами днів тижня, підручник.

Тип уроку. Комбінований.

         Хід уроку

 

1. – Діти , послухайте казку і скажіть про що ведеться мова?                      (про ніч і день )

    - Як звати день? Сьогодні (п’ятниця) , завтра ? вчора ? Що ми назвали?  ( дні тижня )  

    - Назвіть дні тижня по порядку.

2.  Гра  « Дід Буквоїд »  ( віднови слова )  

  Шо..ер , кал..ндар , пон..ділок , в..дмідь , сере..а , за..ць , н..діля ,         ч..тв..р .                                                                                                             – Які слова відповідають на питання хто? Які на питання – що?               - Складіть речення , використовуючи ці слова.

( У неділю ми їздили до бабусі. Тато Павлика – шофер. Заєць любить моркву. Понеділок- важкий день. Ведмідь взимку спить у барлозі. На стіні висить календар. ) 

  -  У зошитах запишіть дні тижня ( із дошки ) 

3. Вправа 211 ( усно )

4. Гра « Я- тобі , ти – мені » ( використати м’яч ); я говорю слово,  учень-питання.                                                                                      Лисиця , дошка, календар, заєць, трактор, літак, чашка, глечик, овечка, кавун, ложка, хлопець, зима, сміх, бібліотека, продавець, книжка, лісник, брат, ялинка, холод, вітерець.                                             5. Робота в групах. ( Дівчатка знаходять і записують слова, які відповідають на питання ХТО ?, а хлопчики – ЩО?                              Жабка, м’яч, орел, лижі, горобець, сорока, диван, крейда, учень,зошит.                                                                                                    6. На дошці зображення птахів. Назвіть птахів за зразком  (один-багато)                                                                                                                  - Що їсть дятел ? горобчик ? синичка?                              

( Бесіда про потребу  допомоги птахам в зимовий період ).                         7. Підсумок уроку. Оцінювання роботи на уроці .

doc
Додано
22 січня 2019
Переглядів
704
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку