Урок узагальнення знань з теми "Передумови ІІ світової війни, Повсякденне життя та культура у міжвоєнний період"

Про матеріал
Різнорівневі тести для здобувачів освіти І курсу закладів професійної освіти для узагальнення знань з теми "Передумови ІІ світової війни, Повсякденне життя та культура у міжвоєнний період"
Перегляд файлу

Тестові завдання

по темі «Міжнародні відносини, розвиток культури»

І варіант

І РІВЕНЬ  

Виберіть правильну відповідь

  1.                Виберіть правильне твердження   
  1. Яка країна у 1935 році стала жертвою агресивної політики Італії?: ( 0,5 б)

А.

Ефіопія

В.

Єгипет

  1.  

Алжир

Г.

Судан

  1.      Який союз остаточно об’єднав сили агресора?: ( 0,5 б)

А

Берлін - Рим

В.

Берлін – Токіо

Б

Берлін – Рим – Токіо

Г.

Москва – Берлін - Лондон

  1.           З поданих виберіть дату, яка відповідає події.
  1. Коли було підписано Мюнхенську угоду: ( 0,5 б)

А.

6 листопада 1937 р.

В.

25 листопада 1936 р.

Б.

29 вересня 1938 р.

Г.

15 березня 1939 р.

  1. Коли було підписано пакт Ріббентропа - Молотова? ( 0,5 б)

А.

29 вересня 1938 р.

В.

23 серпня 1939 р.

Б.

19 серпня  1939 р.

Г.

31 березня 1939 р.

  1.           Дайте визначення поняттю.
  1. Форма музичного мистецтва, що виникла як синтез африканської та європейської культур.

( 0,5 б)

А.

Опера

В.

Джаз

Б.

Мюзикл

Г.

Рок

  1. Міжнародний договір особливого значення.( 0,5 б)

А.

Протокол

В.

План

Б.

Статут

Г.

Пакт

ІІ РІВЕНЬ  

  1.       Встановіть  відповідність між діячами культури та галуззю їх діяльності (1,5 бали)

А.

М. Планк

1.

Музика

Б.

Е.Хемінгуей

2.

Література

В.

І. Дунаєвський

3.

Наука

Г.

Ч. Чаплін

4.

Графіка

 

 

5.

Кіно

  1.                    5.   Встановіть  відповідність між термінами та їх поняттями (1,5 бали)

А.

Абстракціонізм

1.

Напрямок у  мистецтві, який спирався на людську підсвідомість як єдину справжню реальність

Б.

Кубізм

2.

Напрямок у  мистецтві, який який насичує твори яскравими, зримими образами

В.

Сюрреалізм

3.

 Напрямок у європейському мистецтві, який відходить від традиційних образів

Г.

Символізм

4.

Напрямок у  мистецтві, який висунув принцип виразності мови і форми як ознаки перемоги «духа над матерією»

 

 

5.

Напрямок у  мистецтві, який спирався на геометричний аналіз форм реальності

ІІІ РІВЕНЬ

  1. 6.  Встановіть хронологічну послідовність подій (2 бали)

1.

Загарбання Японією Північно  - Східного Китаю

2.

«Аншлюс» Австрії

3.

Підписання пакту Ріббентропа - Молотова

4.

Ліквідація Німеччиною статей Версальського мирного договору

ІV РІВЕНЬ

7.  Назвіть та охарактеризуйте основні причини, які призвели до початку ІІ Світової війни ( 4 бали)


Тестові завдання

по темі « Міжнародні відносини, розвиток культури»

ІІ варіант

І РІВЕНЬ  

Виберіть правильну відповідь

  1. Виберіть правильне твердження   
  1. Яка територія стала першим об’єктом агресії Японії на п. 30 – х рр.. ХХ ст..? ( 0,5 б)

А.

 Індія

В.

Північно – Східний Китай

  1.  

Центральний Китай

Г.

Півострів Шаньдун

  1. Міжнародна організація, яка утворилася після І світової війни як гарант миру і безпеки у світі ( 0,5 б)

А.

Ліга Націй

В.

ООН

Б.

Рада Європи

Г.

Європейський Союз

2.  З поданих виберіть дату, яка відповідає події.

  1. Проведення англо – франко – радянських  переговорів у Москві? ( 0,5 б)

А.

1932 р.

В.

1936 р.

Б.

1934 р.

Г.

1939 р.

  1.  Олімпійські ігри були відновлені? ( 0,5 б)

А.

 1894 р.

В.

 1907 р.

Б.

 1906 р.

Г.

 1911 р.

  1.      Виберіть правильне твердження.
  1. Позначте, хто з історичних діячів брав участь у Мюнхенській конференції (0,5 б)

А.

А. Гітлер

В.

В. Черчилль

Б.

Б. Муссоліні

Г.

 Й. Сталін

  1. Напрям у літературі і мистецтві, метою якого є найбільш повне, правдиве відображення дійсності (0,5 б)

А.

Модернізм

В.

Футуризм

Б.

Реалізм

Г.

Символізм

ІІ РІВЕНЬ  

  1. Яким чином ці країни пов’язані з наведеними термінами (1,5 бали)

А.

Чехословаччина

1.

Політика «Умиротворення агресора»

Б.

Велика Британія

2.

Аншлюс

В.

Франція

3.

Уряд Народного фронту

Г.

Австрія

4.

Антикомінтернівський пакт

 

 

5.

Судетська проблема

  1.   Встановіть  відповідність між діячами культури та галуззю їх діяльності (1,5 бали)

А.

Ф.Кафка

1.

Музика

Б.

С. Рахманінов

2.

Література

В.

Л. Орлова

3.

Наука

Г.

А.Енштейн

4.

Графіка

 

 

5.

Кіно

ІІІ  РІВЕНЬ

  1. 6.  Встановіть хронологічну послідовність подій (2 бали)

1.

Початок ІІ світової війни

2.

Напад Італії на Ефіопію

3.

Прихід нацистів до влади в Німеччині

4.

Мюнхенська угода

ІV РІВЕНЬ

  1. Чому Мюнхенська угода – це ганебна сторінка західної дипломатії? Відповідь обґрунтуйте.            ( 4 бали)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Бойко Вадим
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кулініч Оксана
    Дякую за гарну розробку
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний рівень) 10 клас (Полянський П.Б.)
Додано
25 січня 2021
Переглядів
3783
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку