Урок" Велика буква І. Складання речень за малюнками"

Про матеріал

Велика буква І. Складання речень за малюнками.ознайомити учнів з великою друкованою буквою І, вчити друкувати її; закріплювати вміння друкувати вивчені літери; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів, писати слухові диктанти, складати речення за малюнками, читати чистомовки, розпізнавати букви І й і в тексті; вчити сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом; розвивати спостережливість, уміння узагальнювати, розповідати за малюнком і про події з власного життя; . розвивати зв'язне мовлення, слухове сприймання, слухову пам'ять, увагу, поширювати й активізувати словник учнів шляхом залучення їх до роботи в умовах створеної словесно-жестової двомовності, навички самоконтролю над звуковимовою, виховувати інтерес до вивчення букв

Перегляд файлу

Велика буква І. Складання речень за малюнками.

Мета: ознайомити учнів з великою друкованою буквою І, вчити друкувати її; закріплювати вміння друкувати вивчені літери; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів, писати слухові диктанти, складати речення за малюнками, читати чистомовки, розпізнавати букви І й і в тексті; вчити сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом; розвивати спостережливість, уміння узагальнювати, розповідати за малюнком і про події з власного життя; . розвивати зв’язне мовлення, слухове сприймання, слухову пам'ять, увагу, поширювати й активізувати словник учнів шляхом залучення їх до роботи в умовах створеної словесно-жестової двомовності, навички самоконтролю над звуковимовою, виховувати інтерес до вивчення букв .

Обладнання:  картки, малюнки

Хід уроку 

  1. Організація класу .

 Ранкове коло

Над школою здійнявся сильний вітер»шурх-шурх» (потирають у долоні 3 р)

Впали перші краплі дощу- «крап-крап»(три рази клацають пальцями)

Дощ пішов сильніше (плескають долонями по плечах)

Почалася злива ( плескають долонями по с тегнах)

Здійнялася буря (тупають ногами)

Над школою виглянуло сонце( високо в горі піднімають руки тягнуться до сонця)

Сонце усміхнулоя до кожного із нас і побажало нам доброго ранку!

Ми теж будемо ввічливими і привітаємось.( Разом «Доброго ранку»)

Молодці!  Покажіть який у вас настрій, прищепіть прищепки. Сідайте!

3. Слухо-мовна хвилинка

Дітки, опустіть очки вниз і уважно слухайте, я називаю ім’я, а ви кажете Я тут, чиє ім’я  назву

2. Фонетична ритміка

2.  Повідомлення теми уроку.   Мотивація навчальної діяльності

 Дітки подивіться до нас прийшов гість. Хто це? Так, хлопчик. А як ви думаєте, як його звати? А  звати його Іван. Як ви думаєте, яка буква на початку буде стояти велика чи маленька. Чому ви так думаєте? Так буде велика буква І, бо імена починаються з великих букв. Сьогодні ми ознайомимся з великою буквою І.

3.    Актуалізація  опорних знань

Дітки, а яку ми вчора буквочку вчили, пригадайте. А давайте зробимо звуковий аналіз слів  : індик, кіт, таксі

Фізкультхвилинка

 Бесіда за малюнком.

Кого ви бачите на малюночку? Дівчинка і хлопчик, а кого вони зустріли?

 Словник : Інопланетяни(вигадані герої, які живуть в небі)

4. Вивчення  нового матеріалу

Розглянемо зразок букви і. Написання літер. (на листочку)

Рухлива вправа. (відео Подорож листочка)

Склади речення за малюнком.

Півень і лебідь-птахи. Кубики і вертоліт – іграшки. Ведмідь і білочка – звірі.

Надрукуй перші букви слів продиктованих вчителем (великі або малі). Слова: Інна, іскри, історія, Алла, Україна, Ігор, однаковий, апетит, Олексій, ідуть, урок.

Фізкультхвилинка.

«Долоні»

— Де ваші долоні? — Діти показують руки, складають в кулачки. Тут-тут-тут!

А в долонях пальчики живуть. Розкривають кулачки і показують пальчики в русі

Працювали пальчики.не лінувалися:

Ліпили, ліпили, малювали, Імітують ліплення,

Будували, будували — будівництво.

А потім, а потім стомилися,

, а потім зупинилися.

Повільно опускають руки на стіл.

Прочитай разом зі Щебетунчиком.

І-І-І – кораблі лелекі, снігурі ліхтарі

5.     Закріплення вивченого матеріалу

Обведи букви І й і в словах.

Обведи літери, які ти знаєш.

6.     Підсумок

Яку букву сьогодні вчили? Якщо на цю букву починається ім’я, то яка це буде буква велика чи маленька?

7.     Рефлексія

Який у Вас настрій?

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
3 листопада 2018
Переглядів
7690
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку