Урок "Виготовлення виробу із застосуванням знайомих операцій: колаж "Я і Батьківщина", створення "Паспорта" України, "Моя група підтримки"."

Про матеріал
Я досліджую світ (технологічна галузь) ________________________________________ Тема: Виготовлення виробу із застосуванням знайомих операцій: колаж "Я і Батьківщина", створення "Паспорта" України, "Моя група підтримки". ________________________________________ Мета: • Навчальна: навчити учнів виготовляти вироби із використанням знайомих технологічних операцій, планувати послідовність дій, дотримуватися правил безпечної праці під час роботи з інструментами. • Розвивальна: розвивати творчу уяву, вміння планувати свою діяльність та виконувати завдання послідовно. • Виховна: виховувати любов до Батьківщини, командний дух та відповідальність за спільну роботу.
Перегляд файлу

 

Конспект уроку для 1 класу

Я досліджую світ (технологічна галузь)


Тема:

Виготовлення виробу із застосуванням знайомих операцій: колаж "Я і Батьківщина", створення "Паспорта" України, "Моя група підтримки".


Мета:

  • Навчальна: навчити учнів виготовляти вироби із використанням знайомих технологічних операцій, планувати послідовність дій, дотримуватися правил безпечної праці під час роботи з інструментами.
  • Розвивальна: розвивати творчу уяву, вміння планувати свою діяльність та виконувати завдання послідовно.
  • Виховна: виховувати любов до Батьківщини, командний дух та відповідальність за спільну роботу.

Компетентності:

  1. Технологічна компетентність:
    • Уміння застосовувати знайомі операції для виготовлення виробів.
  2. Комунікативна компетентність:
    • Уміння працювати в групі, домовлятися про послідовність дій, допомагати одне одному.
  3. Соціальна та громадянська компетентність:
    • Формування національної ідентичності та любові до Батьківщини через створення виробів на відповідну тематику.
  4. Креативність:
    • Розвиток творчого мислення під час виготовлення колажів та інших виробів.

Очікувані результати:

  • Учні зможуть виготовляти вироби (колажі, паспорти тощо) із застосуванням знайомих технологічних операцій.
  • Навчаться працювати з простими інструментами, дотримуючись правил безпеки.
  • Зможуть планувати свої дії під час виготовлення виробу.
  • Представлятимуть результати своєї творчої діяльності перед класом.

Завдання уроку:

  1. Ознайомити учнів із темою та метою уроку.
  2. Пояснити послідовність виготовлення виробу (колаж, "Паспорт України", "Моя група підтримки").
  3. Розробити інструкцію щодо використання інструментів і матеріалів.
  4. Провести роботу в групах над виробами.
  5. Організувати презентацію результатів — "Крісло автора".

Роздатковий матеріал:

  • Кольоровий папір, картон.
  • Ножиці, клей.
  • Олівці, фломастери.
  • Зразки для натхнення: приклади колажів, елементів паспорта України, зображення групи підтримки.

Хід уроку:

1. Організаційний момент

  • Привітання учнів, налаштування на продуктивну роботу.

Учитель:
— Доброго дня, діти! Сьогодні ми будемо працювати з темою "Я і Батьківщина" та виготовлятимемо цікаві вироби. Наше завдання — створити колажі, "Паспорти" України або "Групу підтримки". Готові до творчості?


2. Оголошення теми і мети уроку

Учитель:
— Сьогодні ми навчимося виготовляти вироби на тему Батьківщини. Ми також згадаємо, як безпечно користуватися інструментами під час роботи. У кінці кожен з вас зможе презентувати свій виріб у "Кріслі автора".


3. Пояснення послідовності виготовлення виробу

  • Учитель демонструє зразки виробів: колаж "Я і Батьківщина", "Паспорт України", "Моя група підтримки".

Учитель:
— Подивіться на зразки. Як ви думаєте, з яких матеріалів вони зроблені? Сьогодні ви зможете створити щось подібне. Спочатку ми визначимо, які інструменти нам потрібні, а потім будемо працювати над своїми виробами.

Послідовність роботи над виробом:

  • Спланувати, як виглядатиме виріб.
  • Визначити необхідні матеріали та інструменти.
  • Виконати роботу послідовно, дотримуючись інструкцій.

4. Пояснення безпечних прийомів праці

  • Учитель нагадує правила безпеки під час роботи з ножицями, клеєм та іншими інструментами.

Учитель:
— Пам'ятайте, що ножиці — це інструмент, який потрібно тримати обережно. Коли ріжемо папір, слід бути уважними. Клей використовуємо обережно, щоб не забруднити руки й одяг.


5. Практична робота в групах

  • Учні об’єднуються в групи по 3-4 особи, кожна група обирає тип виробу для створення (колаж, паспорт або групу підтримки).
  • Виконання виробу за етапами: планування, підготовка матеріалів, виконання.

Учитель:
— Діти, об’єднайтеся в групи і починайте роботу над своїми виробами. Пам’ятайте: важливо планувати всі етапи роботи. Обговоріть у групі, хто що робитиме, і не забудьте слідкувати за безпекою під час роботи з інструментами.


6. Демонстрація результатів: "Крісло автора"

  • Кожна група презентує свій виріб, сідаючи у "Крісло автора". Учні розповідають про свої ідеї, показують свій виріб і пояснюють, як його виготовили.

Учитель:
— Кожна група зараз розповість про свій виріб. У "Кріслі автора" ви зможете показати, що саме ви зробили і як до цього прийшли. Чекаємо ваші цікаві розповіді!


7. Обговорення та рефлексія

  • Учитель проводить обговорення результатів роботи, заохочуючи учнів до оцінювання власної діяльності.

Учитель:
— Діти, як вам працювалося в групах? Що було цікавим, а що — складним? Чи сподобалося вам робити виріб? Як ви оцінюєте свою роботу?


Підсумок уроку:

  • Учні виготовили вироби на тему "Я і Батьківщина", використовуючи знайомі технологічні операції.
  • Навчилися планувати послідовність дій та дотримуватися правил безпеки.
  • Змогли презентувати свої роботи, розповівши про процес їх виготовлення.

 

 

docx
Додано
13 жовтня
Переглядів
22
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку