"Урок-вікторина" для учнів 2 класу

Про матеріал
Цікава вікторина для учнів другого класу з математики. Завдання, змагання на час, робота в групах все це можна побачити у вікторині
Перегляд файлу

 Організаційний момент

  1. Привітання вчителя

Поглянь, дитино, все довкола

Так щиро посміхається тобі:

І сонце, й небо, ліс і поле –

Ти теж у відповідь їм посміхнись.

ІІ. Основна частина

  1. Повідомлення теми та мети заняття

Відгадайте загадку:

Ця наука вчить цифри писати,

Додавати, множити і віднімати. (Математика)

 

Математику царицею наук

 Ми по праву вважаємо.

 На її честь вікторину розпочинаємо.

  1. Гра «Хто швидше»
    1. Якщо цю цифру перевернути догори ногами, то вона зменшиться на 3. Що це за цифра? (9)
    2. Яка математична фігура не має жодного кута, початку і кінця? (Коло)
    3. Назвіть 5 днів підряд, не називаючи ні числа, ні днів тижня. (Позавчора, вчора, сьогодні, завтра, післязавтра).
    4. У мами 7 синів. У кожного з них є 1 сестра. Скільки всього дітей у сім’ї? (8)
    5. На грядці сиділо 6 горобців. До них прилетіло ще 4 горобці. Кіт підкрав­ся і піймав одного горобця. Скільки горобців залишилося на грядці? (Жо­дного)
    6. Що важче: 1 кг заліза чи 1 кг вати?
    7. Скільки горошин ввійде в стакан? (Жодної, вони ніг не мають)
    8. Скільки в Тернополі поворотів? (Два — лівий і правий)
    9. Скільки горобець зробить кроків за 7 років? (Жодного, він стрибає)
    10. Горіло 7 свічок, вітром 3 свічки задуло. Скільки свічок залишилося? (3 свічки, 4 — згоріли)
    11. Який рік триває тільки один день?
    12. Йшли дві матері і дві доньки. Знайшли три яблука і зраділи: кожна матиме по одному. Як таке може бути?
  1. Розгадування ребусів

Screenshot_1

  1. Розв’язування задачі-головоломки

Баба-Яга допомогла Івану-Царевичу визволити Василину Прекрасну. Вона дала йому в руки чарівний клубочок і сказала:

  • Ось тобі, Іване, клубок. Приведе він тебе прямо до Кощія Безсмерт­ного. У підземеллі в нього — три темниці. В одній з них — Василина Прек­расна, у другій — Змій Горинич, а третя темниця порожня. Запам’ятай найго­ловніше: на кожній темниці є напис, і всі ці написи говорять неправду.

Довго чи коротко ходив Іван, але дійшов він до Кощія і почав вимагати, щоб той звільнив його кохану Василину.

Повів Кощій Івана в підземелля й показав там йому три темниці, на две­рях яких було написано:

темниця І — «Тут Василина Прекрасна»,

темниця II — «Темниця III не порожня»,

темниця III — «Тут Змій Горинич».

І сказав Кощій:

  • Відпущу, Іване, з тобою Василину Прекрасну, якщо відгадаєш, у якій вона темниці. Покажеш на двері, за якими Змій Горинич, — станеш його обі­дом. Порожню темницю покажеш — бути тобі в ній в’язнем до кінця своїх днів!

Задумався Іван…

Діти, порадьте Іванові, на які двері йому вказати.

(Василина — в II темниці, III — порожня, а в І — Змій Горинич)

  1. Гра «Скільки лап? Скільки ніг? Скільки ніжок?»

Я буду показувати картки із зображенням птахів, звірів, людей, меблів, а ви будете давати чіткі відповіді: «Скільки лап? Скільки ніг? Скільки ніжок?».

  1. Проведення гри «Відгадай задумане число»

Відгадайте і назвіть число, яке я задумала:

  • Я задумала число, додала до нього 2 і одержала 7.
  • Я задумала двоцифрове число, додала до нього одиницю і дістала трицифрове.
  • Я задумала 3-цифрове число, відняла одиницю і одержала двоцифрове.

Хвилинка відпочинку. Гра «Оплески»

Я показую вам малюнок, на якому зображено предмети. Ваше завдання – плеснути в долоні стільки разів, скільки предметів на них зображено.

  1. Гра «Аукціон»
  • Назвіть предмети, які мають форму кола.
  • Назвіть предмети, що мають форму прямокутника , трикутника.
  1. Гра «Весела таблиця»

Назвіть результати таблиці множення числа 2, 3, 4,…

Screenshot_2

  1. Гра «Математичне поле чудес»Screenshot_3
  2. Проведення гри«Допоможи інопланенятам»Screenshot_4Screenshot_5

ІІІ. Заключна частина

  1. Підведення підсумків вікторини

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Сценарії
НУШ
Додано
22 вересня 2021
Переглядів
3925
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку